روسیه با ارسال نامه‌ای از دبیرکل سازمان ملل خواسته است تا از تحرکات اوکراین برای استفاده از بمب کثیف جلوگیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از دبیرکل سازمان ملل به‌دلیل اظهارات وی در خصوص عرضه رایگان غلات توسط مسکو به‌آفریقا انتقاد کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: به تلاش برای تسهیل ورود محصولات غذایی و کودهای شیمیایی از اوکراین و روسیه به بازارهای جهانی ادامه خواهم داد.
دبیرکل سازمان ملل امروز از روسیه خواست تا دوباره توافق غلات را ازسربگیرد.
سخنگوی سازمان ملل از ارسال نامه «آنتونیو گوترش» دبیرکل این سازمان برای رئیس‌جمهور روسیه به منظور حفظ توافق غلات خبر داد.
در حالی که بیش از ۲۴ ساعت از پایان شورش گروه نظامی واگنر در روسیه می‌گذرد، دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد که تحولات در روسیه را با نگرانی دنبال می‌کند.
دبیرکل سازمان ملل با اشاره به برخی مشکلات در خصوص اجرای توافق‌نامه غلات گفت که روسیه، اوکراین، ترکیه و سازمان ملل به گفتگو درباره این موضوعات ادامه خواهند داد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد امروز در واکنش به وقایع اخیر در «بلگوراد» روسیه، به ابراز نگرانی بسنده کرد.
معاون وزیرامورخارجه روسیه در اظهاراتی از عدم نقش‌آفرینی جدی دبیرکل سازمان ملل در موضوع بحران روادید که ناشی از عدم عمل آمریکا به تعهدات بین‌المللی‌اش است، ابراز ناخرسندی کرد.
وزیر خارجه روسیه امروز در دیدار با دبیرکل سازمان ملل درباره تحولات اوکراین، سوریه، یمن و افغانستان و نیز همکاری مسکو و سازمان ملل در اجرای طرح دریای سیاه گفتگو کرد.
سفیر روسیه در سازمان ملل متحد از دیدار وزیر خارجه کشورش با دبیرکل سازمان ملل در نیویورک خبر داد.
دبیر کل سازمان ملل برای دیدار با وزیر خارجه روسیه در ماه آوریل اعلام آمادگی کرد.
معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه امروز از آتش‌بس پیشنهادی از سوی روسیه پیرامون درگیری ها در اوکراین استقبال کرد.
کشور‌های غربی و آمریکا در حالی ادعای تحویل پهپاد‌های ایران به مسکو را مطرح می‌کنند که مقامات جمهوری اسلامی ایران و روسیه بار‌ها آن را رد کرده‌اند.
دبیرکل سازمان ملل از بازگشت روسیه به طرح غلات دریای سیاه استقبال کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد و سازما پیمان آتلانتیک شمالی بدون اشاره به اقدامات خصمانه اوکراین، از روسیه خواستند تا توافق غلات با کی یف را ازسربگیرد.
نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد موضوع تعلیق توافقنامه صادرات غلات با اوکراین را به زودی به دبیر کل این نهاد اطلاع می دهد.
سخنگوی دبیر کل سازمان ملل می گوید توافق نامه صادرات غلات میان روسیه و اوکراین در کاهش قیمت مواد غذایی و به تبع آن جلوگیری از فقر شدید شماری زیادی تاثیر داشته است.
دبیرکل سازمان ملل به حمله تلافی جویانه روسیه به اوکراین واکنش نشان داد.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد به همه پرسی های روسیه در مناطقی از شرق و جنوب اوکراین واکنش نشان داد.
دبیرکل سازمان ملل گفت، بنادر بزرگ اروپایی برای تسهیل صادرات کود روسیه ابراز آمادگی کرده اند.
دبیر کل سازمان ملل تداوم صادرات غلات از بنادر اوکراین را به دلیل تاثیرگذاری بر قیمت جهانی مواد غذایی مهم ارزیابی کرد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: نیروهای اوکراینی قصد دارند همزمان با حضور دبیر کل سازمان ملل در این کشور، حملات دیگری علیه نیروگاه اتمی زاپروژیا صورت دهند.
وزارت دفاع روسیه از گفتگوی تلفنی وزیر دفاع این کشور با دبیرکل سازمان ملل متحد درباره نیروگاه هسته ای زاپروژیا خبر داد.
دبیرکل سازمان ملل با درخواست از روسیه و اوکراین برای حمله نکردن به هیچ بخشی از این تأسیسات یا مناطق اطراف آن، تاکید کرد: «این تأسیسات نباید به عنوان بخشی از هیچ عملیات نظامی مورد استفاده قرار گیرد. بلکه توافق فوری در سطح فنی در مورد محیط امن غیرنظامی برای تضمین امنیت منطقه مورد نیاز است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ