نماینده امارات در سازمان ملل از رژیم‌صهیونیستی خواست فوراً به شهرک‌سازی‌ها و حملات علیه فلسطینی‌ها پایان دهد تا منطقه به سمت تنش‌های بیشتر سوق داده نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمهوری اسلامی نوشت: دولت‌های اسلامی دچار بی‌عملی هستند و برای مقابله با اهانت به قرآن و اسلام در کشور‌های غربی، بموقع وارد عمل نمی‌شوند. در همین قرآن سوزی اخیر، چند روز قبل از واقعه، اخبار صدور مجوز این اهانت منتشر شده بود و همه می‌دانستند که قرار است چنین جسارتی صورت بگیرد.
روزنامه ایران نوشت: بهترین مواجهه با طالبان این است که فرصت‌های مشترک از جمله در زمینه تأمین امنیت را تقویت کنیم که لازمه آن این است که طرفین از درگیری با یکدیگر پرهیز کنند.
صالحی در مورد اینکه آیا هزینه‌های نصب دوربین‌هایی برای شناسایی افراد بی‌حجاب یا به‌کارگیری منابع انسانی در این خصوص، منطقی است؟ گفت: بله، من این هزینه‌کرد‌ها را منطقی است. این موضوع ساز و کار خودش را دارد و باید با هنجارشکنان به صورت جدی برخورد شود.
رسانه‎‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی به سفر قریب‌‎الوقوع رئیس‌جمهور ایران به دمشق اشاره کرده و آن را رخدادی نگران‌کننده توصیف کرده‌اند.
رئیس قوه قضائیه گفت: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل بیش از ۷۰ سال است که مشغول جنایت و ظلم است و از وظایف نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان جهان است که به افشای جنایات این رژیم سفاک بپردازند.
رئیس قوه قضاییه گفت: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل بیش از ۷۰ سال است که مشغول جنایت و ظلم است و از وظایف نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان جهان است که به افشای جنایات این رژیم سفاک بپردازند.
صد‌ها تن از حامیان فلسطین در میدان تایمز شهر نیویورک آمریکا در اعتراض به حملات اسرائیل به مسجد الاقصی و فلسطینیان تجمع کردند. در تظاهرات سازمان‌دهی شده توسط سازمان‌های غیردولتی مسلمان در آمریکا، پرچم‌های فلسطین با عکس‌های مسجد الاقصی به اهتزاز درآمد. تظاهرکنندگان بنر‌هایی مانند «فلسطین را آزاد خواهیم کرد»، «قدس پایتخت فلسطین»، «فورا اسرائیل را خلع سلاح کنید»، «دست از مسجد الاقصی بردارید» و «اشغال را متوقف کنید» در دست داشتند. بسیاری از تظاهرکنندگان در میدان تایمز نیویورک تجمع کردند و شعار‌های "زنده باد فلسطین" و "فلسطین را آزاد کنید" سر دادند.
اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت جدیدی ارائه کنند.
اسرائیل کشور عجیبی است. همواره باید وجودش را توجیه کند یا لااقل فکر می‌کند باید همواره توجیهش کند. اسرائیل، هنوز، به‌عنوان یک دموکراسی دیده می‌شود اما روزبه‌روز بیشتر شبیه یک حکومت قوم‌سالار خالص رفتار می‌کند. اسرائیل فقط دوست یا دشمن می‌شناسد. مدرن
اسرائیل کشور عجیبی است. همواره باید وجودش را توجیه کند یا لااقل فکر می‌کند باید همواره توجیهش کند. اسرائیل، هنوز، به‌عنوان یک دموکراسی دیده می‌شود اما روزبه‌روز بیشتر شبیه یک حکومت قوم‌سالار خالص رفتار می‌کند. اسرائیل فقط دوست یا دشمن می‌شناسد. مدرن
بنت طی مصاحبه با کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت: کابینه تل‌آویو و مخالفان باید یک هفته از قانونگذاران و تظاهرات مرخصی بگیرند و برای مذاکره درباره قانون اصلاحات قضایی پیشنهادی توسط «یاریو لوین» وزیر دادگستری دور یک میز بنشینند.
وبگاه صهیونیستی واللا در گزارشی با ادعای ورود دو ناو جنگی ایرانی به آب های منطقه ای استرالیا، عنوان کرد: ایران بازوهای دریایی قدرتمند و دور بردی دارد که این مساله باید اسرائیل را نگران سازد.
اتحاد پنهانی و اشتراک منافع گسترده عربستان سعودی و اسرائیل، کنشگری‌های مرموز جمهوری آذربایجان و دیگر کنشگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در مرز‌های شمال غرب ایران و در نهایت،طرحواره سیاستیِ چینی‌ها مبنی بر "کار با تمامی طرف‌های منطقه‌ای و نَه صرفا محدود شدن به یک کشور"، ۳ اتحاد جدید منطقه‌ای در محیط پیرامونی ایران هستند که رصد و کنشگری دقیق دستگاه سیاست خارجی را طلب می‌کنند.»
هرتسوگ گفت که باید برای نجات جهانی که خداوند به عنوان نعمت به ما داده است، تلاش کنیم.
وزرای خارجه روسیه و اردن در نشست خبری مشترک در شهر امان درباره تحولات منطقه و جنگ اوکراین اظهارنظر کردند.
روند تحولات انتخاباتی در سرزمین‌های اشغالی نشان از تشدید شکاف‌ها در جامعه اسرائیلی و احتمالا تدام بحران در سطح سیاسی است.
حمید ابوطالبی نوشت: مردم لبنان باید صمیمانه قدردانِ تلاش‌های افراطیون ایران برای «تأمین منافع ملی» لبنان و ترسیم خطوط دریایی آن کشور با همسایه‌شان باشند؛ آن هم درحالی که اینان هنوز نتوانسته‌اند مشکلات مرز آبی خود با همسایگانی، چون عراق وکویت را حل نمایند!
یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس از کشورهای عربی خواست برای توقف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی وارد عمل شده و از تمام راهکارها جهت توقف جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین استفاده کنند.
«باید توجه داشت که از منظر سیاسی، منطقه و جهان در انتظار چندین انتخابات مهم است. یکی از این انتخابات‌ها در خودِ اراضی اشغالی است. در این چهارچوب، اسرائیلی‌ها به نوعی این احتمال را داده اند که اگر فرآیند حصول توافق با لبنان را به تاخیر بیندازند، کاملا امکان دارد که "بنیامین نتانیاهو"، در انتخابات پیروز شود و تندرو بودنِ وی نیز بدون تردید مانعی جدی جهت انعقاد یک توافق مرزی با لبنان خواهد بود.»
گابریل بوریچ رئیس جمهور شیلی تصریح کرد که نباید با اعمال قوانین بین المللی و قطعنامه هایی که این مجمع سال به سال منتشر می کند، نقض دائمی حقوق بشر علیه مردم فلسطین را عادی سازی کنیم.
قدرت‌های جهانی باید در رویکرد فعلی خود در قبال برنامه جامع اقدام مشترک تجدید نظر کرده و تلاش‌های اسرائیل برای جلوگیری از توافق دیپلماتیک را رد کنند.
نخست‌وزیر دولت اسرائیل گفت: اروپا باید با "وقت کشی" ایران در مذاکرات مخالفت کند.
نخست‌وزیر دولت اسرائیل گفت: اروپا باید با "وقت کشی" ایران در مذاکرات مخالفت کند.
آنها می گویند که اگر مردم با دولت و نظام همراه شوند همانطور که در جنگ همراه شدند، بزرگترین اقتصاد منطقه در ایران شکل می‌گیرد؛ به همین دلیل می خواهند جلوی کار را بگیرند و این کار را نیز از طریق فاصله انداختن بین دولت و مردم و ایجاد شکاف انجام می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ