اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«دولت سال به سال بی توجهی خود به آموزش و پرورش را بیشتر کرده و بار مالی این حوزه را از دوش خود برداشته و به والدین منتقل کرده است. سال‌هاست کنکور در کشور ما فقط عرصه‌ای برای رقابت دانش‌آموزان ضعیف و قوی نیست بلکه صحنه هماوردی مدارس است و در این رقابت، دولتی‌های عادی مغلوب اند.»
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موضوعات ضروری مورد تأکید رهبر انقلاب، جهاد تبیین است که تصور می‌کنم بخش عمده این رسالت برعهده دوستان صداوسیما است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موضوعات ضروری مورد تأکید رهبر انقلاب، جهاد تبیین است که تصور می‌کنم بخش عمده این رسالت برعهده دوستان صداوسیما است.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان رسالت مهم این سازمان را تامین امنیت غذایی عنوان کرد و گفت: گشایش در معیشت و اقتصاد مردم از مسیر جهاد کشاورزی و تأمین امنیت غذایی می‌گذرد.
اگر ما جهت الهی رسالت را با ساختن تعبیر «پیامبر اسلام» کنار بگذاریم، درست به همان هدفی که مستشرقان از جعل و کاربرد این تعبیر داشته‌اند نزدیک شده‌ایم. آنان اعتقادی به این که محمد (ص) از طرف خدا آمده ندارند، اما با این مطلب که محمد (ص) دین اسلام را میان مردم آورده مشکلی نداشته و این تعارضی با معتقدات و باور‌های غیر دینی یا ضد دینی آنان ندارد. بنابرین به راحتی کلمه پیامبر اسلام را ساخته‌اند و به جای پیامبر خدا (ص) گذاشته‌اند.
به جد معتقدم اگر در شرایط کنونی افراد مطلعی به موضوع حقابه ورود کنند و دولت برای سیستان آماده پرداخت هزینه باشد، با طالبان به توافق می‌رسیم ... اگرچه حقابه یک قرارداد بین‌المللی است و دولت همسایه افغانستان ازنظر قانونی موظف به تأمین حقابه است. اما واقعیت‌های منطقه از فرآیند دیگری حکایت می‌کند. لازم است تدابیری اتخاذ گردد تا عمل به قرارداد علاوه بر ما برای آن‌ها نیز سودمند باشد.
طی دو قرن گذشته و با تبدیل‌شدن فلسفه به یک رشتۀ دانشگاهی، ارتباط آن با خودیاری تا حد زیادی قطع شده است. هدف کتاب جدید کیرن ستیا، زندگی سخت است، این بوده که رسالت باستانی فلسفه، یعنی «یاری ما در یافتن راهمان» در مواجهه با تلاطم‌های زندگی، را احیا کند.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک اعتقاد دارد این باشگاه در طی سه سال حضور رسالت خود را بجا آورده است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند انتظار می‌رود عملکردش به گونه‌ای باشد که چارت این سازمان سیاسی نشود چون رسالت این سازمان فعالیت‌های سیاسی نیست.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در آیین افتتاح طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا و ایران خودرو گفت: رسالت شرکت های خودروساز تولید محصول باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی است که با ارائه گارانتی 5 ساله و خدمات با کیفیت نقش مهمی در رضایت مشتریان خواهند داشت.
چنانچه درمذاکرات احیای برجام، دیگر «توافق تعهد محور» برای ما موضوعیت ندارد، در توافقات دوجانبه و چندجانبه‌ای که بر مبنای عادی سازی روابط ایران و عربستان سعودی نیز شکل می‌گیرد، باید تضمین‌های معتبری از سوی ریاض در این خصوص ارائه شود. در غیر این صورت، تعلقات فرامنطقه‌ای ریاض و خصوصا تلاش پشت پرده آن جهت به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی در آینده می‌تواند بر بعد عملیاتی و اجرایی توافقات سایه بیفکند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی کشورگفت:برای افزایش بهره‌وری،تولیدمحصول بیشتر،افزایش درآمدتولید کننده وتقویت تولید ازطریق ایجاد دانش جدید ودانش‌بنیان شدن کشاورزی تلاش می‌کنیم.
رییس خانه احزاب با بیان اینکه عملکرد مجلس یازدهم جهت دهنده در میزان مشارکت انتخابات مجلس دوازدهم است، گفت: یکی از رسالت های خانه احزاب رصد حکمرانان است.
خروجی انتخابات مجلس یازدهم و دولت سیزدهم، حاکمیت یکپارچه‌ای شکل داد که در بادی امر، جریان رقیب هم امیدوار به جراحی‌ها و تغییراتی شد که می‌دانست در زمان آنان میسر و ممکن نبود.
ماجرا این است که بخش زیبای کار ملی‌پوشان ایرانی در همین جام دیده نشد. بازیکنان تیم ملی از قبل تصمیم گرفته بودند اگر به دور دوم جام جهانی رفتند، هرچه پاداش می‌گیرند را به مؤسسه‌های خیریه اهدا کنند، ولی این مورد محقق نشد تا نیت خیر بازیکنان تیم ملی به ظاهر عملی نشود. اینجا، ولی اتفاق تازه‌تری رخ داده که واقعا قابل تحسین است.
تربت حیدریه ـ رئیس موسسه سیره شهدای قم گفت: امروز مهمترین و اصلی ترین رسالت ما بستر سازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی است.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ساختن یک ایران قوی هدف اصلی ما است گفت: همه رسالت اصلی ما در موضوع ایران ساختن ایران قوی، مستحکم، مستقل، آباد و پیشرفته با مردمانی که در آسایش و رفاه زندگی کنند است.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان "امروز همه هدف دشمنان گسترش فقر در جامعه است و تحریم اقتصادی نسخه فقرسازی جامعه ما بود"، گفت: بر همین اساس ما با رسالت پاسداری از انقلابی به جنگ فقر و محرومیت رفته‌ایم.
فرمانده کل سپاه گفت: همه هدف دشمنان این است که فقر را در جامعه ما گسترش دهند و تحریم اقتصادی، نسخه فقیرسازی جامعه ما بود که ما با رسالت پاسداری از انقلاب به جنگ فقر و محرومیت رفته‌ایم.
پورمحمدی گفت: دشمن می‌خواهد ما را دچار حرکت‌های تند و انفعالی کند؛ ما نباید گرفتار این فضا شویم. دشمن می‌خواهد ضعف‌های ما را بزرگ کند؛ از ضعف‌ها غافل نشویم اما فریب بزرگنمایی دشمن را هم نخوریم. دشمن می‌خواهد توانایی‌های ما را کوچک جلوه بدهد؛ ما نباید بگذاریم این کار صورت بگیرد. این رسالت نیروهای انقلابی است.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: دشمن تلاش می‌کند تا پیش از همه، سراغ پرستاران برود و آنان را به همراهی با خود تحریک کند، زیرا رسالت پرستاری، حیات بخشی به جامعه است.
اگر بگویند امام و پیشوای ما امام خمینی و رهبری معظم انقلاب است پس این‌همه همراهی با فتنه اخیر و فتنه‌های قبلی برای چیست؟ برای درگذشت مهسا امینی توییت می‌زنند آن را فاجعه اعلام می‌کنند، اما برای شهادت ده‌ها تن از شهدای اخیر که به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت رسیدند حتی یک اظهار تأسف هم نمی‌کنند.
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: آن چیزی که وظیفه و رسالت ما است این است که امروزه فضای مجازی، با کمال تاسف رها شده است؛ دشمن از یک کاه کوه می‌سازد و از کوه نیز کاه می‌سازد. یعنی خدمات ارزشمند کشور را نمی‌بیند و یک مشکل را بزرگ می‌کند. باید این کشور فکری به حال فضای مجازی کند.
مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: ما در موزه ملی انقلاب اسلامی بزرگترین کتابخانه ایران را داریم که بیش از ۳۰ هزار عنوان کتاب و ۱۳۰ پایان‌نامه رساله دکتری در آن وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ