سخنان گزافه خاتمی در حرم امام در حالی است که سید حسن خمینی با وجود این که به غلط او را در حرم امام همراهی کرده بود، اما دیروز درباره جشن با شکوه پیروزی انقلاب گفت: «حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی امسال خیلی معنادار است»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت: اختلاف نظر‌ها در جبهه اصلاحات بر سر دو موضوع، یکی حضور یا تحریم انتخابات و دوم فعالیت به عنوان اصلاح‌طلب زیر چتر نظام و انقلاب یا همراهی به جریان برانداز وابسته غرب شدت گرفته است.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به هیئت تصفیه امور ورشکستگی اجازه داد، با مسئولیت استاندار تهران نسبت به تعیین تکلیف کارخانه لاستیک البرز (کیان تایر) اقدام کند.
مدعیان اصلاحات هرگاه در انتخاباتی با مشارکت بالا حضور یابند و با رای مردم، نتیجه را به حریف واگذار کنند، صندوق رای را بی‌اعتبار دانسته و به آشوب و اردوکشی خیابانی روی می‌آورند (سال ۱۳۸۸).
این رویکرد رسانه‌ای دست‌اندرکاران فتنه قبل از هر چیز نشانگر یک واقعیت مهم است و آن ورشکستی و تهیدستی سران طیف متبوع‌شان پس از ارتکاب خیانت‌های پیاپی است وگرنه دلیلی ندارد که یک جریان سیاسی حضور افراد متفاوت در مراسم تشییع یک شخصیت را حمل بر همنشینی تدبیرگران و کنار گذاشتن رقابت و درپیش گرفتن رفاقت (؟!) تعبیر کنند.
فریدون صدیقی با حضور در برنامه یک عمر گفت: آدم هایی که در من مانده اند اندکند یکی از آن آدم های اندک شهید شاهچراغی است. به نظرم او شریف ترین مدیر کیهان بود. آقای صدیقی که سابقه کار در کیهان را از دهه پنجاه تا دهه هفتاد در کارنامه اش دارد با اشاره به دوران فعالیتش در زمان حسین شریعتمداری گفت: در دوران آقای شریعتمداری من چهار بار استعفا دادم. فریدون صدیقی در باره مهدی نصیری نیز نظراتی شنیدنی دارد. منبع: خبرآنلاین
برخی رسانه‌های داخلی بدسابقه که بار‌ها در نقش همکار داخلی رسانه‌های معاند در کارزار‌های رسانه‌ای علیه مردم ایران حضور فعال داشته‌اند، از یک‌سو یارانه و بودجه از دولت دریافت کرده و از سوی دیگر از برخی نهاد‌ها نیز در قالب خبر و آگهی، هزینه دریافت می‌کنند. بر همین اساس و با توجه به کارنامه سیاه این قبیل رسانه‌ها، خلاف انصاف و مروت و قانون است که پول بیت‌المال صرف حمایت از آنان شود.
کیهان درباره مولوی عبدالحمید نوشت: او در زمینه زنان سابقه خوبی ندارد و در حالی‌که تا مدت‌ها اجازه حضور زنان در محیط‌های مذهبی را نمی‌داد اکنون از زنان سر برهنه و فعال در نقشه‌های سرویس‌های بیگانه در مساجد میزبانی می‌کند.
اگر هم به دنبال رسیدن به اهداف دیگری، چون حفظ جایگاه و پست و مقام و رانت‌هایتان هستید (که حتماً هستید) باز هم معنایی ندارد که یک ورزشکار قهرمان را اینگونه هدف توهین رفتار خود قرار دهید. پس یا پاداش ندهید یا بروید به دنبال وظایفی که برای انجام آن‌ها در شورای شهر حضور دارید و بیهوده برای دیده شدن در هر موضوعی سرک نکشید و ظاهر مردم‌پسند به خودتان نگیرید.
مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ کشور و انتخابی تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در حالی در تهران برگزار شد که کیهانی قهرمان بازیهای آسیایی به رقابت ها بازگشت.
ویژه برنام کدام برجام؟ جام زهر یا طلا؟ عصر امروز با حضور مهدی نصیری، سردبیر و مدیر مسئول سابق هفته‌نامه صبح و روزنامه کیهان و مهدی خانعلی‌زاده، دکترای روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی در سالن آمفی تئاتر بهمن برگزار شد.
وقتی می‌گوییم عددسازی نه تنها به درد جمهوری اسلامی نمی‌خورد بلکه می‌تواند مایه وهن نیز باشد، همین است. چطور می‌شود در سال ۱۳۸۹، تعداد شرکت کنندگان ۵۰ میلیون باشد و در سال ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون نفر برسد و رکورد بالاترین مشارکت را بشکند. اگر واقعاً در سال ۱۳۸۹، تعداد مشارکت کننده ۵۰ میلیون بوده و الان با ۳۰ میلیون نفر ریزش به کمتر از نصف کاهش یافته که باید مسؤولان فکری اساسی‌تر کنند، اگر هم عددسازی‌های کیهانی کیهان است، که هیچ! درست مانند کسانی که با چند ده هزار نفری خواندن حضور مردم، عددبافی می‌کنند که آن هم هیچ!
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
کیوان بابادی سرپرست استقلال خوزستان جزئیاتی از برنامه ریزی این باشگاه برای اخذ مجوز حرفه‌ای را اعلام کرد.
ایران در شرایطی نتوانست جواز حضور در مرحله بعدی جام جهانی را به‌دست آورد که در طول برگزاری مسابقات و حتی قبل از آن زیر شدیدترین فشار‌های روحی و روانی بود؛ فشار‌هایی که به طرق مختلف از جانب دشمنان تابلودار و همیشگی و مزدوران داخلی و خارجی به تیم وارد می‌شد. با این حال اعضای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ به ویژه در دیدار با تیم‌های ولز و آمریکا تمام توان خود را به کار گرفتند و علی‌رغم شایستگی از صعود به دور بعدی بازماندند.
توضیح بدیهی ماجرا این است که مثلا در خیابان دو خودرو با هم تصادف نکرده و یا دو نفر به هم نخواسته تنه نزده‌اند که از هم دلجویی کنند و تمام شود. برخلاف آن چیزی که پادو‌های رسانه‌ای بیگانه وانمود می‌کنند، اکثریت قریب به اتفاق مردم، با این اغتشاشات هیچ همراهی نکردند. برخی از افراد هم که حضور پیدا کردند، از سر بی‌اطلاعی و غفلت و فریب‌خوردگی بود.
تصویری از حضور همکلاسی‌های کیان پیرفلک، کودک ۹ساله ایذه‌ای بر سر مزارش که در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شده است.
شرکت کنندگان در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته‌هایی با مضمون‌های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدام‌های کور تروریستی را محکوم کردند. در آیین تشییع پیکر‌های شهدای عملیات تروریستی ایذه «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهوری نیز حضور داشت.
متاثر از وضعیت چند وقت اخیر کشور، ماجرای رد دعوت فیفا برای حضور در قطر، از سوی اسطوره‌های سابق تیم ملی فوتبال سطحی قابل توجه از واکنش‌ها را به همراه داشته است. در اواسط هفته جاری (دوشنبه /۲۳ آبان) بود که علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در پستی اینستاگرامی، از رد پیشنهاد حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ به همراه خانواده‌اش خبر داد
اهواز - محسن رضایی در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه شرکت کرد و گفت: «کیان» را همچون فرزند خود می دانم.
کیهان نوشت: در کشور ما هزاران زن فرهیخته و عفیف با تحصیلات عالی و فعالیت‌های گسترده و سودمند اجتماعی حضور دارند که از سوابق درخشانی در عرصه‌های علمی و خدمات برجسته به مردم نیز برخوردارند و انتظار می‌رفت از تصاویر آن‌ها در دیوارنگاره استفاده شود؛ که نشده است!
کیهان نوشت: سال‌هاست که به‌دلیل مشکلات اقتصادی بسیاری از خانواده‌ها اداره امورات خود را نیازمند اشتغال همزمان زوجین می‌دانند و در نتیجه ممکن است پدر و مادر ساعت‌های طولانی در محیط خانواده حضور نداشته باشند، همچنین تحمیل فرهنگ غلط و مخرب تک‌فرزندی یا کاهش فرزندآوری هم آثار منفی محسوس و نامحسوس زیادی برای خانواده‌ها داشته است.»
حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و فواد ایزدی کارشناس مسائل سیاسی با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به تبیین بیانات مقام معظم رهبری درباره حوادث اخیر پرداختند.
مدیرمسؤول روزنامه کیهان با اشاره به حضور گسترده مردم در اجتماعات در سراسر کشور گفت: امروز مردم آرزوهای دشمنان را لگدمال کردند و نشان دادند اگر درنگی می‌کنند برای این است که حقایق روشن شود.
درباره حضور شهردار تهران در محل امامزاده داود طبیعی است که شهردار نسبت به تأثیر سیل در منطقه‌ای در مجاورت تهران و احتمال گسترش آن به پایتخت حساس باشد. این را مقایسه کنید با حضور شهردار طیف مدعی تدبیر در کیش.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ