زرندیه- سرگرد «رسول مهدوی پور» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر زرندیه که در حین مأموریت بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان کالا به شدت مجروح شده بود، به شهادت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به نقش موثر مرزبانی در مقابله با قاچاق مواد مخدر، بر ضرورت پشتیبانی اطلاعاتی و اجرای عملیات های مشترک تاکید کرد.
مهدیشهر- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان از دستگیری هفت فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: شش مرد و یک زن در جریان اقدام نیروی انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شدند.
جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در دیدار سفیر ژاپن و رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در تهران بر عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با موادمخدر تاکید کرد.
سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: دو کیلو و ۱۲۸ گرم انواع مواد شیشه و تریاک و روان گردان از این افراد کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر و انهدام ۱۱ باند قاچاق مواد در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، گفت: با پیگیری مأموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور طی ۴۸ ساعت گذشته، بیش از چهار تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف ۳۱ کیلو و ۱۸ گرم انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: در این رابطه ۴۴۰ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
سرگرد شهید «رسول مهدوی پور» که چندی پیش حین ماموریت بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان کالا به شدت مجروح شده بود، به شهادت رسید.
سرگرد شهید رسول مهدوی پور که در حین مأموریت بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان کالا به شدت مجروح شده بود، به شهادت رسید.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی و کشف بیش از ۲۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان رودسر خبر داد.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین در شهرستان رشت خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر عراق از اقدامات مقابله‌ای ایران در مبارزه با مواد مخدر تمجید کرد و گفت: از توسعه همکاری‌ها با پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران استقبال می کنیم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر که اقدام به نگهداری ۱۸۳ کیلوگرم تریاک در چندین مخفیگاه کرده بودند، خبر داد.
مشهد ـ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی از کشف ۹۷ کیلوگرم مواد مخدر در مشهد و دستگیری ۲ متهم خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر با کشف بیش از ۳۰ کیلو انواع مواد مخدر خبر داد.
در دیدار رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با فرمانده نیروی مبارزه با مواد مخدر پاکستان (ANF) هر دو مقامات بر افزایش همکاری‌های دوجانبه تاکید کردند.
اهواز- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده و تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر به منظور افزایش رضایتمندی مردمی در سطح شهرستان اهواز اجرا شد.
اهواز- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده و تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر به منظور افزایش رضایتمندی مردمی در سطح شهرستان اهواز به اجرا درآمد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف ۵۹۵ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از ­کشف ۱۲۵ کیلو مواد مخدر در تعقیب و گریز پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از ­کشف ۱۲۵ کیلو مواد مخدر در تعقیب و گریز پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاق مواد مخدر که قصد داشتند ۶ کیلو گرم مواد مخدر را با شیوه بلع و انباری در معده خود به خارج از کشور منتقل کنند، خبر داد .
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف محموله ۵۰ کیلوگرمی مواد مخدر در رشت خبر داد و گفت: سه قاچاقچی دستگیر و به مقام قضائی معرفی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا تصریح کرد: با هوشیاری و انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا، این شرور سابقه دار طی یک عملیات غافلگیرانه توسط پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در شهرستان ایرانشهر دستگیر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ