معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه نسبت به خطر بروز قحطی در سومالی تا پایان سال جاری میلادی هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین کنگره بین‌المللی دیپلماسی ملل، از روز گذشته یکشنبه، ۱۸ تیرماه با حضور عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی، علی اکبر صالحی، قائم مقام رئیس فرهنگستان علوم و رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی و سفرا و نمایندگانی از کشورهای اتریش، لهستان، کرواسی، مالزی، تاجیکستان، رومانی، روسیه، کره جنوبی، بولیوی، ونزوئلا، فیلیپین، فنلاند، اساتید برجسته علوم سیاسی و روابط بین‌المللی دانشگاه‌های سراسر کشور در تالار پیامبراعظم(ص) دانشگاه اصفهان آغاز شد و تا پایان امروز نیز ادامه دارد.
نماینده امارات در سازمان ملل از رژیم‌صهیونیستی خواست فوراً به شهرک‌سازی‌ها و حملات علیه فلسطینی‌ها پایان دهد تا منطقه به سمت تنش‌های بیشتر سوق داده نشود.
نماینده امارات در سازمان ملل از رژیم‌صهیونیستی خواست فوراً به شهرک‌سازی‌ها و حملات علیه فلسطینی‌ها پایان دهد تا منطقه به سمت تنش‌های بیشتر سوق داده نشود.
سازمان ملل در حال مذاکره با هر دو طرف تنش است تا آتش بس دائمی در سودان برقرار شود.
آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد روز دوشنبه از کشورهای ثروتمند خواست تا برای به صفر رساندن انتشار گاز دی اکسید کربن تا سال ۲۰۴۰، تلاش کنند.
سفرا و نمایندگان ۱۲ کشور حوزه نوروز، عصر دوشنبه به وقت محلی بر سر سفره هفت سینی که نمایندگی ایران در مقر سازمان ملل متحد چیده بود، گرد هم آمدند تا این عید باستانی را جشن بگیرند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
من وقتی به سازمان ملل رفتم، دبیرکل از من در دیداری عذرخواهی کرد و گفت که خیلی تلاش کردیم تحریم‌ها را نسبت به مردم ایران در مواجهه با کووید ۱۹ برداریم، اما موفق نشدیم و من گفتم آقای دبیرکل امروز علاوه بر اینکه مردم ما تا ۷۰ درصد واکسینه شدند، از تولیدکنندگان واکسن و صادرکنندگان آن هستیم.
سازمان ملل از طالبان خواست تا دستور منع کار زنان در سازمان‌های غیر دولتی را لغو کند.
وزیر امور خارجه اوکراین در سخنانی گفت که کی یف قصد دارد تا پایان ماه فوریه آینده مذاکرات صلح را برگزار نماید و این مذاکرات ترجیحا در سازمان ملل خواهد بود.
کارشناسان سازمان ملل با ابراز نگرانی از وضعیت زنان افغانستان از طالبان خواستند تا مانع تحصیل دختران نشوند.
روسیه از سازمان ملل خواست تا با ارزیابی تصاویر تیراندازی به زندانیان روسی، این موضوع را مورد ارزیابی و تحقیق قرار دهد.
مجمع عمومی سازمان ملل از روسیه خواست تا غرامت جنگی به اوکراین بپردازد.
آلمان و ایسلند روز جمعه در نامه‌ای رسمی به شورای حقوق بشر سازمان ملل از این نهاد خواستند تا یک جلسه ویژه برای آنچه وضعیت رو به وخامت حقوق بشر در ایران، به‌ویژه درخصوص زنان و کودکان عنوان کرده‌اند، تشکیل دهد.
کمیسر عالی حقوق‌بشر در سازمان ملل در نامه‌ای سرگشاده به مالک جدید توئیتر، از وی خواست تا حقوق بشر را رعایت کند.
روسیه با ارسال نامه‌ای از دبیرکل سازمان ملل خواسته است تا از تحرکات اوکراین برای استفاده از بمب کثیف جلوگیری کند.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به تشدید تنش در اوکراین هشدار داد و از همه طرف ها خواست تا اقداماتی که به اشتباه محاسباتی منجر می شود، پرهیز کنند.
آلمان، انگلیس و فرانسه روز جمعه در نامه‌ای جمعی که به دست اعضای شورای امنیت سازمان ملل و به رصد رویترز رسیده است، آورده‌اند: ما خواهان تحقیقات از سوی تیم دبیرکل سازمان ملل که مسئول نظارت بر اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل است، هستیم و آماده‌ایم تا از کار دبیرکل در انجام تحقیقات فنی و بی‌طرفانه حمایت کنیم.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که سال جاری میلادی مرگبارترین سال کرانه باختری و قدس اشغالی از سال ۲۰۰۶ تا کنون بوده است.
رئیسی در دیدار جمعی از مسئولان نظام و میهمانان خارجی شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب گفت: در سفر اخیر خود به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در دیداری که با دبیرکل سازمان ملل متحد داشتم در اول دیدار ایشان گفت «من اول باید از شما عذرخواهی کنم. عذرخواهی من به خاطر آن است که بسیار تلاش کردم تا تحریم را از کشور شما به خاطر مساله کرونا بردارم اما موفق نشدم. هر چه تلاش کردم نتوانستم.».
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: وقتی سخنرانی من در سازمان ملل تمام شد، تا محل استقرار پیاده‌روی کردم، منافقین فکر می‌کردند ما تحت تاثیر تجمعات آن‌ها قرار می‌گیریم.
سازمان ملل اعلام کرد که از زمان وقوع کودتا در میانمار تا کنون، بیش از یک میلیون نفر آواره شده‌ اند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس ‌جمهور کشورمان با وجود فضاسازی رسانه‌های معاند برای برگزاری تجمعات اعتراضی، پس از سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل، مسیر این سازمان تا هتل محل اقامت را به صورت پیاده طی کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ