سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی با ارسال پیامی به رئیس جمهور ترکیه، حادثه زلزله در این کشور را تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حساب پادشاه عربستان سعودی در توییتر فارسی، پخش لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان در شبکه های داخل ایران را مجانی کرد! تعارفی بحث‌برانگیز که جنبه‌هایی روانی و حتی سیاسی دارد.
توییت اکانت پادشاهی عربستان سعودی به فارسی درباره امکان پخش رایگان مسابقات لیگ برتر فوتبال عربستان در ایران
توییت اکانت پادشاهی عربستان سعودی به فارسی درباره امکان پخش رایگان مسابقات لیگ برتر فوتبال عربستان در ایران
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر رئیس جمهور به عربستان، متناسب با روند پیشرفت روابط و در بازه زمانی مناسب صورت خواهد گرفت، اما زمان دقیقی برای این سفر هنوز تعیین نشده است.
پادشاه و ولیعهد سعودی با ارسال پیام‌های جداگانه، پیروزی رجب طیب اردوغان را در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه تبریک گفتند.
موندو دپورتیوو نوشت: مقامات عربستان در انتقال احتمالی لیونل مسی مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به الهلال نقش دارند. انتقال احتمالی این بازیکن آرژانتینی در سطح محلی تحت کنترل عربستان است.
رئیس جمهور سوریه به طور رسمی از سوی پادشاه عربستان سعودی به نشست آتی سران اتحادیه عرب، دعوت شد.
پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی، کمک‌های بشر دوستانه‌ای به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار به سودان ارائه کردند.
پادشاه اردن و ولیعهد سعودی در شهر جده عربستان با هم دیدار و درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای و بین المللی رایزنی کردند.
هیئت دولت عربستان در جلسه خود به ریاست پادشاه این کشور بر اهمیت اجرای توافق با ایران تاکید کرد.
امیرعبداللهیان از قصد ایران برای دعوت از ملک سلمان برای سفر به تهران خبر داد و گفت: پادشاه سعودی برای رئیس جمهور ایران دعوتنامه‌ای جهت سفر به ریاض فرستاده است، ما نیز دعوتنامه مشابهی را برای وی ارسال خواهیم کرد.
امیر کویت با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای به رئیس جمهور ایران و پادشاه عربستان سعودی، توافق ریاض-تهران را گامی مهم برای تحقق امنیت و ثبات منطقه‌ دانست.
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان بعد از پیروزی تیم ملی عربستان در برابر آرژانتین به شادی پرداخت و این پیروزی را به مردم کشورش تبریک گفت. امروز در گروه C جام جهانی قطر، تیم ملی عربستان سعودی به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با نتیجه ۲-۱ پیروز شد. به همین مناسبت سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان روز چهارشنبه (فردا) را تعطیل عمومی اعلام کرد.
اعلام مصونیت رسمی ولیعهد سعودی از طرف دولت آمریکا، این پرسش را مطرح می‌کند چه عواملی موجب می‌شود که یک نظام سیاسی به یک‌باره تمام ادعاهای نگهبانی از رعایت حقوق بشر در جهان را فراموش می‌کند.
شورای وزیران سعودی به ریاست پادشاه این کشور تدابیر جدیدی را برای تشویق سرمایه گذاری مستقیم در ترکیه اتخاذ کرد.
پادشاه و و لیعهد سعودی رأی اعتماد پارلمان عراق به دولت جدید این کشور را به «محمد شیاع السودانی» تبریک گفتند.
پادشاه سعودی شامگاه یکشنبه طی سخنرانی در افتتاحیه سال سوم دوره هشتم مجلس شورا در این کشور پیرامون موضوعات مختلف منطقه و بین المللی اظهارنظر کرد.
خبرگزاری رسمی سعودی از دستورات «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان برای تغییرات در ساختار کابینه این کشور خبر داد.
پادشاه عربستان سعودی دستور تغییر ساختار کابینه این کشور را صادر کرد تا او رئیس شورای وزیران عربستان شود.
پادشاه بحرین در دیدار با همتای سعودی خود درباره همکاری مشترک و هماهنگی در خصوص مسائل و تحولات کنونی در راستای تقویت منافع متقابل گفتگو کرد.
سلطان بن سلمان، فرزند پادشاه عربستان که نخستین فضانورد عرب‌تبار و مسلمان لقب گرفته است. او تا سال گذشته ریاست کمیسیون فضایی کشورش را در دست داشت
منابع سعودی از پیام مکتوب رئیس جمهور چین به پادشاه عربستان خبر دادند.
ترکی بن سلمان مرد پولدار آرام، مشاور، در تجارت خانوادگی "ملک سلمان" پادشاه عربستان سعودی است. ستاره ترکی در حال طلوع می‌باشد، زیرا ثروت عظیم خانواده سلمان هم چنان در حال رشد است.
دربار پادشاهی اردن تصاویری از مراسم نامزدی شاهزاده حسین بن عبدالله دوم، ولیعهد اردن را منتشر کرده است. عروس رجوه خالد بن عبدالعزیز متولد عربستان سعودی است. مراسم نامزدی با حضور ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن و ملکه رانیا در منزل پدر عروس در ریاض عربستان برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ