با هماهنگی مسئولان فدراسیون فوتبال تیم ملی با پرواز اختصاصی عازم دوحه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، همچنان پیشرو بودن خود را در اعطای تسهیلات قرض الحسنه خرد در پایان آبان ماه سال جاری نیز تداوم بخشید.
دیپلمات‌های ارشد کشور‌های اروپایی ۲۳ آبان ماه گذشته نیز مسائل حقوق بشری را بهانه و ۲۹ شخصیت و ۳ نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های اتحادیه اضافه کردند.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۰۹۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۱۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
کاروان تیم ملی فوتبال ایران شامگاه دوشنبه (۲۳ آبان ۱۴۰۱) برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ وارد قطر شدند و در هتل الریان دوحه مستقر شد.
حسین رونقی دقایقی پیش در شامگاه ۲۳ آبان ماه از بیمارستان ترخیص شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۲۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۸ تن از ایشان وخیم است.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۶۹۳۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۹ هزار و ۱۵۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام پلاست به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد پلاست در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام پلاست به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد پلاست در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام سکارون به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد سکارون در روزهای آینده بورس است.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۳ آبان ماه را بخوانید.
خبرهای بسیار مهمی روز گذشته در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
شاخص کل بورس پس از ۱۱ روز صعود متوالی بالاخره یک روز منفی را تجربه کرد و در جریان معاملات روز یکشنبه کاهش حدود ۷ هزار واحدی را ثبت کرد. امروز بورس چگونه خواهد بود؟ آیا دوران صعود شاخص کل به پایان رسید؟
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۶۹۳۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۹ هزار و ۱۵۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
پیش از این اعلام شده بود لیست تیم ملی یک هفته قبل از مسابقات (۲۳ آبان) اعلام می‌شود. اما طبق برنامه ریزی صورت گرفته کاروان ایران در این روز به دوحه اعزام می‌شود و طبیعتا بازیکنان از قبل باید مشخص شوند.
فدراسیون جهانی فوتبال زمان ورود تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ به کشور قطر را اعلام کرد که بر اساس آن تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۳ آبان وارد دوحه خواهد شد.
بورس کالای ایران یکشنبه ۲۲ آبان و دوشنبه ۲۳ آبان ماه بار دیگر میزبان عرضه ۵۸۴ دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی به عنوان دو محصول پُرطرفدار گروه بهمن خواهد بود.
بر این اساس محدودیت‌های تردد از ساعت ۲۳:۳۰ روز پنجشنبه ۱۲ آبان‌ماه در خیابان طالقانی حدفاصل خیابان موسوی تا خیابان مفتح وجود خواهد داشت. همچنین از ساعت ۷:۳۰ روز جمعه ۱۳ آبان‌ماه در خیابان طالقانی حدفاصل تقاطع خیابان مفتح تا خیابان قدس ممنوعیت تردد برقرار خواهد بود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۹ آبان ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی و حداکثر دما ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.
هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری کشور طی روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان ماه با حضور ۷ تیم در تالار وزنه‌برداری آزادی (سالن همایش‌های ایرانیان) برگزار می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان تا حدودی ابری و حداکثر دما ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.
نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تلاش خواهیم کرد تا پیش از رفتن تیم ملی به قطر یک بازی دوستانه در ایران برگزار شود و تلاش خود را برای تحقق این امر به کار خواهیم بست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ