معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ما در معاونت حقوقی نقشه راهی برای اعاده قانونی اموال غارت شده ملت از سوی خاندان پهلوی و وابستگان آنها طراحی کردیم که مسیر اجرایی آن آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال به بازیکنان جوان این تیم وعده داد که قرارداد آنها به زودی ثبت شود.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: فراکسیون محیط زیست مجلس به طور جدی پیگیر ایجاد آژانس منطقه‌ای پارلمانی مقابله با تغییر اقلیم و گرد و غبار است.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: علاوه بر کره جنوبی، مطالباتی هم از بحرین داریم که امیدواریم مجلس هر چه زودتر اجازه ارجاع پرونده مطالبات ایران از کره و بحرین به داوری را تصویب کند.
به احتمال فراوان شروع مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با تاخیر خواهد بود؛ این تصمیم احتمالا عصر امروز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام می‌شود.
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: از نکونام حمایت می‌کنیم تا او بتواند در استقلال موفق باشد.
وزیر نیرو گفت: تدابیری برای صنایع آب بر در نظر گرفته و بر اساس قانون باید شرایط رقابتی فراهم کرده که طی روزها و هفته‌های آینده شاهد گشایش بازار پساب در بورس انرژی خواهیم بود.
یک روزنامه پرتغالی اعلام کرد مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در رادار باشگاه منچستر یونایتد قرار گرفته است.
مهدی قایدی می گوید که در حال حاضر بازیکن شباب الاهلی است و باید راهی دبی شود تا از آینده اش مطلع شود.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوال خبرنگار مهر گفت: ما پیگیر برخورد با بانک‌هایی هستیم که نسبت به مولدسازی اموالشان اقدام نمی‌کنند.
عباسعلی کدخدایی، درباره امکان به دادگاه کشاندن ترامپ و دیگر مقامات امریکایی که دستور ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را صادر کردند گفت: این امکان وجود دارد و در حال پیگیری است. وی همچنین از ارائه کیفر خواست ترور شهید سلیمانی به دادگاه خبر داد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از پیگیری هزینه‌کرد بودجه ترمیم حقوق محیط‌بانان خبر داد.
شهرکرد_دادستان کل کشور گفت: برای مقابله با کشف حجاب یک نقص قانون وجود داشت که در راستای رفع آن لایحه‌ای تهیه و تقدیم دولت و به مجلس ارسال شده است.
رئیس جمهور گفت: اراده دولت ونظام قضائی عراق درپیگیری پرونده جنایت هولناک آمریکایی‌ها در ترور شهیدان سلیمانی و المهندس و سپردن آمران، مباشران و عاملان این جنایت به دست عدالت برای ما روشن است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تأکید رهبر انقلاب بر مهارت‌آموزی دانش آموزان در دیدار ایشان با جمعی از فرهنگیان، حتماً این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
معاون گردشگری کشور گفت: از نخستین ساعاتی که مشکلاتی برای برخی از مراکز گردشگری رخ داد با حفظ ارزش‌ها و تضمین سلامت اجتماعی پیگیر رفع آن شده‌ایم.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که پرونده مربوطه در بازپرسی ویژه به صورت فوق العاده تحت نظارت دادستان مرکز استان در حال پیگیری است، ادامه داد: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد بررسی قرار گرفته است و در حال حاضر مسئولان فنی با تشکیل تیم کارشناسی مشغول بررسی علت وقوع حادثه هستند.
اهواز- رئیس شورای شهر اهواز از بررسی ۱۲ موضوع با اهمیت جامعه شهری در چهار کمیسیون این اجلاس و با شعار «شورای اسلامی شهر و روستا تجلی اراده مردم در امور کشور» خبر داد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست قطعی ما در وزارت فرهنگ این است که تا جای ممکن از اهالی فرهنگ و هنر که در اغتشاشات اخیر برای شان اتفاقاتی افتاده است، حمایت و موضوع آنها را پیگیری کنیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست قطعی ما در وزارت فرهنگ این است که تا جای ممکن از اهالی فرهنگ و هنر که در اغتشاشات اخیر برای شان اتفاقاتی افتاده است، حمایت و موضوع آنها را پیگیری کنیم.
کاشمر _ فرماندار کاشمر گفت: ادارات پیگیر مصوبات شهرستان کاشمر مربوط به سفر ریاست جمهوری در سفر به خراسان رضوی باشند.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: ‏با جدیت پیگیر روشن شدن تمامی ابعاد موضوع فوت مهسا امینی هستیم.
رئیسی با بیان اینکه در این دیدار‌ها اراده جدی جمهوری اسلامی در توسعه روابط همسایگی برای طرفین محرز و تصمیمات خوبی برای گسترش همکاری‌ها اتخاذ شد، تصریح کرد: سران کشور‌های چین، پاکستان، هند و دیگر کشور‌ها به شکل رسمی از بنده برای سفر دعوت به عمل آوردند که این سفر‌ها در زمان مناسب برای پیگیری توافقات صورت گرفته در این دیدار‌ها انجام خواهد شد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفت: در سالهای اخیر بیشترین تحریم‌ها و محدودیت‌ها بر صنایع نظامی و هسته‌ای کشور ما تحمیل شده، اما بیشترین پیشرفت علمی کشور نیز در این دو عرصه است. این موضوع نشان می‌دهد که وقتی اراده وجود داشته باشد و ارتباط صحیحی بین بخش‌های مختلف صنعت و بازار با بخش علمی مرتبط برقرار شود، پیشرفت قابل دسترس است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع معلمان طرح مهرآفرین به ما منعکس شده که یک بحث جدی است و ما در حال پیگیری هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ