سرگرد شهید رسول مهدوی پور که در حین مأموریت بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان کالا به شدت مجروح شده بود، به شهادت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیر شده تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیبش هستند.
رئیس قوه قضائیه گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی در تعقیب عاملان شهادت چهار کادر پلیس راهور اهتمام جدی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.
سرگرد شهید «رسول مهدوی پور» که چندی پیش حین ماموریت بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان کالا به شدت مجروح شده بود، به شهادت رسید.
زرندیه- سرگرد «رسول مهدوی پور» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر زرندیه که در حین مأموریت بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان کالا به شدت مجروح شده بود، به شهادت رسید.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان این که تعداد ۶ نفر از اشرار مسلح منطقه در اجرای طرح رعد دستگیر و نیز یک تیم ۳ نفره گروهک‌های معاندان و عناصر اصلی گروهک جیش الظلم متلاشی شدند، گفت: این تیم عاملان اصلی شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان سرهنگ "علیرضا شهرکی" و همسرشان بوده اند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شهادت مامور فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان براثر تصادف حین انجام وظیفه خبر داد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از عاملان شهادت سرهنگ شهرکی و همسرش در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از عاملان شهادت سرهنگ شهرکی و همسرش در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی انتظامی شهرستان سراوان صبح امروز همراه با همسرش در یک اقدام مسلحانه در یکی از خیابان‌های این شهرستان مورد هدف گلوله قرار گرفت و هر دو به فیض شهادت رسیدند. از این شهیدان والامقام یک فرزند دختر ۱۶ ساله و یک پسر ۱۵ ساله به جا مانده است. / ilaind Hkghdk
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت فرمانده پلیس آگاهی شهرستان سراوان، سرگرد علیرضا شهرکی حین انجام خدمت را تسلیت گفت.
سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در اقدام ترور مسلحانه صبح امروز در شهرستان سراوان و به شهادت رساندن سرگرد علیرضا شهرکی، همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و مجروح شده به علت شدت جراحات وارده علیرغم تلاش کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در اقدام معاندین مسلح در ترور رئیس پلیس آگاهی سراوان، همسر وی نیز که مجروح شده بود به فیض شهادت نائل آمد.
فرماندار سراوان اظهارداشت: صبح امروز سرگرد علیرضا شهرکی در چهار راه ناهوک و بهشتی سراوان مورد هدف تیراندازی از سوی یک دستگاه پژو پارس قرار گرفت. در این تیراندازی سرگرد شهرکی به شهادت رسید و همسر وی نیز زخمی شده است.
سراوان- رئیس پلیس آگاهی سراوان در پی تیرانداری به خودروی وی، به شهادت رسید.
رئیس پلیس اطلاعات جوانرود که در درگیری با قاچاقچیان مجروح شده بود همزمان با شب ولادت امیرالمومنین (ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ، جزئیات طرح انتظامی ـ ترافیکی گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی را اعلام کرد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ، جزئیات طرح انتظامی ـ ترافیکی گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی را اعلام کرد.
رییس پلیس تهران از دستگیری چهار نفر دیگر از عوامل شهادت آرمان علی‌وردی طلبه شهید ۲۱ ساله خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: ۱۵ نفر به عنوان عامل اصلی در این پرونده مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، البته تعدادشان بیشتر بود، اما عوامل اصلی ۱۵ نفر هستند که پنج نفر از آنان را دستگیر کردیم، چهار نفر نیز به تازگی دستگیر شدند و مابقی نیز به زودی دستگیر خواهند شد.
شامگاه ۴ آبان امسال، خبر شهادت یک طلبه بسیجی در شهرک اکباتان به بازپرس جنایی و تیم تحقیق اعلام شد. لحظاتی بعد بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی، سرهنگ مسلمی رئیس اداره دهم پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که طلبه جوان آرمان علی‌وردی نام داشته که بر اثر شکنجه چند اغتشاشگر در یکی از پارکینگ‌های شهرک اکباتان به شهادت رسیده است.
رئیس پلیس پایتخت گفت: نیروی انتظامی با دشمنان و اخلالگران امنیت مماشات نخواهد کرد و ما از زمانی که لباس نظامی بر تن کردیم، خود را برای شهادت آماده کردیم.
رئیس پلیس پایتخت با تشریح نحوه شهادت مامور یگان امداد گفت: این شهید دارای فرزند ۷ و نیم ماه است و در خانه ۳۹ متری زندگی میکرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران به دادسرای تهران برای رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده شهادت یک مامور پلیس در حین دستگیری سارق مسلح دستوراتی صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران به دادسرای تهران برای رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده شهادت یک مامور پلیس در حین دستگیری سارق مسلح دستوراتی صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ