مجرد بودن می‌تواند کاملاً افسرده کننده باشد. از این گذشته، هیچ کس نیست که فرد مجرد با او غذا بخورد، کسی نیست که در زمان نیاز به صحبت، به او گوش دهد، و زمانی که ناراحت است با او همدردی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی‌اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده، یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می‌کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، چگونه و با چه سرمایه‌ای پلتفرم راه اندازی و در یک سریال سرمایه گذاری کرده است؟!
آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی‌اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می‌کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، چگونه و با چه سرمایه‌ای پلتفرم راه اندازی کرده و در یک سریال سرمایه گذاری نموده است؟!
عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار متنی در صفحه شخصی خود به حمایت از اعضای تیمش قبل از بازی با پرسپولیس پرداخت.
مجری تلویزیون سرپرست کمیته جوانان فوتبال تهران شد
او همچنین به عنوان کارشناس در برنامه‌ «سیاست خارجی» از شبکه سه صدا و سیما نیز ایفای نقش کرده است. او از منتقدان برجام و محمد جواد ظریف است.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ممنوعیت تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری خبر داد و گفت: همه ظرفیت‌ها و امکانات شهرداری تهران در راستای فرزندآوری و تبلیغات مرتبط با آن به کار گرفته خواهد شد.
مهدی قایدی هنوز نتوانسته است که خود را به اردوی اتحاد کلباء در اسلوونی اضافه کند.
باستان‌شناسان می‌گویند دمای هوا در زمان فوران آتشفشان وزوویوس در مناطق اطرافش به ۵۲۰ درجۀ سانتیگراد رسیده بود؛ این دمای بالا و سرد شدن ناگهانی بعد از آن، برخی از بافت‌های بدن افراد را به نوعی شیشه تبدیل کرده بود.
گزارش‌ها حاکی از آن است که رئیس جمهور روسیه قصد دارد تا یکی از فرماندهان ارتش خصوصی «واگنر» را جایگزین فرمانده شورشی سابق این گروه کند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند در پی حمله فردی مسلح به نیروهای پلیس در ایالت داکوتای شمالی
مردی پس از متوجه شدن روابط غیرمتعارف دخترش با یک پسر، وی را با ضربات به سر و خفه کردن به قتل رساند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
طبق گزارش پلیس و شاهدان، مردی با تبر به رستوران‌های چینی مجاور هم در نیوزیلند حمله و چهار نفر را زخمی کرد.
ارسون یانال، جدیدترین نامی است که این بار از سوی رسانه‌های ترک به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال معرفی شده است.
سرکلانتر شمال شهر مشهد تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه کارگر ۴۴ ساله به علت شدت ضربه وارده به سر قبل از رسیدن به مراکز درمانی فوت کرد.
متهم گفت: «همسر عماد در فرصتی مناسب کلید خانه مجردی شوهرش را پیدا کرده و از روی آن ساخته بود. او از من خواست وارد خانه شوهرش شوم و وقتی او به خانه‌اش آمد، با ضربات چاقو او را از پای دربیاورم. من هم با همدستی دوستم در زمانی که همسر عماد گفته بود او به خانه مجردی می‌رود، وارد خانه اش شدیم و وقتی عماد وارد شد او را غافلگیر کرده و با ضربات چاقو از پای درآوردیم.»
بررسی ها نشان می دهد که در پایتخت سوییت های مجردی هم قیمت واحدهای مسکونی ۶۰ متری است با این تفاوت که سوئیت ها را بیشتر مجردین اجاره می کنند.
فیله‌ها را ابتدا در آرد سفید و سپس در مخلوط شیر و تخم‌مرغ زده‌شده و در آخر هم در آرد سوخاری بغلتانید. فیله‌های چوبی را در روغن داغ سرخ کنید. می‌توانید جهت سرو از سس کچاپ یا مستر سس و سیب‌زمینی سرخ‌کرده هم استفاده کنید.
رئیس قوه قضائیه گفت: در مواجهه با مجرمی که قابل اصلاح است باید بنا را بر اصلاح او بگذاریم نه حذف و طرد او؛ باید از لغزش همه نیروهای انسانی در همه دستگاه‌ها پیشگیری به عمل آوریم.
امیر ۳۲ ساله که تا به حال دست به سرقت نزده و در نخستین اقدام مجرمانه خود دست به اسلحه شده است، می‌گوید به‌خاطر رهن یک خانه دست به این سرقت‌ها زدم.
موضوع کشته شدن علیرضا کریمی از سوی دادگستری کل استان مرکزی مورد بررسی و تحقیقات فنی و قضایی قرار گرفته است و در نتیجه تحقیقات به عمل آمده مشخص شده فوت این فرد با اغتشاشات و حوادث اخیر هیچ ارتباطی ندارد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد باتوجه به افزایش تقاضا مجرد‌ها برای سکونت در اتاق‌های مجردی، تعداد این خوابگاه‌ها در شهر روزبه‌روز بیشتر از پیش می‌شود. شمال و جنوب‌شهر هم فرقی نمی‌کند؛ از ظفر، تجریش و جردن گرفته تا میدان انقلاب، مولوی و پامنار با موقعیت‌های دسترسی و امکانات مختلف.
عضو شورای شهر تهران گفت: وجود خانه‌های مجردی و پلاک قرمز که چند برابر ظرفیت خود ساکن دارند در محله شهید اسدی آفت بزرگی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ