شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته سرگرمی عربستان و چهره پیشران اصلاحات فرهنگی «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی دریافت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
دوچرخه سوار معلول اسپانیایی در مسابقات جهانی قهرمان شد و با وجود اینکه هر دو دست او قطع شده ساعت مچی جایزه گرفت.
پس از پایان دیدار النصر و الهلال در فینال جام باشگاه های عرب که با برتری 2-1 النصر و قهرمانی این تیم همراه بود، سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک الهلال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. کریستیانو رونالدو که هر دو گل النصر را در این دیدار به ثمر رساند از انتخاب هافبک حریف به عنوان بهترین بازیکن میدان تعجب کرد و خود را شایسته کسب این عنوان می دانست.
بعد از اینکه در چند قرعه کشی گذشته کسی برنده نشده بود، جایزه بلیت بخت آزمایی یا لاتاری «پاور بال» به یک میلیارد دلار رسیده بود.
دادن گاو و گوسفند به‌عنوان جایزه تیم‌های اول تا سوم مسابقات فوتسال و بردن این حیوانات به سالن ورزشی، حاشیه‌ساز شد.
از هادی چوپان، به عنوان برترین ورزشکار مرد تقدیر و تشکر شد.
ترکی آل شیخ وزیر و مستشار سعودی جایزه اول مسابقات قرائت قرآن عطر الکلام به مبلغ ۳ میلیون ریال سعودی (بیش از ۴۰ میلیارد تومان) را به یونس شاهمرادی اعطاء کرد
تماشایی‌ترین گل ساحلی‌بازان ایران در شب صعود را یک دروازه‌بان کم نام و نشان به ثمر رساند.
واکنش امباپه به انتخاب مسی بعنوان بهترین بازیکن سال فیفا را ببینید.
امسال و بعد از تجمیع آرای مردمی و کارشناسان، جایزه بهترین گل سال ۲۰۲۲ به مارسین اولکسی ، بازیکن قطع عضو لهستانی رسید.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران که به دعوت فیفا در این مراسم حضور پیدا کرده بود، برای اعطای جایزه بازی جوانمردانه روی صحنه آمد تا لوح یادبود را به فرد برتر اعطا کند.
مارسین اولکسی، بازیکن تیم وارتا پوژنن لهستان در جریان لیگ فوتبال معلولان این کشور گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رسانده که از همین الان نامزد جایزه پوشکاش (زیباترین گل سال) شده است.
مارسین اولکسی، بازیکن تیم وارتا پوژنن لهستان در جریان لیگ فوتبال معلولان این کشور گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رسانده که از همین الان نامزد جایزه پوشکاش (زیباترین گل سال) شده است.
یک ورزشکار اهل رومانی عنوان قهرمانی مسابقه سیلی‌زنی در سنگین وزن و جایزه پنج هزار یورویی را به دست آورد، اما این قهرمانی به قیمت تغییر شکل صورتش تمام شد.
Joy Awards جایزه‌ای است که همه ساله به چهره‌های مهم و تاثیرگذار جهان عرب اهدا می‌شود. در بخش ورزشی، جایزه به اشرف حکیمی مدافع راست تیم ملی مراکش و باشگاه پاری سن ژرمن به عنوان فوتبالیست شاخص بهترین تیم عربی در سال ۲۰۲۲ اختصاص یافت. اشرف حکیمی به همراه مادرش روی صحنه رفت و این جایزه را دریافت کرد.
النا یکی از هفت بانوی منتخب کنگره بین المللی بانوان تاثیر گذار گفت: ایران را خیلی دوست دارم، خوشحالم که در این‌کنگره شرکت کردم و توانستم جایزه این کنگره را کسب کنم. مردم ایران همانند آداب و رسومی که دارند خونگرم و صمیمی هستند./ منبع: تسنیم
در پایان این مسابقه و در اتفاقی عجیب، موسوندا که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، ۵ شانه تخم مرغ به عنوان جایزه دریافت کرد!
در پایان این مسابقه و در اتفاقی عجیب، موسوندا که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، ۵ شانه تخم مرغ به عنوان جایزه دریافت کرد!
ویدیویی از مسابقات زیبایی اندام در فضای مجازی منتشر شده است که در آن، فردی که از کسب مقام نخست بازمانده بود صحنه توزیع جوایز را با حرکاتی عجیب به هم ریخت.
مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو طبق گزارش رسانه‌های انگلیس در چند روز گذشته در تیرراس آرسنال قرار دارد. نشریه «سان» روز گذشته در گزارشی به برنامه آرتتا سرمربی توپچی‌ها برای شکار طارمی در زمستان برای رسیدن به قهرمانی در لیگ جزیزه پرداخت.
این استادیوم شگفت انگیز و بازسازی شده در فنلاند برنده چندین جایزه معماری شده است.
این ویدیوآرت تاکنون افتخاراتی کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به جایزه بهترین موزیک ویدیو در فستیوال بین‌المللی مستقل ونکوور کانادا، جایزه بهترین سولو آرتیست در فستیوال بین‌المللی موزیک ویدیوی آندرگراند (زیرزمینی) پاریس فرانسه، جایزه بهترین جلوه‌های ویژه موزیک ویدیو اواردز پراگ چک، تقدیر ویژه هیات داوران و راهیابی به بخش نهایی بهترین موزیک ویدیو اواردز لندن انگلستان، جایزه بهترین موزیک ویدیو در فستیوال بین‌المللی آرت بلاکس مسکو و جایزه بهترین موزیک ویدیو، مستند، نویسندگی و کارگردان مرد موزیک ویدیو اواردز رم ایتالیا اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ