از نگاه هوگو لوریس، اینکه بیشتر فوتبال‌دوستان دنیا می خواهند فردا آرژانتین با لئو مسی قهرمان جهان شود، هیچ خللی در میل و اراده فرانسه برای کسب عنوان قهرمانی ایجاد نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: فراموش نکنید اول آسیا هستیم و می خواهیم در این بازی ها شخصیت خود را نشان دهیم.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چند این قهرمانی برایم شیرین است اما می خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم.
سرمربی شمس آذر قزوین که از نمایش تیمش در این روز ها لذت می برد می‌گوید به هیچ چیز جز هدایت این تیم فکر نمی‌کند.
کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان در آستانه دیدار تیمش برابر الهلال عربستان گفت: می دانیم که با تیم قهرمان فصل گذشته بازی سخت و دشواری خواهیم داشت.
صمد مرفاوی می‌گوید تیم فوتبال جوانان ایران با شرایط فنی بسیار خوبی راهی رقابت‌های قهرمانی زیر 20 سال آسیا می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال به این نکته اذعان کرد که تیمش هفته قبل و در مصاف با تراکتور تبریز باید بهتر عمل می‌کرد.
تیبو کورتوا شرایط رئال در آستانه بازی برابر والنسیا در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا را خوب و مطلوب عنوان کرد.
رئال مادرید فردا باید برابر کاسرنیو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری به میدان برود و تصمیم بر این شده که با اتوبوس راهی شهر کاسرس شوند. کارلتو از این بابت ابراز خوشحالی کرد.
گلزن تیم پرسپولیس می‌گوید تلاش بیشتری خواهد کرد تا در ترکیب اصلی سرخپوشان باقی بماند.
جامی که قهرمان جهان بلند خواهد کرد در زمین استادیوم لوسیل می‌درخشد. هم آرژانتین و هم فرانسه می خواهند برای سومین بار قهرمان شوند.
په په معتقد است پرتغال می تواند قهرمان جام جهانی شود و این هدف در ذهنیت بازیکنان وجود دارد.
تئو هرناندز فاش کرد که لوکاس، برادر مصدومش لوکاس از آنها خواسته فاتح جام جهانی شوند.
مسئول اجرایی بیست و ششمین مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (سیزم) گفت: برای اولین بار می‌خواهیم از تجهیزات داخلی برای مسابقات استفاده کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم انگلیس یکی از گزینه های قهرمانی در جام جهانی است، گفت: امیدوارم به اندازه ای امتیاز جمع کنیم که به مرحله بعد برسیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم انگلیس یکی از گزینه های قهرمانی در جام جهانی است، گفت: امیدوارم به اندازه ای امتیاز جمع کنیم که به مرحله بعد برسیم.
برای جوردی آلبا، مربی ای بهتر از لوئیس انریکه در دنیا وجود ندارد. او البته از ژاوی هم تعریف کرد و گفت که برای او حاضرند هر کاری انجام دهند.
ملی‌پوش بلندقامت والیبال نشسته ایران گفت: به دنبال آن هستیم که با کسب عناوین بیشتر جهانی و مدال‌های پارالمپیک، دستاوردهای‌مان را حفظ کنیم.
پس از ناکامی های آلگری در لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس راهیِ لیگ اروپا شد و سرمربی ایتالیایی از همین حالا ادعا کرده که می خواهد قهرمانی در این تورنمنت را تجربه کند.
سرپرست نایب رئیسی فدراسیون وزنه برداری گفت: تیم‌ها با قدرت در قهرمانی آسیا حاضر شده‌اند و رقابت‌های سختی در این دوره داریم.
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، آرزوهای بزرگی برای چهار سال دیگر در سر دارد.
تیم ملی کشتی آزاد با امید کسب عنوان قهرمانی در جهان و ثبت نتیجه ای بهتر از سال گذشته از فردا کار خود را در بلگراد آغاز می کند.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می‌تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
سرمربی استقلال می گوید که بازیکنان پیکان وقت تلفی می کردند و داور نیز خطاهای 50 – 50 را به سود خودروسازان سوت می زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ