دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: برای مبارزه با مواد مخدر بیرون از مدارس با فراجا همکاری‌های لازم صورت گرفته است و کنترل‌های نامحسوسی را با شروع سال تحصیلی خواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
القاصی مهر در تشریح جزئیات کشف این محموله اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی از استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور به سمت استان تهران را با استفاده از شگرد جاساز مواد مخدر در بین بار تجاری توسط یک دستگاه خودرو کامیونت را داشت با خبر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا بر لزوم ارتقاء اشراف اطلاعاتی در انجام ماموریت‌ها و استمرار و جدیت در اجرای طرح‌های مقابله‌ای با خرده‌فروشان و معتادان متجاهردرسطح استان خوزستان تاکید کرد.
ستاد مبارزه با موادمخدر و قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت پیشگیری از اعتیاد تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس راه آهن کرمان خبر داد.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف ۱۷ کیلو و ۶۳۰ گرم مواد مخدر تریاک توسط پلیس راه آهن تهران خبر داد.
سرگرد شهید «رسول مهدوی پور» که چندی پیش حین ماموریت بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان کالا به شدت مجروح شده بود، به شهادت رسید.
اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه در افغانستان نیز تولید و قاچاق مواد مخدر طی دو دهه گذشته نزدیک به ۵۰ برابر شده است، گفت: علی رغم وعده‌های طالبان و براساس آمارهاس رسمی سازمان ملل در سال گذشته، کشت و تولید مواد مخدر افزایش داشته است. تولید مواد مخدر صنعتی رکورد زده و افغانستان در حال حاضر رتبه اول تولید تریاک در دنیا و رتبه دوم تولید مواد مخدر صنعتی و متامفتامین را در دنیا دارد. همه شواهد نشان می‌دهد که در منطقه و جهان با افزایش تولید و مصرف مواد مخدر روبه رو هستیم.
زرندیه- سرگرد «رسول مهدوی پور» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر زرندیه که در حین مأموریت بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان کالا به شدت مجروح شده بود، به شهادت رسید.
سرگرد شهید رسول مهدوی پور که در حین مأموریت بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان کالا به شدت مجروح شده بود، به شهادت رسید.
سخنگوی دولت گفت: جلسات اخیر دولت با اصلاح موادی از قانون مبارزه با مواد مخدر موافقت کرد و اصلاحیه آن امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
سرهنگ مسعود پرکاس رییس اداره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر در مرز‌های آبی این استان بر اثر اصابت مستقیم گلوله اشرار و سوداگران مرگ به شهادت رسید.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شهادت رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در نشست خبری با رئیس جمهور عراق گفت: عراق و کشورهای دیگر باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر همکاری بیشتر و جدی تری با ایران داشته باشند.
سرگرد شهید "سعید مریدی" در منطقه رودخانه بر رودان بر اثر اصابت گلوله به سینه به شهادت رسیده است.
دادستان کل کشور ضمن اعلام آمادگی جهت تبادل اطلاعات سامانه‌های مربوط به مجرمان با پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: این اقدام گامی مؤثر در افزایش اشراف اطلاعاتی پلیس است.
تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی امروز به امضای سردار مومنی و سردار مرتضی قربانی رسید.
داوود جعفری اظهارکرد: شب گذشته ماموران انتظامی چهارباغ در راستای مبارزه با پدیده قاچاق موادمخدر با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند که در این درگیری گروهبان یکم محمدمهدی وکیلی از پرسنل این یگان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
گردهمایی رؤسای پلیس مبارزه مواد مخدر فراجا با حضور سردار رادان آغاز شد.
دستورالعمل «کمیته مبارزه با مواد مخدر در فضای مجازی» در مرکز ملی فضای مجازی نهایی شد.
شهردار منطقه ۱۲ تهران از استقرار قرارگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی با هدف برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر خبر داد.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بر پایه دانش، تحقیقات و همکاری موثر مرکز پژوهش ها با این ستاد، باید مبارزه با مواد مخدر بهتر از گذشته، هدفمند و هوشمند شود.
رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: با داروهای تولیدی در ایران بیش از ۷۰ درصد، گرایش دوباره به مواد مخدر کاهش پیدا کرده است.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری ۱۳۸۲ خرده فروش موادمخدر از اطراف مدارس و پارک‌ها طی سه ماه اخیر خبرداد.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: سن اعتیاد به میانگین و معدل مجموعه مصرف کنندگان اطلاق می‌شود که بر اساس آخرین پیمایش علمی، سن اعتیاد در کشور ۲۴ سال و چند ماه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ