حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در نشست خبری با رئیس جمهور عراق گفت: عراق و کشورهای دیگر باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر همکاری بیشتر و جدی تری با ایران داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قدرت دفاعی ما به خلیج فارس و دریای عمان محدود نمی‌شود، بلکه سطح اقتدار دفاعی ما به سطحی رسیده که باید در سطح بین‌المللی بیندیشیم.
اخیراً عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا ادعا کرده است که «۵۰ درصد مردم ایران زیر خط فقر مطلق قرار دارند»، اما آیا این ادعا حقیقت دارد؟
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با مواد مخدر قرار دارد و این مبارزه‌ای در جهت کمک به همه کشورهای جهان است.
اگر در چین طی ۴ دهه ۸۰۰ میلیون نفر از زیر خط فقر مطلق بیرون آمدند، نتیجه غلبه ادبیات توسعه بر شعار گرایی بود و اگر در ایران ۳۰ میلیون نفر زیر خط فقر هستند که یک سوم شان در همین یک دهه اخیر فقیر شده اند، به علت غلبه شعارگرایی بر ادبیات توسعه بوده است.
اهواز - فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: آسایش و امنیت مردم خط قرمز فراجا است.
رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن طرح این ادعا که غنی‌سازی ۹۰ درصدی ایران برای کل جهان خط قرمز است، گفت: تل آویو در به تعویق انداختن برنامه هسته‌ای ایران موفق عمل کرده است.
فرمانده کل سپاه در پیامی به سرلشکر موسوی تاکید کرد: ارتش و سپاه دست در دست هم در خط مقدم پاسداری از انقلاب و ایران عزیز همچنان دشمنان را ناامید خواهند ساخت.
فرمانده کل سپاه در پیامی به سرلشکر موسوی تاکید کرد: ارتش و سپاه دست در دست هم در خط مقدم پاسداری از انقلاب و ایران عزیز همچنان دشمنان را ناامید خواهند ساخت.
آبادان- نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: سلطنت طلبان و منافقان به دنبال حذف جمهوریت از ایران اسلامی هستند که این موضوع خط قرمز مردم است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با آگاهی، بصیرت و شناخت تاکتیک‌ها و تهدیدات نوین دشمن می‌توانید خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن باشید.
نشان فداکاری توسط امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به امیر سرتیپ خلبان حبیب بقایی، امیر سرتیپ خلبان سیدرضا پردیس و امیر سرتیپ خلبان کریم قوامی فرماندهان سابق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در خط مقدم دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سال‌های پس از آن مومنانه و مردانه ایستاده‌اند، اهدا شد.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از افتتاح خط تولید انبوه محصول هایما7X، جدیدترین محصول ایران خودرو در اسفندماه امسال خبر داد که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت همه مردم و عبور از آن، خط قرمز پلیس است و زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در این خصوص جایگاه ویژه ای دارند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از موافقت گمرک ایران با راه‌اندازی خط آبی آبادان- بندر واصلیه سیبه عراق خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت برای موضوع تغییرات اقلیمی، اقدامات ساختاری انجام داده و مواجهه با چالش‌های آب و هوایی را اولویت خود می‌داند.
نصرالله با تأکید بر اینکه ممانعت آمریکا از کشف و استخراج گاز و نفت در راستای محاصره لبنان بوده است، خاطر نشان کرد: آمریکاییها به همه فشار آوردند، ولی موضع رسمی لبنان، مخالفت با خط «هوف» بود. خط هوف، خطی است که فردریک هوف، میانجی آمریکایی در سال ۲۰۱۲ پیشنهاد کرد و بر اساس آن لبنان از ۸۶۰ کیلومتر از فضای دریایی محروم می‌شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تسلیت حادثه تروریستی شیراز، گفت: امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی است.
رئیس جمهور گفت: خط قرمز جمهوری اسلامی ایران، امنیت جان و مال مردم است و نمی‌شود نسبت به جان و مال مردم اجازه تعدی داد .
ایران با حضور بازیکنانی مانند مهدی طارمی و سردار آزمون، تهدید بزرگی برای اروگوئه است. این دو بازیکن با زدن ۲۷ و ۴۰ گل ملی به ترتیب در خط مقدم قرار دارند.
اعضای حزب ندای ایرانیان در جلسه شورای سیاست‌گذاری این حزب ضمن دفاع از مذاکرات احیای برجام، تاکید کردند که خط قرمز تیم مذاکره‌کننده ایران باید منافع مردم باشد.
اعضای حزب ندای ایرانیان در جلسه شورای سیاست‌گذاری این حزب ضمن دفاع از مذاکرات احیای برجام، تاکید کردند که خط قرمز تیم مذاکره‌کننده ایران باید منافع مردم باشد.
دکتر «علی رستمی»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی به مناسبت روز «خبرنگار» با گرامیداشت این روز از زحمات تمامی اصحاب رسانه به‌عنوان جهادگران تبیین قدردانی کرد.
یک بانوی روسی که در سفری به چین با جمعی از ایرانیان آشنا می‌شود، بازدید از ایران برایش جالب به نظر می‌آید و به این ترتیب با وجود مخالفت‌های خانواده به ایران اسلامی سفر می‌کند تا خودش از نزدیک ایران را ببیند.
این قیام یک نقطه‌ی عطف شد. هرچند عده‌ای را مرعوب کرد، خط مبارزه را روشن و واضح کرد. از آن روز حرکت انقلابی مردم ایران که از تقریباً نه ماه قبل از آن یا یک سال قبل از آن به تدریج آغاز شده بود، شکل قطعی و جدی گرفت و این قیام به انقلاب ۲۲ بهمن منتهی شد و در مثال، جمهوری اسلامی را به وجود آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ