اخیرا مدیرعامل شرکت دخانیات ایران خبر از ورود سیگار، با نشان یوزپلنگ ایرانی را داده که تا کمتر از یک ماه آینده وارد بازار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درصورتی که دانه‌های هل درشت و رنگ آن‌ها سبز زیتونی باشد، احتمالاً با هل اصلی سر و کار دارید. اگر رنگ آن به سبز روشن متمایل باشد، ممکن است به منظور تغییر رنگ از روش‌های مصنوعی استفاده شده باشد. از طرفی، هل‌های خشک و کهنه نیز با رنگ متمایل به زرد یا حتی به سمت قهوه‌ای، نماد تقلبی بودن می‌باشند.
لوگوی جدید توییتر که روز دوشنبه رونمایی شد، همچنین شبیه یک کاراکتر یونیکد عمومی است که در مارس ۲۰۰۱ به یونیکد اضافه شد. یونیکد یک استاندارد محاسباتی بین‌المللی است که در آن، هر کاراکتر یا نماد، ارزشی عددی خاصی دارد که می‌تواند در پلتفرم‌ها استفاده شود.
نماینده روسیه در سازمان منع گسترش سلاح‌های شیمیایی اعلام کرد که این نهاد درباره بکارگیری تسلیحات شیمیایی از سوی اوکراین در جنگ بی‌تفاوت است.
به گفته «جیمی ماریتوز»، مدیر Fruit Union Suisse، درک تلاش اپل برای چنین اقدامی سخت است: «درک این موضوع برای ما سخت است؛ چرا که این‌طور نیست که آن‌ها می‌خواهند از سیب گاززده خود محافظت کنند. هدف آن‌ها درحقیقت گرفتن حق مالکیت معنوی سیب واقعی است. برای ما، سیب یک چیز جهانی است که استفاده از آن باید برای همه افراد رایگان باشد.»
هیچ کشوری از بنفش استفاده نکرده، چون تا دهه ۱۸۰۰ میلادی رنگ بنفش از وزن معادل آن با طلا گران قیمت‌تر بود. خاص بودن و گران بودن رنگ بنفش به خاطر کمبود و گرانی رنگدانه‌ای است که در آن به کار رفته است. بنفش سال‌ها نماد خاندان سلطنتی، قدرت و ثروت بوده، به طوریکه ملکه الیزابت همه مردم عادی را از پوشیدن لباس بنفش منع کرده بود
ابزار مناسب برای برش بامبو را انتخاب و استریل کنید. بهتر است با توجه به ضخامت بامبو ابزار خود را انتخاب کنید. اگر بامبو نازک است، شاید استفاده از یک چاقوی تیز کفایت کند. اگر بامبو تنه محکم‌تری دارد، ممکن است مجبور شوید از اره دستی استفاده کنید. درکل از هر وسیله‌ای که استفاده می‌کنید، ابتدا آن را با مواد ضدعفونی کننده خانگی مانند سفید کننده رقیق شده یا الکل استریل کنید.
رئیس نهاد اطلاعات نظامی دولت انصارالله یمن از اقدامات مزدوران ائتلاف سعودی برای بازسازی صفوف نیروهای خود در سایه سوء استفاده از فرصت آتش بس خبر داد.
با وجود اینکه کراوات نمادی از هوشمندی و حرفه‌ای بودن است، ممکن است برای سلامتی شما چندان مفید نباشد. مطالعات انجام شده توسط محققان نشان می‌دهد: کروات بیشتر از آستین پیراهن می‌توانند باکتری‌ها را از پزشک به بیمار منتقل کنند و همچنین مشخص شده است که کراوات‌های خیلی تنگ فشار خون را در چشم افزایش داده و احتمالاً منجر به افزایش خطر ابتلا به گلوکوم یا آب سیاه می‌شود.
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان نتایج حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده نماد بانکی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
هوش مصنوعی با سرعتی فراوان در حال پیشرفت است و استفاده از آن به عرصه ساخت ربات‌های انسان نما نیز کشیده شده است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از بهره مندی ۱۷۸ هزار و ۷۵ نفر از خیمه نماز در پایگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال‌احمر خبرداد.
استفاده از هوش مصنوعی در قضاوت های تالو مهمترین تصمیم در جریان نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی بود که با حضور عضو ایرانی آن به صورت آنلاین برگزار شد.
نهاد ناظر امنیت سایبری جمهوری چک نسبت به استفاده از تیک تاک هشدار داد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: در قانون اساسی ظرفیت بالایی برای استفاده از تشکل‌های مردم نهاد وجود دارد.
کاربران آیفون می‌توانند با باز کردن برنامه، انتخاب «Recents» و سپس ضربه زدن روی نماد «i» بررسی کنند که تماس‌های FaceTime چقدر داده مصرف می‌کند. این مقدار داده تلفن همراه استفاده شده توسط هر تماس را نشان می‌دهد.
نویسندگان به برخی عدم قطعیت‌ها در استفاده از فناوری کریسپر (که عمدتاً در پستانداران مورد استفاده و مطالعه قرار می‌گیرد) روی ماهی‌ها اشاره کردند. با این حال، محققان امیدوارند که اصلاح ژن تمساح و گربه‌ماهی بتواند همراه با سایر تکنیک‌های پرورش گربه‌ماهی برای کمک به پرورش دهندگان در تولید گربه‌ماهی‌ها استفاده شود.
Markdown یک زبان نشانه‌گذاری است که می‌توانید از آن برای قالب‌بندی متن و سایر بخش‌های اسنادی که قرار است توسط افراد دیگر خوانده و درک شوند، استفاده کنید. به عنوان مثال، به جای کلیک کردن روی نماد «I» مایل یا تایپ Ctrl+I برای استایل کردن یک کلمه یا عبارت به صورت مورب، یک کاربر Markup قبل و بعد از متنی که می‌خواهد کج شود، یک ستاره یا زیرخط تایپ می‌کند.
هیچ چیز به عنوان یک ایده وجود ندارد. می‌توانیم از «هیچ» برای حساب کردن استفاده کنیم: ایده «صفر» ۴۰۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار می‌گرفت و نماد بیضی شکلی که امروز استفاده می‌کنیم بیش از ۱۰۰۰ سال پیش اختراع شد. شاید این تنها جایی باشد که «هیچ» وجود دارد: به عنوان یک ایده در ذهن مان.
اداره دریانوردی پاناما، بزرگ‌ترین نهاد ثبت کشتی‌ها در جهان، حق استفاده از پرچم خود را برای ۱۳۶ نفتکش مرتبط با شرکت ملی نفت ایران لغو و ثبت آن‌ها را متوقف کرد. خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه گزارش داد که این تصمیم، به خاطر افشاگری سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» درباره استفاده ایران از امکانات ثبت نفتکش در پاناما برای دور زدن تحریم‌ها بوده است.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید به صعود تیم ملی ایران از دور گروهی جام جهانی بیش از همیشه امیدوار است.
جهرمی با بیان اینکه دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید، گفت: دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید و حرف آن ها را نشنید و با آنها امنیتی برخورد کرد و صدای آنها را خفه کرد. دولت قبل اجازه نداد صدای مردم شنیده شود و همین مسئله باعث شده تا حجم زیادی از اعتراض تجمیع شود و حالت انفجار به خودش بگیرد.
رسانه footyheadlines که در زمینه معرفی البسه تیم‌ها رسانه‌ای معتبر به شمار می‌رود تصویری از لباس مذکور را منتشر کرده که طبق اعلام مسئولین مربوط از نماد یوز به شکلی متفاوت در آن استفاده شده
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام ۳ نماد نیز به چشم میخورد. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه‌ها می‌پردازیم.
به گفته رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس، اگر قرار است لباسی، در صفحات مجازی فروخته شود، فروشنده زمانی می‌تواند از امکان شاپرک یا‌ای نماد استفاده کند که پوشاک او دارای شناسه باشد و این شناسه را هم وزارت صمت صادر می‌کند و این شناسه نماینده داشتن شیما (شناسه یکپارچه مد و لباس ایرانی) است و همه این کار‌ها برای این است که بخشی از زنجیره درمان شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ