مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این تیم در بازی نخست جام جهانی برابر انگلیس دنبال تساوی بوده است، گفت: ممکن است به خاطر گل‌های این بازی در کتاب رکوردها باشیم!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی هرناندز به دلیل اعتراض شدید به داور بازی با ختافه از کنار زمین اخراج شد.
ژاوی هرناندز به دلیل اعتراض شدید به داور بازی با ختافه از کنار زمین اخراج شد.
وضعیتی که بی شباهت به نوعی از نبرد نیست؛ نبردی که در یک سوی آن مقامات سازمان سنجش و دیگر متولیان برگزاری کنکور سراسری و حتی ارکان قانون گذاری و قضایی قرار دارند و در سوی دیگرش، شبکه‌های سودجویی که از تقلب در کنکور ارتزاق می‌کنند و ناگفته پیداست که مشتریان پر و پا قرص و دست به نقدی هم دارند، تا جایی که مرز‌های توسعه یافته امنیت این آزمون را هم در نوردیده اند و حتی قطع اینترنت هم نتوانسته سد راهشان شود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از عملکرد مدیران این باشگاه در بازار نقل و انتقالات بسیار ناراضی است.
خوسلو، مهاجم تیم ملی اسپانیا، تاکید کرد که چون روحیه بالایی داشت درخواست زدن پنالتی اول را کرده است.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: مهم‌ترین شاخص در تعیین اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها وفاداری است.
متس هوملس و امره جان بعد از ناکامی دورتموند در قهرمانی با توقف مقابل ماینتس گفتند قبول کردن اتفاقی که امشب افتاد برای دورتموندی‌ها بسیار سخت خواهد بود.
جعفر سلمانی که در بازی پایانی استقلال در لیگ برتر به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد، در همکاری با محمد محبی یک گل زیبا به ثمر رساند.
مهاجم اول استقلال در بیشتر بازی های این فصل، طی هفته های اخیر با افت در آمار گلزنی مواجه شده است.
ستاره جوان بارسلونا در دقیقه 72 ال‌کلاسیکوی امشب به طور ناخواسته مانع از گلزنی هم تیمی خود شد.
داروین نونیز نه تنها به بازی با رئال رسید بلکه تنها چهار دقیقه پس از سوت شروع، یک گل زیبا به ثمر رساند.
ستاره خط حمله پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که قرار نبود امشب مقابل بایرن مونیخ بازی کند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درباره عدم حضور در مجمع سالیانه هیئت فوتبال و امتناع از ورود احسان اصولی به اداره کل توضیحاتی را ارائه داد.
اهواز- امام جمعه موقت تهران گفت: هیچ زمانی مجموعه انتظامی این قدر مورد تشویق مردم قرار نگرفته و این حمایت‌ها و جمعیت‌های میلیونی در حمایت از پلیس بی‌سابقه بوده است.
مهدی ممی زاده که توانست در دومین پیروزی صنعت نفت نقش موثر داشته باشد، از سرمربی جدید این تیم تمجید کرد.
نیکولاس فولکروگ مهاجم آلمان که مقابل اسپانیا گلزنی کرد، اصلاً قرار نبود با این تیم راهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر شود.
بعد از گلزنی آلوارو موراتا برای اسپانیا چند دقیقه بعد از ورود به عنوان یار تعویضی، نیکلاس فولکروگ هم به عنوان یار تعویضی برای آلمان گلزنی کرد تا بازی با گلهای این دو به پایان برسد.
مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: ترکیه به بهانه های واهی به دنبال نگه داشتن تروریستهایی که زیر چتر آن فعالیت می کنند در شمال غرب سوریه است.
ژاوی یک سال پیش گفته بود که هرگز در مورد داوری ها اظهارنظر نخواهد کرد ولی او پس از بازی سه شنبه شب بارسا برابر اینتر به شدت از داور و وی ای آر انتقاد کرد. مساله‌ای که با کنایه رئالی‌ها روبرو شده است.
بدون شک اوکراین شگفتی‌ساز شماره یک رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان بود.
بورس امروز چهارشنبه ۲۵ خرداد در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
افزایش سرمایه ۱۱ نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
سردار سرتیپ پاسدار حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه امام حسین با اشاره به شهادت چند روز قبل یکی از کارمندان وزارت دفاع گفت که خطوط تولید ما هدف خرابکاری صنعتی قرار می گیرد؛ شهید وزارت دفاع خودش مورد هدف نبود اما تحت تأثیر یک خرابکاری صنعتی قرار گرفت. باید با روش های هوش مصنوعی از تهدیدها پیشگیری کنیم.
جواد آرین‌منش گفت: من تصور می کنم بهتر است دولت به دولت قبل و به برجام و موارد از این دست مشکلات را ارتباط و نسبت ندهد و قرار دولت آقای رئیسی هم همین بود اما خلاف آن را مشاهده می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ