ثبت قابی از خوردبین و پروین در کنار یکدیگر ذهن علاقمندان قدیمی فوتبال را به سال‌های خیلی دورتر می‌برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جام جهانی 2023 زنان شاهد خلق رکوردهای قابل توجهی در زمینه تماشاگران هستیم.
وزنه‌بردارانی که قهرمان ایران شدند برای ملی‌پوش شدن به رکوردهایی بالاتری احتیاج دارند چراکه اختلاف رکوردی محسوسی با نفرات اصلی تیم ملی دارند.
گزارش‌های رسانه‌ای مرتبا از ثبت رکوردهای بالای دما در کشورهای مختلف جهان و چندین آتش سوزی جنگلی از جمله در کشورهای اسپانیا، ترکیه و آمریکا به دلیل گرمای شدید منتشر می‌کنند.
تیم های ملی مردان و زنان ایران در مسابقات جهانی به رکوردهایی دست یافتند که برای نخستین بار در تاریخ این رشته رقم خورده است.
تیم های ملی مردان و زنان ایران در مسابقات جهانی به رکوردهایی دست یافتند که برای نخستین بار در تاریخ این رشته رقم خورده است.
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: این روزها به علت تدوام اوج گرما در کشور شاهد افزایش مصرف هستیم و روزهای گذشته شاهد شکسته شدن رکوردهای مصرف بوده‌ایم.
لیونل مسی با انتخاب اینتر میامی به عنوان تیم آینده خود بعد از 19 سال فوتبال اروپا را ترک می کند.
دربی101 از چند نظر برای سرخابی‌ها اهمیت مضاعف دارد؛ برخی انگیزه‌های خاص را مرور کرده‌ایم
کابوس والیبال نه برای شهداب که برای ایران تکمیل شد.
تیم فوتبال پرسپولیس که عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر را به خود اختصاص داد، در شش مورد نیز رکورد بهترین‌های این فصل را به نام خود ثبت کرد. استقلال در یک مورد بهترین شد.
آلومینیوم اراک در سومین فصل حضورش در لیگ برتر توانست عملکرد بهتری داشته باشد.
مدتی است حسن تفتیان در اردوی جامائیکا به سر می‌برد و رکوردهایی هم ثبت کرده اما با دیگر دونده‌های سرعتی آسیا فاصله زیادی دارد.
با گل هایی که مس رفسنجان در دیدار برابر سپاهان دریافت کرد، رکورد خاص بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر در اختیار استقلال مجیدی باقی ماند.
شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۲۱۱۱۷ واحدی معادل ۰.۹۴ درصد، به رکورد جدید ۲ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۶۴ واحد رسید. آیا فردا شاهد رکورد‌های جدید خواهیم بود؟
در هفت فصل گذشته ، تیمی که کمترین گل خورده را داشته است، به مقام قهرمانی لیگ ایران رسیده است. ولی داستان امسال شاید فرق داشته باشد.
ریکاردو آلوز، هافبک تراکتور، شاید حد نصاب لیگ ایران در ارسال پاس گل را بشکند.
محسن ربانی در مورد رکوردهایی که فدراسیون برای اعزام به مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا اعلام کرده است، گفت: رکوردها نه خیلی دور از دسترس است و نه خیلی ساده، یعنی کسانی که آمادگی داشته باشند توانایی ثبت این رکوردها را دارند.
مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این تیم در بازی نخست جام جهانی برابر انگلیس دنبال تساوی بوده است، گفت: ممکن است به خاطر گل‌های این بازی در کتاب رکوردها باشیم!
بررسی رکوردهایی که بازیکنان به تفکیک باشگاه‌هایشان در جام‌جهانی بر جای گذاشته‌اند.
رکوردهایی که توسط ايران‌خودرو شکسته می شود/ اصلاح ساختار در صنعت خودرو جواب داده است
لئو مسی در آخرین رویداد جام جهانی خود انگیزه های زیادی برای موفقیت دارد و رکوردهای بزرگی را در مسیرِ قطر، پیش روی خود می بیند.
کریستیانو رونالدو و لیونل مسی این فرصت را دارند که در جام جهانی 2022 قطر بار دیگر تاریخ‌ساز شوند.
مکس ورشتپن راننده تیم ردبول در مسابقه بزرگ مکزیکوسیتی نام خود را در کتاب تاریخ فرمول‌یک جاودانه کرد.
روبرت لواندوفسکی امشب هم برای بارسا گلزنی کرد تا به رکورد 9 گل در هفت بازی ابتدایی خود در لالیگا برسد. او در این هفت هفته رکوردهایی به ثبت رسانده که لئو مسی و کریستیانو رونالدو نیز نداشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ