فرمانده مرزبانی فراجا از شناسایی و دستگیری گروه تروریستی که قصد عملیات انتحاری در آذربایجان شرقی را داشتند، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف یک محموله سلاح و مهمات جنگی در تالاب هورالعظیم خبر داد.
در پی میزبانی چند نماینده مجلس ایتالیا از سرکرده گروهک تروریستی منافقین در پارلمان این کشور، سفیر ایتالیا در تهران به وزارت امور خارجه احضار و به وی گفته شد که میزبانی از یک جنایتکار تروریست، مصداق بارز ترویج و تشویق تروریسم است.
زاهدان- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از انهدام یک گروهک تروریستی مسلح در استان خبر داد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی یک سازمان اورژانسی و جهادی است که در مقابل روشن بودن موتور تولید فقر، معلولیت و آسیب‌های اجتماعی ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که متأسفانه در این درگیری، پنج تن از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که در این درگیری متأسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل شدند و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند
۶ تن از مأموران مرزبانی سراوان شب گذشته در درگیری با یک گروهک تروریستی به شهادت رسیدند.
۶ تن از مأموران مرزبانی سراوان شب گذشته در درگیری با یک گروهک تروریستی به شهادت رسیدند.
پنج نفر از نیرو‌های مرزبانی سراوان در سیستان و بلوچستان، طی درگیری با یک گروهک معاند به شهادت رسیده و دو مرزبان نیز مجروح شدند.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: متاسفانه در یک رخداد تروریستی چهار تن از سربازان مرزبانی پاکستان کشته شدند؛ ما این عمل تروریستی را محکوم و توسل به روش‌های تروریستی را تقبیح می‌کنیم.
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص بازداشت یک سرباز مرزبانی ایران از سوی نیروهای طالبان، منابع آگاه سیستان و بلوچستان، توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.
زاهدان- یک منبع آگاه ماجرای بازداشت سرباز ایرانی توسط نیروهای مرزبانی طالبان را روایت کرد.
همایش یک روزه سراسری مجمع مشورتی نظام مسائل کشور از صبح امروز با حضور مسئولان مختلف کشور به میزبانی مجلس شورای اسلامی و با حضور نمایندگان گروه های جهادی برگزار شد.
فرمانده مرزبانی فراجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف یک تن و ۸۲ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
تایباد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۶۱ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی از یک تبعه افغانستانی در معبر زمینی دوغارون کشف و ضبط شد.
فرمانده هنگ مرزی سراوان گفت: مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مناطق مرزی از ورود اعضای گروهک معاند و تروریستی سازمان یافته جلوگیری کردند.
فرمانده مرزبانی سراوان ادامه داد: افراد مسلح که تاب مقاومت در برابر آتش پرحجم رزمندگان مرزبانی را نداشتند با استفاده از شیارهای کوهستانی به‌سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: یک مرزبان هنگ مرزی زابل ظهر امروز چهارشنبه در درگیری مسلحانه مرزداران با اشرار مسلح در مرزهای شمالی استان به شهادت رسید.
قطر در جام جهانی زمستانی در کشور خود از مرحله گروهی کنار رفت؛ هرگز میزبانی ضعیف‌تر از آنها نداشته‌ایم.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانان توانستند یک باند سلاح و مهمات را حین ورود به خاک کشور شناسایی کنند.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه هر گونه تحرک در آن سوی مرزها را رصد می کنیم، گفت: به تازگی یک تیم تروریستی توسط مرزبانان هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد.
سردار گودرزی گفت: اخیرا یک تیم تروریستی هفت نفره به همراه تجهیزات نظامی و مقادیری سلاح و مهمات توسط همکاران هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد.
استواریکم شهید رضا شریفی از کارکنان مرزبانی گروهان مرزی بانه استان کردستان حین اجرای مأموریت گشت و کمین، کنترل و پایش نوار مرزی و تأمین امنیت منطقه مرزی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
میراحمدی بیان داشت: متقابلاً نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران نیز پاسخ این تیراندازی را دادند. در ساعت یک و نیم بعد از ظهر پس از حدود یک ساعت درگیری محدود این موضوع با مدیریت و تسلط مرزبانی جمهوری اسلامی خاتمه پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ