معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: استفاده و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در کشور را افزایش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به اینکه برخی بانک‌ها حاضر به پرداخت وام با سود ۲۳ درصد هم نیستند، گفت: بانک مرکزی باید با بانک‌های مستنکف از اجرای قانون جهش تولید مسکن برخورد کند.
یک کارشناس مسکن در خصوص صرفه جویی در مصرف انرژی در صنعت ساختمان سازی گفت: باید در بحث صرفه جویی در مصرف انرژی ۵۰ درصد صرفه جویی از طریق استفاده از تأسیسات ساختمانی جدید را به کار بگیریم.
وزیر راه و شهرسازی گفت: دلایلی که مسبب افزایش قیمت در واحدهای ملی است به دلیل کاهش تولید مسکن بود زیرا؛ تولید مسکن به پایین‌ترین حد خود رسیده بود و سوداگری‌های زیادی در حال انجام بود.
مشکلات بازار مسکن، نشان می‌دهد که مسئله در برنامه و طرح بلندمدت نیست بلکه باید به قید فوریت، تکانه‌ای در مسئله مسکن ایجاد شود که تحت تأثیر این شوک، قیمت در بازار کاهش پیدا کند.
صنعت نفت آبادان امروز برای ماندن در لیگ فقط باید امتیاز بگیرد؛ باختن برای آن‌ها مساوی است با مرگ.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن در مجلس را تشریح کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مبلغ کمک هزینه مسکن کارگران با موافقت و تصویب هیأت وزیران در سال جاری ۹۰۰ هزار تومان شد که از فروردین امسال باید به کارگران پرداخت شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مبلغ کمک هزینه مسکن کارگران با موافقت و تصویب هیأت وزیران در سال جاری ۹۰۰ هزار تومان شد که از فروردین امسال باید به کارگران پرداخت شود.
پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر در آبادان باید به مصاف صنعت نفت برود. روزی که ممکن است با یکی از متفاوت‌ترین پرسپولیس‌های این چند سال مواجه شویم.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تفویض اختیارات به استان‌ها و مدیران استانی در طرح نهضت ملی مسکن افزایش می‌باید به شرطی که ابتکارات برای برداشتن موانع پیش رو در این طرح ارائه شود.
اجاره یک واحد آپارتمان ۸۵ الی ۱۱۰ متری در محله شمس آباد حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ الی ۱۸ میلیون تومان در ماه است.
اجاره یک واحد آپارتمان ۸۵ الی ۱۱۰ متری در محله شمس آباد حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ الی ۱۸ میلیون تومان در ماه است.
نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی گفت: شروع طرح ملی مسکن تعلل و تأخیر داشته و باید این طرح با جدیت بیشتری اجرایی شود.
سیدجواد حسینی نژاد، متخصص مغز و اعصاب در پاسخ به این سوال، که آیا غذاها می‌توانند در ابتلاء افراد به آلزایمر نقش داشته باشد، گفت: غذاهای چرب و پر پروتئین، غذاهای فرآوری شده و صنعتی، فرد را مستعد ابتلاء به این بیماری می‌کند و یا حتی ممکن است، ابتلاء به این بیماری را سرعت بخشد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به قیمت‌گذاری دستوری حاکم بر صنعت خودرو، در حال حاضر عرضه خودرو در بورس تنها راهکار ممکن و ضروری بوده و زمانی که خودرو در بورس به فروش می‌رسد می‌بایست هزینه‌های تولید آن تامین شود.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس با انتقاد از وضعیت کُند روند اجرای نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: شورای مسکن به ویژه مسئولان متولی باید توجه جدی‌تری به این امر داشته باشند.
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: باید وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی پرداخت شود، این در حالی است که طبق گفته وزیر راه و شهرسازی حتی یک ریال هم به حوزه مسکن اختصاص داده نشده است.
وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در حالی اخیرا با مصوبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ مجلس در رابطه با الزام خودروسازان به اسقاط خودروهای فرسوده مخالفت کرده که مهلت دو ماهه مجلس به وزیر صمت رو به اتمام بوده و این اصرار برای لغو الزام خودروسازان برای اسقاط خودروهای فرسوده، با وجود صراحت ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو ممکن است دوباره واکنش نمایندگان را در پی داشته باشد.
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده مسکن تا سال آینده به دستور رییس جمهور و تاکید وزیر راه و شهرسازی باید بسته شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده مسکن مهر باید تا سال آینده بسته شود که امیدوار هستم که تا پایان امسال هشتاد درصد از این مسکن‌ها را تحویل دهیم.
وزیر صمت در حاشیه گرد همایی تولیدکنندگان قطعات خودرو در نمایشگاه مسکو گفت: جهان باید صنعت ایران را بشناسند که قطعه سازان می تواند این امر مهم را محقق سازد.
عضو انجمن صنایع نساجی ایران و مسئول کارگروه بافت این انجمن، گفت: کارخانه‌های تولید پارچه رومبلی به دلیل واردات بی‌‎رویه تولید خود را به پایین‌تر سطح ممکن یعنی تک شیفت تقلیل داده‌اند و با ادامه این روند باید شاهد تعطیلی صنعت نساجی در این زمینه باشیم.
وزش باد شدید و رگبار در تهران
۱۱ باور نادرست درباره بیماری آسم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ