رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران از تهیه بسته‌های حمایتی از کشاورزان در این شرکت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
زورگیری که برای ترساندن فروشنده‌ها به مغازه‌هایشان در خیابان اسکندری تهران تیراندازی می‌کرد دستگیر شد.
زورگیری که برای ترساندن فروشنده‌ها به مغازه‌هایشان در خیابان اسکندری تهران تیراندازی می‌کرد، دستگیر شد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر مهم‌ترین اقدامات این جمعیت را در زلزله‌های خوی، ترکیه و سوریه و وقوع برف سنگین در شهرستان کوهرنگ، تشریح کرد.
بر اساس اطلاعات، به‌دلیل تسلط فنی بخش‌های ذی‌ربط و همچنین استقرار سامانه‌های الکترونیکی پیشرفته در مراکزی که احتمال اقدامات خراب‌کارانه مشابه در آن‌ها وجود دارد، احتمال موفقیت حملاتی از این دست به حداقل ممکن رسیده است.
شورای رقابت در اطلاعیه ای جزئیات اقدامات این نهاد را برای مدیریت بازار خودرو اعلام و تاکید کرد که کارگروه خودرو هنوز به جمع بندی نرسیده است.
جزئیات اقدامات سازمان امور مالیاتی در خصوص مالیات گیری از دارندگان خانه های خالی از زبان آقای منظور رئیس سازمان امور مالیاتی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در پاسخ به قطعنامه خصمانه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران اقدامات موثری را در سایت‌های شهید احمدی روشن و شهید علیمحمدی انجام داد.
در پاسخ به قطعنامه خصمانه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران اقدامات موثری را سایت‌های شهید احمدی روشن و شهید علیمحمدی انجام داد.
از اقدامات مهم دولت سیزدهم برای توسعه تجارت خارجی حضور در بازار‌های بکر و نوظهور، رفع موانع پولی، بانکی و لجستیکی و توسعه روابط تجاری با کشور‌های همسایه و همسو است.
خطیب وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستند شب گذشته با رعایت اصول پدافند غیرعامل، عامل دوم اقدامات تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.
در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه گیلان عنوان شده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) به محض آگاهی از هتک حرمت به یک بانوی محجبه توسط ۲ زن غیر بومی و یک مرد از اهالی رشت که ضمن ضرب و شتم، سعی در برداشتن چادر از سر این بانو داشتند، اقدامات شناسایی عوامل این حادثه را آغاز و در سریعترین زمان ممکن متهمان دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: هنگام شناسایی و تحویل اموال به مالباختگان مشخص شد که مقدار اندکی از اموال کشف نشده که بلافاصله اقدامات پلیس در این زمینه آغاز شد و ما چند روز پیش موفق شدیم که سه نفر دیگر را در این خصوص در شمال کشور شناسایی و دستگیر کنیم.
مرکز رسانه قوه قضائیه جزئیات اقدامات باند مخوف قاچاق زنان و دختران را اعلام کرد.
رئیس بنیاد مستضعفان جزئیاتی از اقدامات بنیاد مستضعفان و خدمت‌رسانی موکب‌های این بنیاد در ۶ پایانه مرزی کشور را همزمان با اربعین حسینی تشریح کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: متهم با شلیک دو گلوله به سمت مأمور پلیس، وی را مجروح کرد که متأسفانه اقدامات پزشکی منتج به نتیجه نشد و افسر گشت انتظامی «استوار دوم محمد جواد رحیمی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
پس از توقف و کنترل این کشتی‌ها و اطمینان از امنیت دریانوردی و به تماس‌های مکرر ناوشکن ج. ا. ا پاسخی نداده و خارج از کنترل در حال دریانوردی بود و موجب ناامنی و به خطر افتادن ایمنی شناور‌های در مسیر گردیده و احتمال انجام اقدامات تروریستی نیز متصور بود.
مجری طرح کشت فراسرزمینی جزئیات اجرای این طرح را تشریح کرد و گفت: فقط چهار محصول ذرت، سویا، جو و دانه‌های روغنی شامل کلزا و آفتابگردان تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.
دریادار سیاری درباره جزئیات حوادث رخ داده در دریای سرخ توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در خصوص حضور و درگیری با تعداد زیادی از دزدان دریایی اقدامات زیادی انجام شده و موفق بودیم و به نظر ۲۵۰ یا ۲۶۰ کشتی که تا حالا مورد تهاجم قرار گرفته بود، توسط نیروی دریایی نجات یافته‌اند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک دولت و مجلس، گفت: اقدامات دولت باعث شده است که در حال حاضر همه انبارها مملو از کالاهای اساسی باشد.
شهرکرد- وزیر نیرو با اشاره به بسیج تمامی امکانات کشور، گفت: چهار سامانه برای جایگزین کردن چشمه کوهرنگ و تامین آب استان چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.
جزئیات آخرین اقدامات در پرونده حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز/ بیانیه خانواده ۲۳ شهید و ۷۰ جانباز/ پدر شهید: این «حادثه» نبود؛ جنایت تروریستی بود/ شروع جلسات دادگاه در آخرین روز شهریورماه
از میان ۱۷ شرکت عرضه اولیه شده در سال ۱۴۰۰ نماد توسن با بازدهی ۲۰۰ درصدی تا پایان سال در صدر عرضه‌ها قرار دارد و در مقابل سغدیر با بازدهی منفی ۲۰ درصد در بیشترین زیان به سر می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ