وزنه‌بردارانی که قهرمان ایران شدند برای ملی‌پوش شدن به رکوردهایی بالاتری احتیاج دارند چراکه اختلاف رکوردی محسوسی با نفرات اصلی تیم ملی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیررضا معصومی چهارمین مدال طلای جهانی خود را در 18 سالگی دشت کرد تا اتحادیه جهانی خبر از ظهور یک پدیده جدید در دنیای کشتی بدهد.
باشگاه استقلال هنوز نتوانسته است که برای تمدید قرارداد، با سعید مهری به توافق برسد.
تعداد زیادی از بازیکنان شاخص فوتبال ایران هنوز موفق به یافتن تیم برای فصل جدید نشده اند.
برخلاف اعلام برخی از رسانه های اماراتی، اوانیلدو فرناندز به جای سعید عزت اللهی راهی اتحاد کلباء شد.
باشگاه السد قطر روز گذشته در یک نشست خبری با حضور ترکی العلی، مدیرعامل باشگاه و محمد غانم العلی، مدیر تیم، ستاره‌های خارجی خود در فصل آینده را معرفی کرد.
منابع خبری مختلف تایید کردند که آردا گولر، پدیده فوتبال ترکیه، تصمیم خود را برای انتخاب یکی از دو باشگاه بارسلونا یا رئال مادرید گرفته است.
باشگاه چلسی به صورت رسمی از تکمیل قرارداد پدیده جامائیکایی خبر داد.
الخاندرو گارناچو، پدیده جوان منچستریونایتد، با انتشار پستی در اینستاگرام از ناراحتی شدیدش پس از شکست برابر منچسترسیتی خبر داد.
خبر ویژه فدراسیون جهانی وزنه‌برداری درباره ظهور یک پدیده نوجوان گرجستانی در حالی سوژه محافل ورزشی شده که اصحاب رسانه از نابغه جدید وزنه‌برداری ایران بی‌خبر هستند!
محمد عمری، وینگر پرسپولیس می‌گوید، حذف استقلال از آسیا واقعا حیف بوده و او واقعا از شنیدن این خبر ناراحت شده است.
آبگوشت خوری در زمین فوتبال به نظر می رسد، پدیده ای بود که اکبر میثاقیان در فوتبال ایران آن را باب کرد.
کوکیتو رودریگز، پدر آلوارو رودریگز، از علاقه قدیمی و شدید پسرش به رئال مادرید خبر داده است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم پدیده مه گرفتگی تا اواخر روز یکشنبه خبر داد.
در ماه جاری برادر یکی از مسوولان فرهنگی کشور به یکی از کشور‌های غربی پناهنده شد. بازتاب این خبر به حدی بود که این مسوول را واداشت تا در اظهارنظری این پدیده خانوادگی را با عبارت «ریزش‌ها و رویش‌ها» تبیین کند.
محمد عباسی پس از دیدار پیروزی نساجی برابر فجرسپاسی در نشست خبری حاضر شد و از حمید مطهری تشکر کرد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از روند رو به رشد بیابانی شدن و وقوع ریزگرد در استان خبر داد و گفت: اعتبارات اختصاص یافته برای مقابله با این پدیده کافی نیست.
نشریه مارکا در گزارشی ویژه خبر از جدی‌تر شدن علاقه رئال به خرید یوسکو گواردیول داد. ستاره‌ای گران‌قیمت که حالا رقابت برای خرید او بسیار شدید است.
نشریه مارکا در گزارشی ویژه خبر از جدی‌تر شدن علاقه رئال به خرید یوسک گواردیول داد اما باشگاه مادریدی هنوز در این مورد به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.
شبکه اسکای آلمان در خبری اختصاصی اعلام کرد مذاکرات بین مدیر برنامه‌های دومینیک لیواکوویچ، دروازه‌بان کرواسی، و باشگاه بایرن مونیخ آغاز شده است.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از ورود این کمیسیون به موضوع وارونگی هوا و راهکارهای مقابله با آن پیش از شروع فصل سرما و پدیده ریزگردها خبر داد.
مشهد ـ شهردار منطقه ۳ مشهد از آمار رو به گسترش پدیده بام فروشی در حاشیه شهر مشهد خبر داد.
خبر می‌رسد یکی از بازیکنان جوان استقلال در رادار مجیدی برای اضافه‌شدن به این تیم در نیم‌فصل دوم قرار گرفته است
کیهان نوشت: گوشی هوشمند خود را کمی کنار بگذارید، به بیرون بروید و در دنیای حقیقی با امنیتی که جمهوری اسلامی در یکی از ناامن‌ترین مناطق جهان برای‌تان پدید آورده از قدم‌زدن در خیابان لذت ببرید و ببینید آن بیرون خبری نیست!
منابع سعودی از جاری شدن سیل در یکی از سوزان ترین و خشکترین صحراهای جهان یعنی ربع الخالی خبر دادند که پدیده نادری در نوع خود محسوب می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ