سروان قربانعلی پیری جمعی هنگ مرزی زابل بلافاصله به مراکز درمانی منتقل، ولی متاسفانه پس از دو روز تحمل به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کل دادگستری استان گفت: در این درگیری ۲ مامور پلیس مجروح شدند که متاسفانه یکی از ماموران با نام امیر حسین زاد احمدی در درگیری با قاتل فراری به شهادت رسید و حال یکی از آن‌ها نیز وخیم گزارش شده است.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شهادت ستواندوم "علی شوقی" هنگام دستگیری عاملان نزاع و درگیری در شهرستان اردل خبر داد.
مأموران در حین کنترل محور «ملایر» به «سامن» خودرو مورد نظر را مشاهده و با قاچاقچیان درگیر که در این درگیری سرگرد «علی میرزایی» افسر شجاع و دلیر پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان متأسفانه دچار مجروحیت شده و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه از شهادت دوتن از ماموران جان برکف این شهرستان در درگیری با سارقان مسلح خبر داد.
هاشمی مهر تصریح کرد: دو نفر عامل تیراندازی به ماموران به کوه‌های اطراف متواری شده که تلاش‌ها برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.
کرمان- جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از وقوع درگیری پلیس بافت با یک متهم منجر به شهادت یکی از همرزمان انتظامی خبر داد.
استوار دوم الله‌دادی خرداد ۱۳۹۸ شب عید فطر در محدوده دشت جازموریان جنوب کرمان بر اثر درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.
زاهدان- یک‌مرزبان در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در زابل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
فراجا از شهادت سرگرد مهدی هادی، یکی از مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی در درگیری با قاچاقچیان خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شهادت مامور فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان براثر تصادف حین انجام وظیفه خبر داد.
کرج- فرمانده انتظامی البرز از شهادت یک مامور انتظامی در شهرستان چهارباغ راخبر داد.
ساعت ۲ بامداد امروز سوم بهمن ماه عوامل گشتی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور حین اجرای ماموریت گشت زنی و تامین امنیت مردم در ورودی شهر متاسفانه مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار گرفتند که با پاسخ مامورین مواجه شدند.
رئیس پلیس پایتخت با تشریح نحوه شهادت مامور یگان امداد گفت: این شهید دارای فرزند ۷ و نیم ماه است و در خانه ۳۹ متری زندگی میکرد.
فرماندار جیرفت از تشکیل شورای تامین شهرستان جیرفت، صبح امروز برای بررسی جزئیات این حادثه خبر داد و گفت: پس از بررسی میدانی اعضای شورای تامین شهادت این مامور انتظامی تایید و اعلام شد.
سخنگوی فرماندهی انتظامی استان کرمان از شهادت یک مامور فراجا در درگیری با اشرار مسلح در استان خبر داد و گفت: در این درگیری شش نفر از اشرار مسلح نیز به هلاکت رسیدند.
فرمانده انتظامی گلستان گفت: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد تعدادی از افراد که به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر بودند، اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سمت هم می‌کنند که در همین راستا استواریکم علی سراوانی که به همراه ۲ نفر مامور انتظامی دیگر برای دستگیری ضاربان و حفظ نظم و امنیت در محل حضور یافته بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
رئیس کل دادگستری استان تهران به دادسرای تهران برای رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده شهادت یک مامور پلیس در حین دستگیری سارق مسلح دستوراتی صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران به دادسرای تهران برای رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده شهادت یک مامور پلیس در حین دستگیری سارق مسلح دستوراتی صادر کرد.
جزئیات شهادت استوار یکم کیوان پور که حین دستگیری سارق منزل با ضربات چاقو به شهادت رسید، اعلام شد.
بامداد امروز یکشنبه سیزدهم شهریور ماه حضور یک سارق جوان در خانه‌ای در میدان سپاه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از سوی مردم گزارش داده شد.
ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه روز جمعه مورخه ششم خردادماه، اشرار کوردل به صورت ناجوانمردانه‌ای با سلاح کلاش به سمت خودروی شخصی سرهنگ دوم «عباس راه انجام »، یکی از مأموران جان برکف پلیس پیشگیری دلگان که به همراه خانواده، در حال طی مسیر در محور ایرانشهر به دلگان بود شلیک و از صحنه متواری می‌شوند که متأسفانه بر اثر این تیراندازی سرهنگ دوم راه انجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
گروهبان یکم اسماعیل جلالی فرزند ابراهیم جلالی عباس از اهالی روستای محمداباد دهگاوی بخش نگین کویر، در درگیری ماموران انتظامی با اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه عملیاتی (پنگ) در جازموریان زهکلوت به فیض شهادت نائل آمد و یک مامور دیگر هم مجروح شد.
شهید ستوان سوم میرحسنی ۱۴ مردادماه حین انجام ماموریت در شهرستان حاجی آباد توسط یکی از قاچاقچیان سوخت با خودرو مورد حمله قرار می‌گیرد و به شدت مجروح می‌شود و ۱۹ مردادماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
استوار یکم " محمد احمدی" و سروان " مظفر مرشدی مرام" از کارکنان نیروی انتظامی دلیجان در این تعقیب و گریز براثر سانحه به شهادت می رسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ