فرمانده مرزبانی فراجا گفت: نقشه های شوم دشمنان که قصد داشتند توطئه های زیادی در شهرهای عمقی انجام دهند بی اثر و بی نتیجه ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دشمن در موضوع حجاب دوقطبی‌های وحدت شکنی در جامعه ایجاد کرده است، اما حتماً در این راه شکست مفتضحانه ای خواهد خورد.
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن قصد دارد در سالگرد حوادث پاییز ۱۴۰۱ بار دیگر فتنه‌انگیزی کند، اما با آمادگی و هوشیاری ما دشمن نمی‌تواند کاری انجام دهد و راهکار مقابله با آن پیشگیری است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن تلاش می‌کند تا مثلث ایران چین و روسیه را درگیر کند که ما نتوانیم همکاری‌های لازم را داشته باشیم.
وزیر کشور گفت: همه باید برای افزایش مشارکت در انتخابات اسفند ماه امسال تلاش کنند تا بار دیگر توطئه دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی با شکست مواجه شود.
وزیر کشور گفت: دشمن می‌دانست که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد.
وزیر کشور گفت: دشمن می‌دانست که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد.
وزیر کشور گفت: دشمن می‌دانست که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمن با ایجاد تفرقه و شکاف در بین مردم سعی در خدشه‌دار کردن اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سرویس‌های اطلاعاتی دشمن تلاش‌های متعددی برای خرابکاری در مراکز حساس کشور داشته‌اند که عمده این موارد با هوشیاری نهادهای امنیتی کشورمان بی اثر شده است.
مشهد ـ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانان در معرض توطئه های سنگین دشمن هستند. دشمن تلاش می کند دین گریزی را در میان جوانان رواج دهد.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
وزارت دفاع در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۹ دی تلاش‌های نافرجام و مفتضحانه برای جداسازی ملت از نظام، طرحی شکست خورده است.
رئیس قوه قضائیه گفت: توطئه اصلی دشمن خنثی شده است. تلاش کنیم در نوساسنات ارزی معیشت مردم آسیب نبیند و فشار کمتری به آنها وارد شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز که با هوشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی و مجاهدت‌های نیرو‌ها و مسئولان انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی و قضایی، توطئه اصلی دشمن خنثی شده است، همه مسئولان ذیربط باید تلاش کنند که بواسطه نوسانات ارزی و اقتصادی، فشار مضاعفی به مردم وارد نشود و دشمن نتواند از این ناحیه سوءاستفاده کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن در تلاش است پشتوانه عظیم و قدرتمند مردمی نظام را سست یا تضعیف کند، گفت: مردم ما در اقسام توطئه‌هایی که از ابتدای انقلاب تاکنون از سوی دشمن طراحی و اجرا شده، بویژه در توطئه اخیر با بصیرت و بردباری همه فتنه‌انگیزی‌ها را ناکام گذاشته‌اند.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی در کشور خبر داد و گفت: باید مردم دراین خصوص هوشیار باشند.
ری- فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: مردم در اغتشاشات اخیر با اراده ایستادند و به دشمن نپیوستند و همین امر سبب شکست دشمن در این حوادث و اغتشاشات بود.
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه به تحولات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: تلاش و توطئه دشمن برای پشیمان کردن مردم از حمایت نظام بود و دشمن این هدف اصلی را دنبال می‌کرد.
فرمانده کل سپاه گفت: اتاق‌های فکر در واشنگتن و نیویورک و در برخی کشورهای اروپایی و عوامل خود در ریاض در حال تلاش برای تخریب دستاوردهای بزرگ حاصل خون شهیدان است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تلاش دشمنان برای سوریه سازی ایران با هوشیاری و بصیرت مردم ناکام خواهد ماند.
رئیس جمهور گفت: تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در کشور ناشی از احساس خطر از اقتدار و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس جمهور گفت: نتایج حاصل شده از سفر به ازبکستان، نشان می‌دهد که تلاش دشمن برای به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی ایران با تهدید و تحریم، با شکست مواجه شده است.
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه رسانه‌های دشمن تصویر واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان نمی‌دهند، گفت: دشمن همه تلاش خود را به‌کار گرفته است تا افکار عمومی را مورد هجمه سازمان‌دهی شده قرار داده و امید را از جامعه بگیرد.
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات اعلام کرد: تبدیل هتل‌های فرودگاهی به بهترین رتبه هتلی در کشور و راه‌اندازی خدمات جدید هتلی از مهم‌ترین برنامه‌های سال ۱۴۰۱ این شرکت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ