اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردی که نامش با فوتبال و حوادث عجیب و جنجالی فدراسیون در دهه هشتاد گره خورده احتمالا برای گرفتن پست وزارت ورزش باید به مجلس برود.
خواهر همسر نیمار با کلماتی تند به انتقاد از این ستاره برزیلی فوتبال پرداخته و او را مردی بی‌اخلاق توصیف کرد.
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، شاهد حضور یک مربی یونانی باتجربه در لیگ برتر فوتبال خواهیم بود؛ مردی 54 ساله که احتمالا روی نیمکت گل‌گهر خواهد نشست.
شش ماه پس از مرگ مردی که به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان بهترین فوتبالیست تمام دوران شناخته می‌شود، مقبره طلایی‌ پله به روی عموم مردم بازگشایی شد.
ستاره سابق فوتبال ایران و استقلال به انتقاد از کی‌روش و اعضای قبلی هیات مدیره استقلال پرداخت.
مردی که سال‌ها محبوب جامعه بوده و در محافل مختلف مورد تقدیر قرار گرفته، با طرح چند پرسش از یک بازیکن تیم ملی، «بازجو» و «آزارگر» نامیده شده است. حالا با دو روایت پیرامون «آقای گزارشگری فوتبال ایران» مواجه هستیم. یکی، صدایی از درون جامعه و برای جامعه و دیگر، بازجو خبرنگاری علیه خواست جامعه. این که کدام‌یک از این تفسیر‌ها صحیح است را هر شخص می‌توان از دریچه قضاوت خود بنگرد
دیروز تولد شناسنامه‌ای علی دایی بهترین گلزن تاریخ فوتبال ایران بود.
امیلیانو مارتینز سه سال قبل وعده دریافت دستکش طلایی فوتبال جهان را به خود داده بود و سرانجام توانست این هدف را محقق کند.
منصور پورحیدری در بهترین جایگاه ممکن در فوتبال به ندای دلش گوش داد، تا برای همیشه در تاریخ استقلال جاودانه بماند.
گرما بخش زمین های فوتبال ، هوادارانی هستند که در روزگاری دور ، از یک لیدر توانا استفاده می کردند، لیدری که با بوق هایش معروف بود.
پیروزی تراکتور مقابل استقلال، مهمترین اتفاق این هفته لیگ برتر بود که یک چهره جدید را به فوتبال ایران معرفی کرد: پاکو خمس.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
پادشاه فوتبال شب گذشته درگذشت، مردی که برای چند دهه لقب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده بود.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران یکی از بهترین هافبک های حاضر در این مسابقات از نظر آمار بازپس‌گیری توپ بوده است.
در حدود ۳۰ کیلومتر پس از شهر تیران و در بخش کرون، مردی به صیفی‌کاری مشغول است که در گلخانه‌اش فضایی متفاوت از زمین فوتبال ساحلی را تجربه می‌کند. علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی که همراه تیم موفق به کسب سکوی قهرمانی جام بین قاره‌ای شد این روز‌ها به شغل اصلی خود یعنی کار در گلخانه‌اش مشغول است. گزارش پیش رو برشی از حرفه غیرورزشی علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی است.
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با امیدواری به ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول نگاه می‌‌کند.
کریم بنزما در 34 سالگی توپ طلا گرفت، مردی که ایستادن و صبوری را بهتر از بقیه بلد بود.
کریم بنزما در 34 سالگی توپ طلا گرفت، مردی که ایستادن و صبوری را بهتر از بقیه بلد بود.
یک هفته از تصمیم یحیی گل‌محمدی برای تراشیدن سر گذشته و هواداران فوتبال کم کم به چهره جدید او عادت می‌کنند.
ستاره بی‌چون‌و‌چرای دهه هفتاد و هشتاد فوتبال ایران در آلمان روزهای جالبی پشت سر گذاشته است.
روزگاری این توهم غلط وجود داشت که چهره‌های مطرح ترجیح می‌دهند با تلویزیون حرف بزنند تا بیشتر دیده شوند، ولی کارلوس کی‌روش، علی دایی، مهدی طارمی و سعید معروف خلاف این جریان را نشان دادند. آن‌ها ثابت کردند که وزن عادل بیش از تلویزیون با برنامه‌های بی‌شماری است که در حوزه ورزش و فوتبال ساخته می‌شود. مردی که به دلیل بر مدار نبودن، از تلویزیون رانده شده، حالا کت را به تن دارد و می‌تواند بیرون از قاب هم قدرت‌نمایی کند. موضوع و پرسش نگران‌کننده این است که در چنین موقعیتی، آیا فضای انحصارطلب صداوسیما، در آینده تلاش می‌کند با عادل رقابت کند یا اینکه یک بار دیگر با استفاده از اهرم فشار، سعی در کنار زدن او خواهد داشت؟
آخرین روز کاری دراگان اسکوچیچ در مرکز ملی فوتبال و مجموعه پک بعدازظهر امروز به پایان رسید.
کاپیتان اول تیم ملی فوتبال ایران در حالی فصل جدید را در باشگاهی اروپایی آغاز کرده که با ثبات کیفی‌اش هر هواداری را وادار به تحسین می‌کند.
مهدی تاج مهیا می‌شود تا دوباره روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال ایران بنشیند و ظاهرا خیالش هم راحت است. با چنین فضایی این سؤال مطرح می‌شود آن‌هایی که وعده دادگاهی‌کردن دوباره مهدی تاج را می‌دهند، آیا قدرتی دارند یا خیر؟ تاج و دوستانش مدت‌هاست قرار است دادگاهی شوند و مشکلی برایشان پیش نیامده است؛ آیا وعده جدید باورپذیر است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ