فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزهای بانه از هفتاش تا بروشکانی در ۲ ماه آینده بسته میشود و دستور دادیم کسی بدون توجه به دستورات مرزبانان از مرز عبور نکنند در صورت تخطی از قانون با آنها برخورد شکننده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زاهدان- مرزهای استان سیستان وبلوچستان توسط فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه فرمانده مرزبانی فراجا مورد پایش هوایی قرار گرفت.
زاهدان- مرزهای استان سیستان وبلوچستان توسط فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه فرمانده مرزبانی فراجا مورد پایش هوایی قرار گرفت.
فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام ۴ باند قاچاق موادمخدر و کشف بیش از دو تن و ۴۰۰ کیلو گرم مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در درگیری مسلحانه توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
اهواز- جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: در بخش انتظامی و امنیتی همکاران ما پیش بینی‌های لازم را اندیشیده‌اند و آمادگی کاملی برای مأموریت اربعین دارند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی مرزبانی فراجا کشته‌شدن اتباع افغانستانی در مرز‌های ایران را تکذیب کرد.
بابلسر- جانشین فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه وضعیت مرزها قابل قبول و مطلوب است، گفت: امنیت در مناطق مرزی رو به رشد است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه مرزهای شرقی کشورمان در آرامش کامل است، هیچگونه مشکلی وجود ندارد و تبادلات انسانی و تجاری به صورت عادی در حال انجام است، گفت: قبل از روی کار آمدن طالبان با دولت قبلی ارتباطاتی با مرزبان‌های آنان داشتیم و تقریباً مرز را مشترک اداره می‌کردیم و با آنکه مشکلاتی بود اما پاسخگو بودند؛ امروز اما با روی کار آمدن طالبان نشست‌هایی با آنان در تهران، کابل و در مرزها برگزار کردیم ولی همچنان مشکلاتی داریم زیرا نیروهای طالبان در مرز پاسخگو نیستند. نفرات آنها عوض می‌شوند، بدون تجربه هستند و اقدامات غیر متعارف انجام داده و تیراندازی‌های نا به جا دارند.
فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام باند بزرگ و سازمان یافته قاچاق موادمخدر و کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر طی دو عملیات جداگانه در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی مرزبانی فراجا ضمن هشدار به متجاوزان و قاچاقچیان مرزی گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از مرز‌های کشور عزیزمان برای مردم غیور و شهیدپرور ایران اسلامی امنیت و آسایش را به ارمغان آورده و با هرگونه قانون شکنی و تجاوز به مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد می‌کنند.
فرمانده مرزبانی فراجا از کشف 809 کیلوگرم موادمخدر در دو عملیات توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.
سخنگوی فراجا از دستگیری ۶۳۰ سوداگر مرگ در مرزهای کشور در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
ارومیه - فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۲۵ کیلوگرم شمش طلا به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در مرزهای شهرستان سردشت در استان آذربایجان غربی خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف یک تن و ۸۲ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۷۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری در مرزهای استان آذربایجان غربی خبر داد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانده فراجا و معاون عملیات سپاه تأکید کردند بسیاری از سرشاخه‌های آشوب و اغتشاشات شناسایی شده‌اند و تروریست‌های تجزیه‌طلب کاملا سازمان‌یافته حضور پیدا کردند و تلفات در مرزهای غربی و شرقی به دلیل حضور این تروریست‌ها بوده است و به همین دلیل سپاه پاسداران در شمال عراق عملیات سنگین را پشت سر گذاشت.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اعلام کرد: امکان چاپ و پرینت آنی برگ تردد ویژه اربعین در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه وجود دارد، اما شرط صدور آنی برگ تردد ویژه در مرز‌ها ثبت نام در دفاتر پلیس +۱۰ است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا شرط صدور آنی برگ تردد ویژه اربعین در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه را اعلام کرد.
چذابه - فرمانده قرارگاه اربعین فراجا از بازگشت ۱.۶ میلیون زائر اربعین از طریق مرزهای زمینی و هوایی به کشور خبر داد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولانی که برای زیارت عتبات عالیات قصد خروج از کشور دارند بدون ثبت نام اینترنتی به مرزهای شش گانه مراجعه نکنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، از ترافیک نیمه‌سنگین در هشت محور خبر داد.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: ۶۰ درصد تردد‌ها در مرز‌های زمینی، از مهران صورت گرفته، مرز‌های شلمچه و سپس چذابه نیز مرز‌های بعدی پرتردد برای زائران بوده است.
رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به سفر‌های اربعین اظهار کرد: خوشبختانه آرامش در عراق ایجاد شد مرز‌ها نیز باز شد. وضعیت ما خوب است و در مرز خسروی شرایط ما آماده است.
سردار شرفی، فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: از امروز صبح در تمامی مرزهای پنج گانه تردد به سمت کشور عراق شروع شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا گفت: تردد در تمامی مسیرهای منتهی به مرزهای پنج گانه روان است و در این محورها هیچ ترافیکی نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ