سمنان- نائب رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه ۲۳ هزار باشگاه ورزشی پرورش اندام در کشور وجود دارد، گفت: نظارت مستمر بر این باشگاه‌ها صورت می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت چندانی نداشته و در کانال ۲۸ میلیون تومان نوسان می‌کند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در چهار روز آغاز مرحله پیش ثبت نام، تاکنون ۲۳ هزار و ۴۶۶ نفر از متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس ثبت نام کرده اند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد از ارائه ۲۳ هزار مورد مشاوره ازدواج به نوعروسان و نودامادان تحت حمایت در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
اردبیل- رئیس مجمع تشکل‌های گردشگری کشور گفت: کرونا در سال‌های گذشته بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان به صنعت هتل‌داری و اقامتگاه‌های کشور آسیب زده است.
دزفول - مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: تاکنون ۲۳ هزار و ۷۶۷ مسافر نوروزی در مدارس و مراکز آموزش و پرورش دزفول اسکان داده شده اند.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۴ هزار نفر متاثر از کولاک، برف و آبگرفتگی در ۲۳ استان کشور خبر داد.
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۲۳ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین در داخل محدوده شهرها برای نهضت ملی مسکن خبر داد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قیمت هر بشکه نفت در بودجه سال ۱۴۰۲، ۸۵ دلار پیش‌بینی کرده است، گفت: همان طور که در نظر گرفتن این عدد برای فروش نفت غیرواقعی است، تعیین نرخ دلار ۲۳ هزار تومانی در بودجه هم غیرواقعی است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تعیین نرخ دلار ۲۳ هزار تومانی در بودجه غیرواقعی است، چرا که قطعا دولت ارز خود را با نرخ ۲۳ هزار تومان نمی‌فروشد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از انجام بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت کار در نهضت تامین زمین خبر داد و گفت: در نتیجه این اقدامات ۲۳ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است.
محسن پیرهادی گفت: افزایش ۴۰ درصدی سقف بودجه همان ۴۰ درصد تورمی است که اکنون در اقتصاد وجود دارد و از نظر قدرت خرید تغییری در ارقام بودجه به وجود نیامده است. بر همین اساس می‌توان گفت که لایحه بودجه سال آتی نه تنها تغییری با سال جاری نداشته بلکه اگر تا پایان سال تورم افزایش پیدا کند، بودجه ۱۴۰۲ کاهش هم پیدا کرده است.
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شد.
آغاز عملیات احداث ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در یزد
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در سه روز گذشته، از امدادرسانی به ۲۳ استان کشور خبر داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر ساخت مسکن یک طبقه ای در شهرهایی که امکان آن وجود دارد، گفت:در حال حاضر ۲۳ هزار هکتار زمین در شورای برنامه ریزی استانها مراحل الحاق به شهرها را طی میکنند.
بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، همچنان پیشرو بودن خود را در اعطای تسهیلات قرض الحسنه خرد در پایان آبان ماه سال جاری نیز تداوم بخشید.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر آغاز عملیات حج ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
سمنان- نائب رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه ۲۳ هزار باشگاه ورزشی پرورش اندام در کشور وجود دارد، گفت: نظارت مستمر بر این باشگاه‌ها صورت می‌گیرد.
رشت- دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به مشارکت بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می‌یابند.
رشت- دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به مشارکت بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می‌یابند.
رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: در مزایده هزار و ۴۰ دستگاه خودرو به ارزش هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان، ۲۳ هزار و ۱۸۰ ثبت نام و ۱۳ هزار نفر پیشنهاد قیمت دادند.
رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: در مزایده ۹۸۲ دستگاه خودرو به ارزش هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان، ۲۳ هزار و ۱۸۰ ثبت نام و 13 هزار نفر پیشنهاد قیمت دادند.
طبق اعلام جمعیت هلال احمر ۵ اردوگاه اسکان برای زائران در مناطق مرزی راه اندازی شده و به بیش از ۲۳ هزار زائر در روزهای اخیر خدمت داده شد.
محمدنبی رضایی در مسابقه کانوی یکنفره ۵۰۰۰ متر مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان صاحب مدال با ارزش طلا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ