احتمال می رود که استقلال برای دیدار با ذوب آهن، با یک تغییر و حضور جلالی به جای سلمانی به میدان برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابوالفضل جلالی با انگیزه زیاد و روحیه بالا تمرینات خود را انجام می‌دهد و آماده حضور در ترکیب استقلال مقابل ملوان می‌شود.
ابوالفضل جلالی با حضور سرمربی جدید انگیزه‌های زیادی برای درخشش در لباس آبی دارد.
با اتفاقات پیش آمده برای جناح چپ استقلال حضور محمد نادری در جمع شاگردان جواد نکونام منتفی شد.
سجاد شهباززاده، ابوالفضل جلالی، سبحان خاقانی و علیرضا رضایی چهار بازیکنی هستند که در دیدار با پرسپولیس حضور ندارند. رضایی مدتی است به دلیل مصدومیت دور از میادین است و خاقانی نیز امسال برای آبی‌پوشان به میدان نرفته است.
ابوالفضل جلالی همچنان منتظر جلب اعتماد ریکاردو ساپینتو برای استفاده از او در ترکیب اصلی است.
مسجد احمدیه در خیابان آیت کانون اصلی هدایت و سازماندهی مبارزات انقلابی مردم محسوب می‌شد و به عبارتی نخستین پایگاه مبارزان مردمی در آن دوران بود. حضور آیت‌الله «جلالی خمینی» نماینده امام (ره) در شرق تهران در این مسجد، که نقش محوری در فعالیت‌های انقلابی داشت، موجب شده بود که همه کار‌ها از تهیه اعلامیه و توزیع و برنامه‌ریزی تظاهرات همگی با اشتیاق انجام شود.
انتظار می‌رود که برای بازی با ملوان، چندین تغییر در ترکیب استقلال بخصوص در خط دفاعی صورت گیرد.
حسین جلالی، نماینده مجلس گفت: یک زمان این جلسات با اصناف و تولیدی‌های پوشاک ازجمله رئیس صنف پوشاک و مسئولان این صنف برگزار شد. برخی جلسات با حضور نیروی انتظامی و مسئولان نیروی انتظامی و قسمت فرهنگی و مدیریت ناجا برگزار شد. جلساتی در سطح قرارگاه و وزارت کشور برگزار شد. وزیر کشور و معاونان ایشان در جریان این جلسات و تصمیمات قرار دارند. در قوه قضاییه دادستان و نیرو‌ها هرکدام به تناسب برای هماهنگی‌های لازم دعوت شدند و کار‌های خیلی خوبی در این زمینه بین مجلس، قوه قضاییه و دولت صورت گرفته است. این طرح با قوت اجرا می‌شود.
ابوالفضل جلالی با وجود همه تلاش هایی که برای رهایی از بند مصدومیت داشته شاید نتواند، در دربی استقلال را همراهی کند.
ابوالفضل جلالی و عارف غلامی با مصدومیت مواجه هستند و هنوز پزشک باشگاه استقلال در مورد حضور یا عدم حضور آنها در دربی اظها نظر رسمی نکرده است.
ابوالفضل جلالی و عارف غلامی با مصدومیت مواجه هستند و هنوز پزشک باشگاه استقلال در مورد حضور یا عدم حضور آنها در دربی اظها نظر رسمی نکرده است.
جوان ترین بازیکن تیم ملی در نهایت در بازی با آمریکا فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و تجربه بازی در جام جهانی 2022 در کارنامه او ثبت شد.
ابولفضل جلالی که به عنوان جوانترین بازیکن لیست نهایی کی روش در جام جهانی حضور پیدا کرد به تازگی از این مسابقات به تهران بازگشته است.
ابوالفضل جلالی به عنوان جوان ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی 2022 هنوز شانس حضور در ترکیب تیم ملی را پیدا نکرده است.
ابوالفضل جلالی که یک سال قبل و در همین روزها از فهرست استقلال بیرون بود، اکنون می تواند در جام جهانی بازی کند.
تیم ملی فوتبال ایران با میانگین سنی 28.92 در جام جهانی 2022 حضور پیدا می کند.
در بیشتر مواقع در این ترکیب چهار مرد خط دفاعی ایران به نام‌های شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی حضور داشتند.
علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، سامان فلاح، مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و امید نورافکن ١۶ بازیکنی بودند که امروز در اردوی تیم ملی حاضر شدند.
در مراسمی با حضور مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور، حکم امیرحسین علوی شهردار رشت به‌عنوان دبیر شهر ملی رشتی‌دوزی به او اعطا شد.
تیم فوتبال استقلال در حالی عصر جمعه به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که باید دید در سیستم چرخشی ساپینتو این بار نوبت کدام مدافع چپ استقلال است که در ترکیب اولیه قرار بگیرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: از روزی که مردم اسلام را انتخاب کردند، سعی دشمن این بود با لطائف‌الحیل آن­ها را از این انتخاب پشیمان کند.
ابوالفضل جلالی ممکن است بعد از سه هفته در مصاف با ذوب آهن حضور در ترکیب ثابت استقلال را تجربه کند.
مدافع جپ‌پای استقلال دوباره به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد تا امیدهایش برای حضور در جام جهانی بالاتر برود.
«لوان جاگاریان» سفیر جنجالی روس‌ها در تهران، پس از ۱۱ سال حضور مستمر جای خود را به «الکسی ددوف» می‌دهد. این خبری بود که کاظم جلالی در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرده است. سفیر ایران در مسکو می‌نویسد: «امروز با الکسی ددوف دیدار داشتم. وی به زودی به عنوان سفیر جدید روسیه در ایران شروع به کار خواهد کرد. از تلاش‌های، سفیر قبلی روسیه سپاسگزارم و برای الکسی ددوف آرزوی توفیق دارم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ