فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانان با آمادگی 100 درصدی در اربعین، تسهیل تردد زائران را در اولویت کاری خود قرار داده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده مرزبانی فراجا از برگزاری دهمین اجلاس مرزی و امضاء تفاهم نامه مرزی میان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق برای تأمین امنیت مرزها و تسهیل تردد زائران خبر داد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه قرارگاه مشترک بین مسوولان استان ایلام و مسوولان عراقی برای تسهیل در تردد زوار اربعین، در مرز زرباطیه ایجاد شده است، گفت: تردد کامیون‌های تجاری از سوم تا ۱۸ شهریورماه در مرز مهران ممنوع است.
رئیس قرارگاه اربعین حسینی (ع) به ضرورت تعامل و هم‌افزایی برای خدمت‌رسانی و اهتمام به تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در مرزها تاکید کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در کنار عزاداران حسینی (ع) و در تسهیل تردد و نظم بخشیدن به هیئت‌های عزاداری حضوری پررنگ خواهد داشت.
فرمانده مرزبانی فراجا با تأکید بر اینکه در ایام اربعین ۷ گذرگاه مرزی برای تردد زائران و مواکب پیش بینی شده، گفت: در نشست با همتایان عراقی، برای تسهیل تردد زائران تصمیماتی خوبی اتخاذ شد.
بذرپاش در نشست سه‌جانبه تسهیل روابط بیشتر میان کشورها و توسعه‌ی تجارت جهانی، آسان سازی تردد، توسعه شبکه حمل و نقل و به تبع آن توسعه گردشگری را از مهم‌ترین دستاوردهای کریدورشمال_جنوب دانست.
اهواز- معاون دادستان اهواز از تسهیل تردد زائرین مراسم پیاده روی اربعین در این شهرستان خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، تمهیدات مترو برای پوشش مراسم سالگرد ارتحال امام‌خمینی (ره) را تشریح کرد.‌
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، تمهیدات مترو برای پوشش مراسم سالگرد ارتحال امام‌خمینی (ره) را تشریح کرد.‌
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار مأموران پلیس راهور در معابر منتهی به مرقد حضرت امام و مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد زائران خبر داد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک اقدامات ویژه ترافیکی برای تأمین ایمنی و تسهیل در تردد شرکت‌کنندگان در مراسم ارتحال را تشریح کرد.
متروی تهران به منظور تسهیل در تردد نمازگزاران به محل اقامه نماز عید در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، سرویس‌دهی در تمام خطوط مترو را افزایش می‌دهد.
مدیران ارشد وزارت امور خارجه در دیدار با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در حوزه تسهیل و تسریع در تردد گردشگران از طریق مرزهای زمینی کشورمان همکاری می کنند.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در جهت تسهیل تردد خودروها به ویژه در بزرگراه‌های یادگار و نیایش عوامل خدمات شهری و ماشین آلات تخصصی به محدوده اعزام شدند .
بندرترکمن- همزمان با اجرای عملیات لایروبی خلیج گرگان و با همراهی قرارگاه خاتم الانبیا، لجن و لای برداری از اسکله بندرترکمن اجرایی و تردد شناورهای صیادی و گردشگری به خلیج گرگان تسهیل شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تردد ۱۰ میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه نامه شخص ثالث در کشور خبر داد و گفت: با بخشودگی ۱۰۰ درصد جرایم بیمه امیدواریم شرایط برای دریافت بیمه‌نامه تسهیل شود.
رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در دیدار با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور عراق در بغداد بر اقدام برای تسهیل و تسریع تردد مسافران میان ایران و عراق تأکید کرد.
موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی سی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در راستای تسهیل در تردد مسافران و زائران کربلا با پلیس راهور همکاری می‌کنند.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ایمن‌سازی جاده منتهی به مرزهای شش‌گانه کشور برای اربعین حسینی سال جاری خبر داد.
معاون اول رییس جمهور از نخست وزیر عراق خواست دستورات لازم برای تسهیل رفت و آمد و رفع ممنوعیت ورود اتباع غیرایرانی را صادر کند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: به منظور تسهیل در تردد و افزایش ایمنی سفر زائران، محدودیت‌های موقتی را برای برخی از وسایل نقلیه باری در برخی از مسیرهای طرح اربعین اجرا می‌کند.
رئیسی در بخش دیگری از این مکالمه بر لزوم تسهیل تردد زائرین ایرانی بویژه در مراسم اربعین حسینی تاکید کرد که نخست وزیر عراق نیز در این زمینه قول مساعد داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای از اختصاص یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای آماده‌سازی پایانه‌های مرزی و راه‌های مواصلاتی در ایام اربعین سال ۱۴۰۱ خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا اعلام کرد: برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، دیپلماسی و هماهنگی‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ