رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسلونا، در برابر پیشنهادهای بزرگی از فوتبال انگلیس در پایان فصل گذشته مقاومت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم جدید گل‌گهر می‌گوید این تیم با هدایت اوزونیدوس مدعی این فصل خواهد بود.
عبدالصمد ازلزولی (عبده) تصمیم گرفته فصل پیش رو در بارسلونا بماند و همه پیشنهادات خود را رد کرده است.
سردار آزمون می‌گوید پیشنهادات باشگاه‌های عربستانی می‌تواند او را هم وسوسه کند.
زهرا لطف آبادی می گوید دوست دارم بخاطر حضور در تیم ملی قید پیشنهادات خارجی را بزنم و در لیگ ایران بازی کنم.
جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی پیشنهاد تیم الخلیج از عربستان سعودی را رد کرد.
چند ماه بعد او ماجرای خواستگاری را مطرح کرد و مدعی شد که قصد ازدواج با مرا دارد! من هم پیشنهادش را رد کردم و گفتم هنوز یک سال از مرگ همسرم نگذشته است، ولی او اصرار داشت که باید مرا ببیند به همین دلیل هم وقتی به مرخصی آمد، بلافاصله آدرس منزل پدرم را پیدا کرد و من برای اولین بار وقتی او را دیدم در شوک فرو رفتم چرا که همه جای دستانش آثار خراشیدگی با تیغ و چاقو بود. هنگامی که با دیدن این صحنه‌ها به او گفتم قصد ازدواج ندارم ناگهان چهره وحشتناکی به خود گرفت و سرش را محکم به دیوار کوبید!
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، در حالی تصمیم به ادامه حضور در این باشگاه گرفته که پیشنهاد هنگفتی را رد کرده است.
هری کین، ستاره تاتنهام، باید تصمیم نهایی را درباره قبول یا رد پیشنهاد رئال مادرید بگیرد.
وزارت خارجه اوکراین پیشنهاد صلح اندونزی مبنی بر برگزاری همه پرسی در کریمه و سایر مناطق تازه تصاحب شده توسط روسیه را رد کرد.
لوچانو اسپالتی فاش کرد، به ناپولی گفته در تابستان می‌رود، اما «باشگاه باید این را اعلام کند، نه من. من پیشنهاد افزایش دستمزد را رد نکردم، من از سایر باشگاه‌ها پیشنهاد ندارم، همه این‌ها غلط است.»
موندودپورتیوو امروز نوشت که برای آنسو فاتی سه پیشنهاد خوب از منچستریونایتد، بایرن و تاتنهام رسیده ولی او همه آنها را رد کرده است.
سرمربی تیم فوتبال گالاتاسرای از علاقه شدید خودش، هواداران تیم و همینطور مردم ترکیه برای ادامه حضور مائورو ایکاردی در ترکیه گفته است.
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: برنامه هفتم باید به موتور حرکت اقتصاد ملی تبدیل شود. با نگاه به سیاست‌های ابلاغی از خلق پیشنهاداتی که در این شرایط اجرای آن ممکن نیست پرهیز شود که امیدواریم در این مسیر درست قدم برداریم.
مارکوس رشفورد تنها ساعتی بعد از خبر روزنامه‌های انگلیسی، با یک استوری رسمی این اخبار را تکذیب کرد.
کارلو آنچلوتی این شایعه که ژوائو کانسلو خودش را به رئال پیشنهاد کرده بود، را تکذیب کرد.
رئیس رصدخانه ملی مهاجرت ایران درباره تاثیر شرایط ناپایدار اینترنت بر مهاجرت گروهی استارتاپ‌ها، می‌گوید که بسیاری از کشور‌ها به این نکته رسیده‌اند که سرمایه انسانی در ابعاد مختلفش، همه ذی قیمت هستند و خیلی از شرکت‌ها و تیم‌ها اگر می‌خواهند به کشوری، از جمله کشور‌های حوزه خلیج فارس بروند، با این پیشنهادات رو به رو هستند که صرفا برای ثبت یا ایجاد شرکت اقدام نکنند بلکه برای راه‌اندازی و به نوعی اجرای این ایده هم اقدام کنند
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و سومین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
هافبک جوان پیکانی‌ها ترجیح داد در مورد نقل و انتقالات و پیشنهاداتش از سایر باشگاه های لیگ برتری حرفی نزند.
انزو فرناندز، جوان اول جام جهانی 2022، احتمالا بسیار زودتر از تصورات از بنفیکا جدا خواهد شد. برای او دو پیشنهاد 127 میلیون یورویی رسیده و همه منتظر پاسخ نهایی او هستند.
آنتونیو رودیگر رئال را انتخاب اول و آخر خود می دانست و بار دیگر گفت که به خاطر رئال پیشنهاد بارسا را رد کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها از طریق گفت‌وگو را دارم.
رئیس دستگاه قضا گفت: خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات و پیشنهادات و انتقادات آن‌ها از طریق گفتگو را دارم و قطعاً چنانچه اشتباه و ضعفی از ناحیه ما وجود داشته باشد از نقطه‌نظرات ارائه شده در راستای رفع آن‌ها استفاده می‌کنیم.
آلفرد شرودر، سرمربی آژاکس، از انتقال احتمالی آنتونی به منچستریونایتد خیلی ناراحت است.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به طرح تحول کیفیت که از محصول تارا آغاز شده، گفت: با اجرای این طرح خودمان را در معرض قضاوت مشتریان قرار داده ایم و برای دست‌یابی به اهداف کیفیت آماده پاسخ‌گویی به مطالبات آنان هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ