حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: وقتی سخنرانی من در سازمان ملل تمام شد، تا محل استقرار پیاده‌روی کردم، منافقین فکر می‌کردند ما تحت تاثیر تجمعات آن‌ها قرار می‌گیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در یکی از پیام رسان های داخلی درباره تعطیلی برخی سکوها در روزهای اخیر واکنش نشان داد.
ریاست جمهوری عراق به اظهارات مداخله جویانه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در انتقاد از عملکرد عبداللطیف رشید در لغو حکم صادره سال ۲۰۱۳ درباره اسقف کلیسای کاتولیک کلدانی واکنش نشان داد.
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه حکم رئیس جمهور نه آئین‌نامه و نه بخش‌نامه است که هیات عمومی بتواند آن را ابطال کند، گفت: رئیس جمهور بر اساس اختیارات متعددی که در قانون اساسی به وی اعطا شده است می‌تواند هر فردی را چه از داخل و چه از خارج دولت به عنوان معاون خود انتخاب کند.
رئیس جمهور عراق به تحولات جنین در کرانه باختری و جنایاتی که رژیم صهیونیستی مرتکب شد، واکنش نشان داد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور گفت: با اهانت به قران قلب تمام ادیان، مسلمانان، جوامع اسلامی‌جریحه‌دار شد. تمام صاحبان مکاتب الهی‌ ‌از این موضوع قلوبشان جریه‌دار شده است.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید به سفر رئیس جمهور ایران به آمریکای لاتین واکنش نشان داد.
مایکل دی هیگینز، رئیس‌جمهوری ایرلند در جریان دیدار با جو بایدن در حال نشان دادن باغ در اقامتگاه رسمی خود به رئیس جمهور آمریکا بود که یکی از سگ‌های رئیس جمهور ایرلند بلافاصله با نزدیک شدن جو بایدن شروع به پارس کرد و باعث عقب نشینی او شد. مایکل دی هیگینز سعی کرد این سگ را به داخل باغ ببرد، اما او دوباره بازگشت.
در حالی که به روزهای پایانی اولین ماه سال جدید نزدیک می شویم، پاسکاری عجیب میان شورای رقابت و وزارت صمت مبنی بر اعلام قیمت های جدید خودرو، بسیاری از مردم و متقاضیان خرید خودرو را دچار سردرگمی کرده است.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین روز سه شنبه در دیدار با سید ابراهیم رئیسی همتای ایرانی خود به صراحت تاکید کرد: صرف نظر از هرگونه تحولات منطقه‌ای و بین المللی، چین دوستی و همکاری خود با ایران را بطور استوار و تزلزل ناپذیر حفظ خواهد کرد و به مشارکت سازنده در مسیر از سرگیری مذاکرات توافق هسته‌ای ایران ادامه خواهد داد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: ایران برای سیستم بین المللی چالش‌های دیگری نیز ایجاد می‌کند که بر چین نیز تاثیر می‌گذارند. این چالش‌های ایران، آمریکا را نیز شدت نگران می‌کند.
رئیس جمهور تونس در واکنش به اعتراضات و اعتصابات در کشورش گفت که کشور باید پاکسازی شود.
ساعاتی پس از آن که وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد در واکنش به اظهارات رئیس جمهور کره جنوبی سفیر این کشور در تهران را احضار کرده است، سئول نیز سفیر جمهوری اسلامی ایران را فراخواند.
سایت دولت در واکنش به انتقادها در مورد تیک آبی پیج اینستاگرام رئیس جمهور نوشت: از ماه ها قبل اقداماتی به منظور تشخیص اصالت انجام دادیم که اخیرا یکی از شبکه های اجتماعی به آن ترتیب اثر داد.
رئیس جمهوری عراق حمله به مرکز فرهنگی کردها در پاریس، پایتخت فرانسه را محکوم کرد و خواستار تسریع در مجازات عاملان آن شد.
خودداری یک زن مسلمان در چچن از دست دادن و روبوسی با رئیس جمهور روسیه خبرساز شده است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان گفت: شرکت‌های دارویی که موظف به تولید بودند، چرا تولید نکردند؟ اگر مدیران این دو شرکت تخلف کرده‌اند قطعا باید از کار برکنار شوند.
پادشاه عربستان ضمن تمجید از روابط برادرانه کشورش با عراق اعلام کرد: ما برای تقویت و تحکیم این مناسبات در همه زمینه‌ها تلاش می‌کنیم و برای عراق و مردم این کشور آرزوی پیشرفت و شکوفایی داریم.
عبداللطیف رشید رئیس جمهور عراق پیام تبریکی از سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان دریافت کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از ارسال نامه رسمی این معاونت به وزارت کشور برای توضیح بیشتر ماجرای رخ داده برای مهسا امینی خبر داد.
سید محمد حسینی، معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: اخبار دوتابعیتی بودن آقای زاهدی وفا جعلی است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه تاکید کرد که بهتر است در آستانه جام جهانی همراهی و همدلی ایجاد شود.
خواهر رهبر کره شمالی امروز در اظهاراتی به مشوق اقتصادی پیشنهادی از سوی رئیس جمهور کره جنوبی برای کشورش واکنش غضبناکی نشان داد.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: بنیاد به وظیفه حقوقی خود در برابر توهین به شهدا به صورت جدی عمل کرده و اجازه توهین به شهدا را نخواهد داد.
ستاره جوان استقلال این روز‌ها وضعیت نامشخصی در این تیم دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ