بانک ملت گزارش عملکرد یک‌ماهه منتهی به پایان شهریورماه امسال را منتشر کرد که براساس این گزارش، مانده سپرده‌های این بانک در پایان نیمه اول سال به حدود ۸.۶۳۵.۲۸۵ میلیارد ریال افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک ملی پس از غیرشرعی دانستن وام اربعین به شرط سپرده‌گذاری قرضی توسط شورای فقهی بانک مرکزی اعلام کرد که مبالغ دو میلیون و پانصد هزار تومان سپرده‌گذاری وام اربعین قابل برداشت است.
رئیس‌کل بانک مرکزی پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار را مهم و ضروری دانست و گفت: بانک‌هایی که این موضوع را رعایت نکنندبه هیئت انتظامی‌ معرفی می شوند.
میزان سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری و پس انداز بانک گردشگری در پایان اسفندماه سال 1401 نسبت به اسفند سال قبل آن به ترتیب 286.6 درصد و 48.5 درصد رشد داشت.
بانک ملت در اردیبهشت ماه امسال بیش از ۴۷.۸۱۸ میلیارد ریال و در دوره دوماهه ابتدای امسال نزدیک به ۹۳.۳۳۸ میلیارد ریال به سپرده های سرمایه گذاری سود پرداخت کرده است.
بانک گردشگری در سال  1401 با 25 درصد رشد در نسبت اعطای تسهیلات به سپرده‌های اشخاص، رتبه نخست را در بین بانک های خصوصی کشور کسب کرد.
معاون سابق بانک و بیمه وزارت اقتصاد از ۷ هزار شعبه بانکی اضافی در کشور خبر داد و عوامل موثر بر ناترازی بانکی را برشمرد.
افول سپرده‌های بانکی آمریکا
«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا نیز بامداد دوشنبه در واکنش به ورشکستگی و تعطیلی پی‌درپی دو بانک بزرگ در این کشور، گفت: «مردم و شرکت‌های آمریکایی باید مطمئن باشند که سپرده‌های آنهازمانی که نیازشان دارند، در دسترس هستند».
نرخ حق‌الوکاله به‌کارگیری سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار بانک رفاه کارگران در سال 1402 تعیین شد.
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی و مصوبه شورای پول و اعتبار، بانک تجارت به سپرده‌های سرمایه‌گذاری علی‌الحساب تا سقف 22.5 درصد سود می‌پردازد.
بانک آینده؛ رتبه نخست بانک‌های خصوصی در جذب سپرده‌های مردمی
«نرخ سپرده‌های سالیانه بانک‌ها حداکثر ۲۰ درصد است» این جمله‌ای است که امروز از سوی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی مطرح شد. این در حالی است که بر اساس مصوبات بانک مرکزی، حداکثر نرخ سود قانونی ۲ واحد درصد کمتر از نرخ بیان شده است.
مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت از مرز ۹۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد و به بیش از ۹۰۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت از مرز 900 هزار میلیارد تومان عبور کرد و به بیش از 903 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
بانک ملت در دوره جدید مدیریتی، حرکتی شاخص ساز را رقم زده است و در تکمیل این روند شاخص ساز در نیمه فصل طلایی پاییز، در صدر نظام بانکی کشور تاریخ سازی می کند.
عباس شاکری، رییس سابق دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه در نشستی که در فرهنگستان علوم برگزار شده بود گفته است؛ ۸۵ درصد از نقدینگی مربوط به سپرده‌های پس‌انداز مدت‌دار است و ۷۴ درصد از این سپرده‌ها مربوط به یک درصد از سپرده‌گذاران می‌شود. البته پیش از این ادعا و در سال ۱۳۹۵ نیز غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که ۸۰ درصد سپرده‌های بانکی متعلق به ۲ درصد است، این اظهارنظر هم هیچ‌گاه از سوی مقامات بانک مرکزی شفاف‌سازی نشد و پاسخی هم به آن داده نشد.
رسانه‌های معاند از مردم خواستند پول خود را از شبکه بانکی خارج کنند، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد در آبان ماه سپرده‌های بانکی افزایش یافته است!
بر اساس گزارش بانک مرکزی کل مانده تسهیلات و سپرده‌های ریالی و ارزی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به تفکیک استان در پایان آبان ماه ۱۴۰۱ افزایش بیش از ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.
کارشناس بانکی گفت: دستگاه‌های دولتی با توجه به اینکه ترجیح می‌دهند برای این سپرده‌های خود سود دریافت کنند، یکی از موانع اجرای قانون حساب واحد خزانه به شمار می‌روند.
بانک ملت، گزارش عملکرد یک‌ماهه منتهی به پایان شهریورماه امسال را منتشر کرد که بر اساس این گزارش، مانده سپرده‌های این بانک در پایان نیمه اول سال به حدود 8.635.285 میلیارد ریال افزایش یافته است.
بانک مرکزی در بخشنامه اخیر خود بر آخرین اخطار و تذکر به بانک‌ها و موسسات اعتباری ناقض نرخ‌های سود اشاره داشته است؛ بنابراین انتظار می‌رود که این بانک گزارشی شفاف از برخورد بانک‌های متخلف ارائه کند تا مشخص شود که نهاد ناظر اقدام موثری داشته است.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی ضمن تاکید بر لزوم پایبندی بانک‌ها در پرداخت سود علی‌الحساب به سپرده‌ها از معرفی مدیران متخلف به هیئت انتظامی بانک‌ها خبر داد.
کارشناس اقتصادی در رابطه با حذف مالیات از سود سپرده اشخاص حقوقی گفت: همانطور که درآمد اشخاص حقیقی مشمول مالیات می‌شود، این هم نوعی از درآمد اشخاص حقوقی است و حذف کردنش برای دولت مزیتی ندارد.
استفاده از بالاترین حرارت سشوار، نگه داشتن سشوار در فاصله نزدیک به سر یا خاموش نکردن سشوار پس از خشک شدن نسبتی موها، همگی جزو کار‌هایی هستند که می‌توانند پیوند‌ها و پروتئین‌های نهفته در مو‌ها را تخریب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ