این قایق حامل بیش از ۵۰ زائر هندو بوده که در حرکت به سمت یک معبد قدیمی هندوها در شهر «بودا» در شمال بنگلادش دچار سانحه و واژگونی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه هلال احمر استان طی یک هفته گذشته در ۳۱ حادثه مختلف حضور داشته است، گفت: در مجموع این حوادث دو نفر در اثر تصادف جاده ای جان باختند.
شمار جان‌باختگان موج گرمای شدید در کره جنوبی به ۲۳ نفر افزایش یافت.
پلیس سنگال اعلام کرد: بر اثر تصادف یک اتوبوس در شمال سنگال، ۲۳ نفر جان خود را از دست دادند.
امیر قلعه‌نویی باید ۲۳ بازیکن را برای تورنمنت کافا انتخاب کند.
در نتیجه آتش‌سوزی یک ساختمان دولتی در قاهره، ۲۳ نفر مصدوم شدند و یک نفر هم برای نجات جانش از طبقه پنجم به پایین پرید.
۲۳ نفر در کهک قم در یک مهمانی مختلط شناسایی و بازداشت شدند.
در ادامه خشونت‌های قومی در ایالت «مانیپور» واقع در شمال شرق هند، ۵۴ نفر کشته و ۲۳ هزار نفر آواره شدند.
مقامات و رسانه‌های آمریکا اعلام کردند بر اثر وقوع طوفان و گردبادِ مخرب در ایالت می‌سی‌سی‌پی ده‌ها نفر جان باختند.
رشت- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مصدومیت ۲۳ نفر در پی حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.
حداقل دو صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته در اراضی اشغالی فلسطین کشته شدند.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۴ هزار نفر متاثر از کولاک، برف و آبگرفتگی در ۲۳ استان کشور خبر داد.
یک مقام امنیتی در پاکستان امروز اعلام کرد که ۲۳ نفر از جمله چند مقام امنیتی، در ارتباط با انفجار روز دوشنبه در پیشاور بازداشت شده اند.
بندرگز- فرمانده انتظامی بندرگز از دستگیری ۱۲ نفر از عوامل نزاع و درگیری شب گذشته در این شهرستان خبر داد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در سه روز گذشته، از امدادرسانی به ۲۳ استان کشور خبر داد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که آمار قربانی‌های طوفان زمستانی و سرمای شدید در مناطق مختلف این کشور به 23 نفر افزایش یافته است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع هفت سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث ۲۳ نفر مصدوم شدند.
آبادان- فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری ۲۳ نفر از عاملان نزاع‌های طایفه‌ای در این شهرستان خبر داد.
رسانه های پاکستانی اعلام کردند که بر اثر حمله انتحاری در نزدیکی محل واکسیناسیون فلج اطفال در غرب این کشور، سه تن کشته و دست کم ۲۳ نفر زخمی شدند.
رشت- دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به مشارکت بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می‌یابند.
رشت- دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به مشارکت بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می‌یابند.
سازمان اطلاعات سپاه نینوا: با اقدام و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان( عج) در سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان تاکنون ۲۳ نفر از این افراد که تحت تاثیر فضای مجازی و رسانه ای دشمنان قرار گرفتند دستگیر شدند.
سمنان- رئیس جمعیت هلال احمر استان سمنان از بروز حادثه برای یک اتوبوس مسافربری خبر داد و گفت: این حادثه ۲۳ مصدوم برجای گذاشته است.
رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: در مزایده هزار و ۴۰ دستگاه خودرو به ارزش هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان، ۲۳ هزار و ۱۸۰ ثبت نام و ۱۳ هزار نفر پیشنهاد قیمت دادند.
رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: در مزایده ۹۸۲ دستگاه خودرو به ارزش هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان، ۲۳ هزار و ۱۸۰ ثبت نام و 13 هزار نفر پیشنهاد قیمت دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ