دربی101 از چند نظر برای سرخابی‌ها اهمیت مضاعف دارد؛ برخی انگیزه‌های خاص را مرور کرده‌ایم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان فصل گذشته استقلال خوزستان با توجه به اینکه سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود، با پیشنهادهای بیشتری مواجه شده است.
بعد از پوکر طارمی جدا از اینکه او توانست به صدر جدول برترین گلزنان برسد، ستاره ایرانی به یک آمار ویژه هم در این باشگاه دست یافت.
تیم فوتبال پرسپولیس که عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر را به خود اختصاص داد، در شش مورد نیز رکورد بهترین‌های این فصل را به نام خود ثبت کرد. استقلال در یک مورد بهترین شد.
وینگر چپ‌پای لیورپول با گلزنی در دیدار امشب برابر برنتفورد به رکوردی ویژه دست یافت.
شماره 9 سیتی که حالا 50 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده و رکورد 92 سال پیش را شکست، بدون توقف پیش می رود و هنوز هیچ فرمولی برای مهار او کشف نشده است.
روزنامه اوجوگو در گزارشی به موضوع رکوردشکنی مهدی طارمی و ثبت پنجاهمین گل او در لیگ برتر پرتغال پرداخته است.
موعود بنیادی‌فر برای دوازدهمین بار در فصل جاری لیگ برتر سوت در دست می‌گیرد تا رکورددار قضاوت باشد.
سرخ‌پوشان پایتخت در فصل بیست و دوم پنج گلزن خارجی داشته‌اند که رکوردی خاص و ویژه به حساب می‌آید.
کمتر کسی می‌توانید آرنج خود را زبان بزند. کتاب رکوردهای جهانی گینس می‌گوید به طور میانگین روزانه ۵ نفر تنها به دلیل داشتن توانایی زبان زدن آرنج خود، مدعی ویژه بودن‌شان می‌شوند.
گونسالو راموس شب گذشته در جریان دیدار برابر ریوآوه موفق شد رکوردی ویژه را در فوتبال پرتغال جابجا کند.
برج میلاد در نوروز ۱۴۰۲ با برگزاری ویژه برنامه های گسترده میزبان مسافران بود و امسال نیز در بازدید نوروزی با میزبانی از بیش از ۳۵۰ هزار مسافر و شهروند رکوردی دیگر را زد.
مدیرعامل راه آهن گفت: در بخش ریلی دو رکورد تاریخی شکسته شد.
پرونده دومین دوره مسابقات لیگ ملی دیسک طلایی فریزبی در مازندران با جابه‌جا شدن چند رکورد در بخش‌های مختلف این مسابقات بسته شد.
ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان با اولین پوکر خود در فوتبال این کشور از ۵۰۰ گل زده در لیگ های مختلف عبور کرد.
ملوان در شرایطی برابر نساجی دربی شمال را به سود خود خاتمه داد که با تصمیم مازیار زارع یک اتفاق ویژه نیز در این جدال شکل گرفت.
هاجر دباغی، مهاجم ۲۳ ساله سپاهان امروز موفق شد تا در برابر کیان نیشابور هت‌تریک کند تا بار دیگر در کانون توجه فوتبال زنان ایران قرار بگیرد.
پاتریس اورا معتقد است درخشش اولیویه ژیرو در جام جهانی 2022 قطر، باعث شد فرانسه خود را بدون کریم بنزما با مسابقات وفق بدهد.
ژردان شکیری وینگر کوتاه قامت و سوئیسی با گلزنی در مقابل صربستان به رکوردی ویژه در رقابت های جام جهانی دست یافت.
رکوردهای مسی در جام‌جهانی با گلزنی به عربستان
مطهری شب گذشته هم در دیدار سوپرجام تک گل پیروزی‌بخش و قهرمانی استقلال را وارد دروازه نساجی کرد تا رکوردی ویژه و منحصربفرد را به نام خود ثبت کند.
کمال کامیابی‌نیا با کسب یک قهرمانی لیگ به پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس از زمان حرفه‌ای شدن فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.
ژوزه مورینیو در بین مربیان دنیا در مجموع بیشترین غرامت را از باشگاه هایی که او را اخراج کرده اند، گرفته است. او از این حیث رکورددار است.
امیر قلعه‌نویی که تیمش را باید آماده مصاف هفته ششم برابر پیکان در ورزشگاه دستگردی کند، در صورت تساوی یا پیروزی در این مسابقه پانزدهمین بازی متوالی را بدون شکست پشت سر بگذارد؛ رکوردی ویژه...
انتقال یورگن لوکادیا به پرسپولیس، رکوردی ویژه را به این باشگاه سرخپوش تهرانی می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ