او همچنین به عنوان کارشناس در برنامه‌ «سیاست خارجی» از شبکه سه صدا و سیما نیز ایفای نقش کرده است. او از منتقدان برجام و محمد جواد ظریف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی ضیا، مجری مشهور در ویدئویی که از خودش منتشر کرده به گرانی اقلام خوراکی و وعده‌های عمل نشده رئیسی کنایه تندی زده است.
مجتبی پوربخش مجری برکنار شده تلویزیون باز هم یادداشت جنجالی و مبهمی را در صفحه شخصی اش خطاب به برخی هنرمندان و افراد مشهور منتشر کرده است.
توئیت عطاالله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات نسبت به فوت فیروز نادری، دانشمند ایرانیِ ناسا با واکنش معنادار رضا رشیدپور، مجری مشهور روبرو شد.
احسان علیخانی، مجری مشهور پرسپولیسی به ماجرای خداحافظی وریا غفوری واکنش نشان داد.
علی ضیا مجری مشهور تلویزیون با انتشار ویدئویی تازه در صفحه اینستاگرام خود جملاتی را گفت که در نهایت آن را به جواد خیابانی ربط داد!
واکنش تمسخرآمیز پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، به باخت دیشب تاتنهام مقابل بورنموث هواداران این تیم را خشمگین کرده است.
بعد از دعوای رسانه‌ای سرمربی تیم ملی سوئد و یکی از مجریان مشهور این کشور در تلویزیون این دو در مراسم آشتی‌کنانی که در همان شبکه تلویزیونی برگزار شد شرکت کردند.
مجری مشهور فوتبال ایران فرا رسیدن سال جدید را تبریک گفت.
مجری مشهور سعودی به تمسخر ابرستاره پرتغالی پرداخت.
محمدرضا احمدی در انتقاد به گرانی‌ها گفت: دلارو یورو را ول کنید، قیمت گوشت، نان و ... را کنترل کنید.
پیرس مورگان، مجری و سلبریتی مشهور انگلیسی، نسبت به شکست یونایتد واکنش تمسخرآمیزی داشت.
مجری صدا و سیما با انتشار ویدئویی از عملکرد شهردار تهران انتقاد کرد. آقای زاکانی با یک عذرخواهی و استعفا مردم را خوشحال کن.
پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، معتقد است ریچارلیسون به دلیل حمله به آرون رمزدیل در دربی شمال لندن، مستحق حداقل سه جلسه محرومیت است.
پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، با یک اظهارنظر جنجالی مدعی شد ویروسی شدن بازیکنان فرانسه در قطر عمدی بوده است.
بحث و جدل گری لینه‌کر و پیرس مورگان، دو مجری مشهور دنیای رسانه، همچنان ادامه دارد.
المیرا شریفی مقدم، مجری مشهور صداوسیما از از عدم پاسخگویی برخی مسئولان انتقاد کرد.
رضا رشیدپور با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود به پلمب جواهرفروشی علی دایی واکنش نشان داد.
گری لینه‌کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و مجری مشهور فعلی، معتقد است که کایل واکر تنها مدافعی است که می تواند کیلیان امباپه را مهار کند.
پیرس مورگان، مجری مشهور، مدعی شد کریستیانو رونالدو از تبعات مصاحبه اش در مورد منچستریونایتد مطلع بوده است.
مجری مشهور انگلیسی علاوه بر مصاحبه جنجالی که با رونالدو منتشر کرد، از مکالمه تلفنی اش با ستاره پرتغالی پرده برداشته است.
پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، می‌گوید پخش نکردن مراسم افتتاحیه جام جهانی در انگلیس از سوی شبکه بی‌بی‌سی توهینی آشکار به قطر بوده است.
الکسیا پوتیاس، ستاره زن و برنده توپ طلای سال 2022، مصاحبه جالبی با ایبای لیانوس داشته است.
مجری و گزارشگر مشهور فوتبال ایران که یکی از عوامل بروز ناهماهنگی در مراسم امروز رونمایی از کاپ جام جهانی قلمداد شده بود، از خودش دفاع کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ