با شروع مسابقات گرنداسلم تنیس زنان استرالیا، طرفداران تنیس منتظر تماشای بازیکنان مورد علاقه خود هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهورا خاطری آزادکار وزن ۴۵ کیلوگرم کشتی ایران با کسب نشان طلای قهرمانی جهان نگاه ها را به سمت و سوی خود سوق داد.شادی وی پس از شکست حریف ارمنی سوژه اتحادیه جهانی شد.
نمایش تیم‌ملی امید در تورنمنت کافا تحسین برانگیز بوده که دلیل اصلی آن نیز درخشش چهره‌های ناشناخته زیر نظر علی صانعی بوده است.
اخیرا یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی وضعیت کشور‌های قدرتمند در جنگ جهانی سوم را به تصویر کشیده است.
مهاجران خارجی که در مکزیک زندگی می‌کنند، به دلیل آسان بودن اقامت در آنجا و همچنین رفتار دوستانه مردم محلی و سهولت در ساختن جامعه خود، به آن امتیاز بالایی می‌دهند.
در نگاه نخست، این گونه به نظر می‌رسد که کم ارتفاع‌ترین خودرو جهان روی آسفالت جاده شناور است. فردی که خودرو را هدایت می‌کند با توجه به قد خود باید زیر بدنه در حالت نشسته به سمت جلو خم شده یا به پهلو دراز بکشد.
کارلوس آلکاراس تیم نمادین 11 نفره فوتبال جهان را تشکیل داد.
رحمان عموزاد اعتقاد دارد وزن 65 کیلوگرم سخت وزن برای گرفتن مدال طلای کشتی آزاد جهان به حساب می آید.
اخترشناسان تخمین می‌زنند که تعداد شگفت انگیزی از کهکشان‌ها وجود دارد، تا ۲۰۰ میلیارد که هر کدام با ستاره‌ها و سیارات خاص خود پر شده است.
قهرمان جهان در سال 2009 بهترین ماشین فرمول یک 2023 را معرفی کرد.
جمال رحمتی کارتونیست روزنامه هم میهن نگاه قدرت‌های جهانی به سایر کشور‌ها و بی اهمیت بودن نسبت به آن‌ها را سوژه کاریکاتور خود قرار داده است.
موجودات مختلف، اجسام، موجودات و محیط اطراف را به شیوه هایی متفاوت مشاهده می کنند. ویدئوی سمت راست اولین تجسم داده‌های جمع‌آوری‌ شده از تکانه‌های عصبی درون مغز یک گربه است.
نوشاد عالمیان اخیرا از کسب سهمیه جهانی بازماند با این حال بازیکن انتصابی تیم ملی تنیس روی میز شده تا به قول رئیس فدراسیون، شانس ایران برای تکرار مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی محفوظ بماند.
نوشاد عالمیان اخیرا از کسب سهمیه جهانی بازماند با این حال بازیکن انتصابی تیم ملی تنیس روی میز شده تا به قول رئیس فدراسیون، شانس ایران برای تکرار مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی محفوظ بماند.
باخت چهار گله مقابل پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان، بدترین نتیجه ممکن برای شاگردان ژوزه مورایس بود.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در مصاحبه مفصلی با اوله از تجربه فتح جام جهانی و مسیر دشوار رسیدن به آن صحبت کرده است.
از نگاه هوگو لوریس، اینکه بیشتر فوتبال‌دوستان دنیا می خواهند فردا آرژانتین با لئو مسی قهرمان جهان شود، هیچ خللی در میل و اراده فرانسه برای کسب عنوان قهرمانی ایجاد نخواهد کرد.
ما چه دیدیم؟ برزیلی‌ها اشک می‌ریزند و همچنین طرفداران کرواسی اما با احساساتی متفاوت؛ آنها شادترین مردم روی زمین هستند.
ملی پوش سنگین وزن کشتی آزاد گفت: انتقادهای پدرم را به چشم پدر و پسری نگاه می‎‌کنم و سعی‌ام بر این است تا با انتقادهای او رشد کنم.
گرت ساوت‌گیت می‌خواهد انگلیس به مرجع اصلی تسلط بر فوتبال جهان تبدیل شود.
کریستین پولیسیچ، کاپیتان تیم ملی آمریکا، در مورد اهداف این تیم در جام جهانی قطر صحبت کرده است.
شی جینپینگ گفت که جهان به دیدار پرمخاطره بین او و بایدن توجه دارد. وی گفت: در حال حاضر روابط چین و آمریکا در شرایطی است که همه ما به آن اهمیت زیادی می‌دهیم، زیرا در راستای منافع اساسی دو کشور و ملت نیست و آن چیزی نیست که جامعه بین‌المللی (از ما) انتظار دارد.
نفر نخست پیشین تنیس حرفه‌ای جهان نمادین‌ترین لحظه در دوران حرفه‌ای راجر فدرر سوئیسی را نام بُرد.
خبرها حاکی از آن است که فرانک چامیزو، چند ماه قبل دچار آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه پا شده، چیزی که طبیعتا سعی در پنهان کردنش داشته است.
نفر نخست تنیس حرفه‌ای مردان جهان پس از پیروزی در گام نخست تنیس آزاد آمریکا 2022 مطالبی بیان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ