دو ستاره حاضر در اردوی تیم ملی، بخشی از جذابیت‌های بازار تابستانی فوتبال ایران خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته کاهش و یورو افزایش یافت.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت چندانی نداشته و در کانال ۲۸ میلیون تومان نوسان می‌کند.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
وحید حیدریه و مجتبی نجاریان در جمع فولادی‌ها ماندنی خواهند شد.
قیمت سکه امامی برای امروز ۲۳ خرداد اعلام که بر اساس آن با افزایش نسبت به دیروز وارد کانال ۲۸ میلیون تومان شد و در آخرین معاملات ۲۸ میلیون و ۸۹۴ هزار تومان قیمت خورد.
سازمان لیگ فوتبال زمان نقل و انتقالات تابستانی بیست و سومین دوره لیگ برتر را اعلام کرد.
قیمت سکه امامی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته با افت قیمت بیش از ۵۰۰ هزار تومانی همراه شد.
به منظور شرکت کارکنان و کارگران میادین و بازار‌های میوه و تره بار در مراسم لیالی قدر و سوگواری آن امام رئوف و حضور در راهپیمایی روز قدس، چهارشنبه و جمعه بیست و سوم و بیست و پنجم فروردین، تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل هستند.
‌ نگاهی به تصاویر قدیمی بوستان ملت نشان می‌دهد که این بوستان زیبا و ۳۴ هکتاری که حدود ۲۳ هکتار آن به چمن کاری، ۳/۲ هکتار آن به جنگل کاری و ۲/۰ هکتار آن به گل کاری اختصاص یافته، به صورت نامنظم و به سبک بوستان‌های انگلیسی طراحی شده است.
امروز بر خلاف روند کاهشی قیمت دلار قیمت سکه و طلا با افزایش مواجه شد.
قیمت سکه امامی با افزایش نسبت به هفته های قبل به ۲۴میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت سکه و طلا با افت انس در بازار جهانی کاهش قیمت را نسبت به هفته قبل نشان می دهد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۳ میلیون و ۹۵۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۳ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۲۷۴ هزار تومان است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از آغاز عملیات احداث و تکمیل ۲۳ تقاطع غیرهمسطح در مناطق مختلف پایتخت در نوزدهیمن شنبه «امید و افتخار» خبر داد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۳ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۴۰۲ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه یک میلیون و ۹۴۸ هزار تومان است.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی‌هوا، تمامی مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش، مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های شهر اصفهان و ۹ شهر استان فردا چهارشنبه ۲۳ آذرماه نیز تعطیل شد.
رسانه های پاکستانی اعلام کردند که بر اثر حمله انتحاری در نزدیکی محل واکسیناسیون فلج اطفال در غرب این کشور، سه تن کشته و دست کم ۲۳ نفر زخمی شدند.
شهردار منطقه ۱۴ از اجرای عملیات بهسازی و نصب چراغ‌های راهنمایی در تقاطع‌ها و محورهای این منطقه خبر داد.
دو تیم میکس تفنگ ایران با کسب رتبه‌های ۲۳ و ۴۳ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی متوقف شدند.
با پذیرش ۸۰۰ فروند شناور در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه در مجموع ۲۳ میلیون تن کالای نفتی و غیرنفتی تخلیه و بارگیری شده است.
اردوی مشترک تیم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال و تیم ملی بزرگسالان از روز ۱۳ مهرماه برگزار می‌شود.
اردوی مشترک تیم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال و تیم ملی بزرگسالان از روز ۱۳ مهرماه برگزار می‌شود.
آسمان تهران فردا (۲۹ مردادماه) صاف، از بعد از ظهر کمی ابری تا قسمتی ابری و اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (۳۰ مردادماه) صاف تا کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ