مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به رایج نبودن فرهنگ صنعتی سازی ساختمان آن را در کاهش هزینه های تولید مسکن موثر دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس مسکن در خصوص صرفه جویی در مصرف انرژی در صنعت ساختمان سازی گفت: باید در بحث صرفه جویی در مصرف انرژی ۵۰ درصد صرفه جویی از طریق استفاده از تأسیسات ساختمانی جدید را به کار بگیریم.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: استفاده و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در کشور را افزایش دهد.
تبریز- صنعت قطعه سازی آذربایجان شرقی از گذشته تاکنون یکی از صنایع پیشرو و تاثیرگذار در کشور بوده ولی مدتی است رها شده و نیازمند حمایت و توجه است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با راهبردی خواندن نقش و اهمیت شرکت صنعتی نیرومحرکه در صنعت خودرو کشور، گفت: توسعه گیربکس اتوماتیک از پروژه های مهمی است که این شرکت با سرعت بالایی باید آن را محقق کند تا سهم محصولات اتوماتیک در سبد تولیدات ایران خودرو افزایش یابد.
مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت آبادان ممکن است به جدایی عبدالله ویسی ختم شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با ضروری دانستن افزایش سهم بازار خودروهای تجاری این گروه، بر تعمیق داخلی سازی و افزایش کیفیت محصولات برای حفظ مشتریان این بخش از بازار تاکید کرد.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ساخت حدود ۸ هزار واحد مسکونی به روش صنعتی‌سازی در ۸ استان کشور خبر داد.
زاکانی با اشاره به اینکه با صنعتی سازی و شرایطی که سریع، محکم و ارزان مسکن ساخته شود، می‌توان گره از کار مردم باز کرد، گفت: ۵۱ درصد از مردم در تهران اجاره نشین هستند و بر همین اساس، ساخت این مسکن‌ها می‌تواند به مردم کمک کند و امیدوارم این همکاری هر روز بیشتر شود.
شهردار تهران گفت:۵۱ درصد از مردم در تهران اجاره نشین هستند و با صنعتی سازی مسکن می‌توان گره از کار مردم باز کرد.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزیدگان رویداد بازی سازی رایانه ای که در پردیس بین المللی کیش برگزار شد تقدیر کرد.
وزیر دفاع با اشاره به آماده‌گی انتقال دانش و تجهیزات صنعتی‌سازی مسکن به استان‌ها، گفت: با بهره‌گیری از صنعتی‌سازی ساختمان ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را طی ۴ سال تحویل نیروهای مسلح می دهیم.
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد، می‌تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد می تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
متخصصان داخلی، اتوبوس برقی را طراحی و تجاری‌سازی کردند.
تسمه‌های صنعتی قدرت را از یک قسمت دستگاه به قسمت دیگر منتقل می کنند. این تجهیزات توسط یک شرکت دانش‌بنیان، بومی‌سازی شده‌اند.
یک مقام ارشد روس، طرح های غرب برای حل موضوعات انرژی مرتبط با صنعتی سازی در آفریقا را ناقص ارزیابی کرد.
شرکت پترو صنعت تاراز مستقردر شهرک صنعتی نجف آباد 2 با اتکا به الطاف الهی و در پیروی از اندیشه ها و منویات رهبر انقلاب مبنی بر اهمیت بومی سازی تولید در راستای اقتصاد مقاومتی، با سالها تلاش شبانه روزی و با بهره گیری از ظرفیت های علمی و تجربی پرسنل این شرکت، موفق به طراحی و ساخت راکتورهای مورد استفاده در صنایع شیمیایی و پالایشگاهی گردیده است.
جمعی از پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی و تولید یک محصول فناورانه به ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار دلار در حوزه‌ بالادستی صنعت نفت و گاز شدند.
فراخوانی مبنی بر شرکت در پاویون ایران و هیأت تجاری در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات صنعتی و ماشین‌سازی روسیه برای شرکت‌های دانش‌بنیان منتشر شد.
وزیر صمت در حاشیه گرد همایی تولیدکنندگان قطعات خودرو در نمایشگاه مسکو گفت: جهان باید صنعت ایران را بشناسند که قطعه سازان می تواند این امر مهم را محقق سازد.
محققان یک تیم استارت آپی موفق به بومی سازی اسکوترهای صنعتی شدند؛ این محصول در اماکن عمومی در راستای کاهش آلودگی هوا استفاده می شود.
رئیس انجمن تولیدگنندگان صنعتی ساختمان از احداث ۵۰ هزار واحد ذیل نهضت ملی مسکن به روش صنعتی خبر داد.
رییس سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه به مدیران سپاهان، گل‌گهر، فولاد و... از آنها خواست تا ارقام قراردادشان را منتشر کنند.
۱۱ باور نادرست درباره بیماری آسم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ