زاکانی با اشاره به اینکه با صنعتی سازی و شرایطی که سریع، محکم و ارزان مسکن ساخته شود، می‌توان گره از کار مردم باز کرد، گفت: ۵۱ درصد از مردم در تهران اجاره نشین هستند و بر همین اساس، ساخت این مسکن‌ها می‌تواند به مردم کمک کند و امیدوارم این همکاری هر روز بیشتر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران منصوب شد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران با موافقت هیئت وزیران طی زمان تصدی شهرداری تهران به‌عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران شد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران با موافقت هیئت وزیران طی زمان تصدی شهرداری تهران به‌عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران شد.
شهردار تهران در جمع اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان تاکید کرد تیم ملی نوجوانان به بهترین شکل پیش رفته و مدال اخلاق را هم در کنار افتخار ورزشی، بر گردن دارد.
طبق گفته شهردار تهران قرار است به زودی واردات اتوبوس و تاکسی برقی انجام شود.
شهردار تهران در پاسخ به اینکه به زودی شاهد واردات اتوبوس و تاکسی برقی خواهیم بود، گفت: ان شاءالله.
شهردار تهران گفت: سرقت لوله‌های آب در تهران را نه تکذیب می‌کنم نه تایید و باید بررسی کنم.
شهردار تهران بیان کرد: ما در خصوص انتقال تجارب نیاز به ارتباط بیشتر با جامعه المصطفی و پیوستگی با آن داریم. امسال در بلژیک با شهرداران سایر شهر‌ها جلسه داشتیم و متوجه شدیم که چقدر می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم و انقلاب را منعکس کنیم. ما نیازمند ارتباط و انتقال تجربیات به سایر کلانشهر‌ها هستیم.
زاکانی شهردار تهران گفت: در صورت تصویب هیئت دولت با حفظ سمت در شهرداری، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی تهران خواهم شد.
زاکانی شهردار تهران گفت: در صورت تصویب هیئت دولت با حفظ سمت در شهرداری، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی تهران خواهم شد.
زاکانی درباره خبر انتخابش به عنوان «دستیار ویژه رئیس‌جمهور درامور آسیب‌های اجتماعی تهران» توضیح داد.
شهردار تهران در خصوص ماجرای خانه اندیشمندان علوم انسانی، گفت: مسیر طی شده کاملا قانونی است.
سخنگوی شهرداری تهران به برخی شائبات مبنی بر رفتن شهردار تهران به دولت واکنش نشان داد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: برای کاهش سفر و تقاضای روزانه سفر بنا داریم که با توسعه خدمات غیرحضوری و هوشمندسازی شهر استفاده فعلی ۳۴ درصدی مردم از حمل و نقل عمومی را به ۲ برابر برسانیم.
شایعات و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آن است که بعضی می‌گویند: «زاکانی استعفای خود را به مهدی چمران و پرویز سروری تقدیم کرده است. او به دلیل فشار‌های دستگاه نظارتی، اختلافاتش در کمیسیون ماده ۵ با شورای‌عالی شهرسازی و معماری، نارضایتی کارکنان شهرداری و حتی فشار برای عزل دو معاونش استعفا کرده است.»
عکسی از سفر زاکانی به بروکسل در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است
عکسی از سفر زاکانی به بروکسل در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است
علیرضا زاکانی پاسخگوی پارلمان شهری نیست و این امر، اعتراض اعضای شورای شهر تهران را در پی داشته است.
شهردار تهران در خصوص شایعه حضور بستگان خود در شرکت کنترل ترافیک گفت: اصلاً این چه ربطی به بستگان من دارد؟ این چیز غلطی است. بستگان من در کنترل ترافیک نیستند و در این حوزه من بستگانی ندارم.
شهردار تهران گفت: حجاب موضوعی شرعی و قانونی است و مسئله سلیقه‌ای و فردی نیست؛ بلکه یک موضوع اجتماعی است و درست است در خانه هر کسی هر کاری که بخواهد می‌کند و کسی حق سرک کشیدن هم ندارد، اما در مسائل عمومی حریم دیگران باید پاس داشته شود و موضوع حجاب را از هفت الی هشت ماه پیش در شهرداری تهران شروع کردیم و این موضوع مربوط به اتفاقات اخیر نیست و ما به مسئله حجاب و عفاف به یک موضوع جامع نگاه می‌کنیم که هم جنبه تبعیض دارد و هم جنبه تشویقی دارد و هم اطلاع رسانی و هم تذکری و هم مبتنی بر موضوعاتی است که چارچوب‌های قانونی دارد و باید عمل کرد و ممانعت کنیم.
زاکانی: تهران امروز با ۹.۶ میلیون جمعیت ساکن، یک میلیون مسکن کم دارد،۳۵۰ هزار مسکن خالی در شمال شهر داریم که برای سوداگری در بازار مسکن است.
زاکانی را نمی‌توان در همین رویا و سودای تصاحب اکثریت صندلی‌های مجلس آتی محدود کرد؛ فعالیت‌های او قبل از شهردار شدنش و اقداماتش در شهرداری در راستای رسیدن به ریاست قوه مجریه بوده و هست. مصداق این گفته نیز ارائه طرح «راه‌اندازی سازمان فناوری‌های نوین و نوآوری شهری شهرداری تهران» توسط زاکانی است که به نوعی دولتی کوچک را در آن گنجانده بود.
زاکانی: در آینده نزدیک چهره شهر در حوزه زیباسازی، نظافت، نوسازی و ... تغییر خواهد کرد. در کنار این تغییرات چاره‌ای نداریم جز این که تحول کالبدی شهر را مد نظر قرار دهیم، در این تحول نیز محوریت با مساجد است. همچنین، تلاش می‌کنیم میان مدارس و خانواده‌ها یک پیوستگی با محوریت مساجد ایجاد کنیم.
عضو شورای شهر تهران گفت: آقای زاکانی گفت که دستورات سابق ادامه پیدا کند و کارگروه هم کار خود را انجام دهد اما اگر قرار باشد اموال شرکت کنترل ترافیک واگذار شود کارگروه دیگر معنا ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ