مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: باید به تفاهم برسیم و این تفاهم به نفع همه است. آنچه به ما کمک می‌کند دعوا و جدل است. منافع فوتبال برای همه بخصوص فوتبالی‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع جوان تیم فوتبال پرسپولیس پس از سقوط تیمش به جمع سرخپوشان باز می‌گردد.
ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال، چهره‌ای خاص در تاریخ فوتبال ایران بود. او قبل و بعداز انقلاب آبش با شاه و دولتمردان در یک جوی نرفت و همواره رفتارهای متفاوت از سایر هم‌دوره‌ای هایش بروز داد. ناصر حجازی برای دسترسی به منافع شخصی مقابل قدرت سر خم نکرد و با آنکه لیاقتش را داشت هیچگاه سرمربی تیم ملی نشد. فیلمی از دیدار شاه با اعضای تیم ملی منتشر شده که ناصر حجازی برخلاف همه همبازیانش، حاضر نشد خم شود و دست شاه را ببوسد
مدافع چپ سپاهان بهترین فصل فوتبالی خود را همراه با این تیم سپری کرد.
بهروز نوروزی‌فر یکی از کارشناسانی بود که در برنامه فوتبال برتر اعتقادی به پنالتی به سود پرسپولیس نداشت و اکنون بعد از همه این ماجراها و جنجال‌ها موعود بنیادی‌فر با انتشار تصاویری از صحنه خطای مدافع پیکان روی پریرا در صفحه شخصی اینستاگرامش از تصمیم خود برای اعلام پنالتی پرده‌برداری کرد و نوشت: "آقای کارشناس این پشت پا زدن را ندیدی!
سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به حساسیت های بالای هفته های آخر لیگ برتر بر برابری همه شرایط و جزئیات برای برگزاری تمامی مسابقات در این هفته ها تاکید کرد.
من رسما اعلام می‌کنم که اصلا قصد شرکت در هیات فوتبال تهران و جانشینی آقای شیرازی را ندارم. ما به دنبال منافع شخصی‌مان نیستیم. یکسری اتفاقات افتاده که نمی‌توان سکوت کرد. من به عنوان هیات رئیسه و حتی به عنوان یک فوتبالی باید توضیح بخواهیم.
چماق تعلیق در فوتبال و دولت چین هیچ کاربردی ندارد و هیچ مدیری جرات ندارد برای باقی ماندن خود در مصدق ریاست و منافع خود، کل کشور و نظام حاکمه را تلویحا و یا مستقیما تهدید کند و در واقع فوتبال این کشور را به گروگان بگیرد.
په‌په، مدافع باتجربه و ارزشمند پرتغال، بار دیگر از کریستیانو رونالدو حمایت کرد و گفت که همه باید قدردان او باشند.
اما آن‌چه در میانه این تلاش دو سویه قربانی شده، منافع و وجهه ملی ایران است. در نتیجه عدم تفکیک حوزه‌ها در جامعه ایران امروزین، هم کیهان و هم رسانه‌های معاند، فوتبال ملی ایران را که نماد اعتبار بین‌المللی یک کشور است، به اسارت گرفته‌اند. هر یک قصد دارند روایت خود را بر کرسی بنشاند، اما غافل از آن هستند که این رویکرد، هیچ برنده‌ای ندارد.
اما آن‌چه در میانه این تلاش دو سویه قربانی شده، منافع و وجهه ملی ایران است. در نتیجه عدم تفکیک حوزه‌ها در جامعه ایران امروزین، هم کیهان و هم رسانه‌های معاند، فوتبال ملی ایران را که نماد اعتبار بین‌المللی یک کشور است، به اسارت گرفته‌اند. هر یک قصد دارند روایت خود را بر کرسی بنشاند، اما غافل از آن هستند که این رویکرد، هیچ برنده‌ای ندارد.
تبریز- امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمن حتی از یک مسأله فوتبال نیز برای ایجاد تفرقه نمی‌گذرد؛ گفت: باید منیت فردی، گروهی و جناحی را کنار بگذاریم و منافع ملی را مدنظر قرار دهیم.
مدافع تیم ملی فوتبال معتفد است از زمانی که کارلوس کی‌روش به ایران برگشته، انسجام تیم ملی بیشتر شده است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد شرایط تیم ملی و فدراسیون توضیحاتی ارائه کرد.
برخورد مدافع راست العین با احمد نوراللهی و مصدومیت هافبک دفاعی تیم‌ملی، هواداران فوتبال ایران را نگران کرده است.
رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسلونا، در برابر پیشنهادهای بزرگی از فوتبال انگلیس در پایان فصل گذشته مقاومت کرده است.
مدافع خوزستانی نفت مسجد سلیمان می گوید جزو معدود تیم های هستند که به معنای واقعی فوتبال بازی می کنند.
جریانی که در مکاتبات بین المللی علیه منافع فوتبال ید طولایی داشته شب گذشته بازی عجیبی را علیه منافع فوتبال رقم زد.
طبق گفته رئیس کمیته بدوی انتخابات در تلویزیون که فیلم آن هم موجود است، تایید صلاحیت کاندیداهای فوتبال شناور است و شايد دو روز بعداز اعلان احراز شایستگی وی، اسنادی برسد و صلاحیت وی نقض گردد
جریانی که بواسطه احکام رسمی قضایی کشور، خطر حذف از فوتبال را بالای سر خود می‌دید، آخرین تیر خود را نیز برای بقا و فرار از پاسخگویی به نهادهای قضایی شلیک کرد و علیه منافع ملی گزارش‌هایی را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرد.
تعداد نمادهای زیادی در بورس وجود دارد که روزانه رصد کردن آن ها و یافتن سهام مستعد رشد کار بسیار سختی است. از این رو سعی می شود در این صفحه فیلترهای مهم و خروجی های آن ها روزانه بارگذاری گردد. این خروجی ها به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید و فروش این سهم ها نیست و برای رسیدن به مرحله خرید یا فروش یک سهم باید موارد دیگر نیز مورد بررسی قرار گیرد.
چند سالی است که با فرا رسیدن فصل گرم سال، ناترازی در مصرف برق به یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مهم جامعه تبدیل می‌شود و مدیریت مصرف برق به عنوان راهکاری متداول در دنیا مورد توجه قرار می‌گیرد، اما از این راهکارها قرار است چه نتایجی حاصل شود؟
مهمترین اهداف شرکت افزایش سرمایه و ورود به عرصه دیپلماسی اقتصادی است
این موضوع می‌تواند به حواشی و اتهامات بزرگی ختم شود و مشخص نیست چرا این مدت کسی به آن رسیدگی نکرده است.
چرا باید یک مرکز پزشکی - که به صورت خصوصی اداره می‌شود و قاعدتا به دنبال منافع  اقتصادی خود است - انحصار انجام تست‌های پزشکی تیم‌های فوتبال را در اختیار بگیرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ