معاون طرح و برنامه وزارت صمت در دولت دوازدهم ضمن تشریح ضرورت های تشکیل وزارت بازرگانی، تاکید کرد که باید با ابزار صادرات، تحرک در تولید و اشتغال را سامان دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه آزمون سراسری قرار بود در نیمه مردادماه اعلام شود که به دلیل ارائه سوابق تحصیلی از سوی آموزش و پرورش، نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۲ از ۱۵ تا ۲۰ مرداد اعلام می‌شود.
علی مطهری نوشت: تعطیلی ۱۴ و ۱۵ خرداد اگر برای چند سال اول رحلت امام خمینی(ره) به دلیل برنامه‌های گسترده در سراسر کشور و تسکین دل مردم به خاطر فاصله اندک از آن حادثه غمبار ضروری بود، امروز آن ضرورت را ندارد و دو روز تعطیلی پشت سر هم آسیب جدی به اقتصاد کشور خصوصا به بخش خصوصی وارد می‌کند.
ایران در سال ۲۰۱۹ در جدول جهانی اهدای عضو و بین ۶۳ کشور، رتبه ۳۰، بابت پیوند کلیه از بیمار مرگ مغزی، بین ۷۲ کشور، رتبه ۳۴، پیوند کبد و بین ۶۴ کشور، رتبه ۱۵، بابت پیوند قلب و بین ۵۴ کشور، رتبه ۳۵، بابت پیوند ریه و بین ۴۹ کشور، رتبه ۴۷ و بابت پیوند لوزالمعده و بین ۴۱ کشور جهان، رتبه ۳۳ را داشته در حالی که در همین سال، اسپانیا، فرانسه، ایالات متحده امریکا، فنلاند، جمهوری چک، پرتغال و اروگوئه بابت اهدای کلیه از مرگ مغزی، در ردیف‌های اول و با شاخص ۴۰ تا ۷۲ به ازای یک میلیون نفر جمعیت بوده‌اند.
منابع خبری از سقوط یک فروند جنگنده اف-۱۵ آمریکا به دلیل مشکل فنی در کانال آب در ایالت اورگان این کشور خبر دادند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که به دلیل سندسازی، فدراسیون در آستانه جریمه سنگینی قرار گرفته است.
به دلیل ناآگاهی از مشکل اعتیاد، بعضی افراد فکر می‌کنند عده‌ای از معتادان علی‌رغم مصرف ماده، دچار هیچ عارضه و مشکلی نمی‌شوند. این باور غلط در میان مصرف‌کنندگان مواد دیده می‌شود که می‌گویند سالهاست مواد مصرف می‌کنیم تا به حال نه معتاد شده‌ام و نه مشکلی پیش آمده است.
طبق ادعای یکی از منابع صنعتی، اپل امسال هم مانند سال گذشته میلادی، تنها در مدل‌های پرو از نمایشگر LTPO استفاده می‌کند و به همین دلیل تنها خریداران این محصولات به فناوری پروموشن یا رفرش ریت ۱ تا ۱۲۰ هرتز دسترسی پیدا خواهند کرد:
رییس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: ۱۵ دانش آموز بروجردی به دلیل نشت گاز منوکسید کربن مسموم و به مکراکز درمانی منتقل شدند.
راهداری البرز اعلام کرد ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه روز سه شنبه ۱۱ بهمن محور کرج به چالوس به دلیل ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.
حوالی ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز مردی ۴۵ ساله به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با مراجعه به محل کار همسر سابق خود در اتاق اصناف شمیرانات با سلاح کمری اقدام به تهدید وی می کند.
حوالی ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز مردی ۴۵ ساله به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با مراجعه به محل کار همسر سابق خود در اتاق اصناف شمیرانات با سلاح کمری اقدام به تهدید وی می کند.
۱۶۲ نفر به دلیل برودت هوا در افغانستان، از ۱۰ ژانویه (ظرف ۱۸ روز اخیر) تاکنون جان خود را از دست داده‌اند.
رئیس فدراسیون گلف با تشریح عواملی که در ابقای وی موثر بوده، برنامه ها و اولویت هایش را برای دومین دوره ریاست برشمرد و گفت: قبل از هر چیز باید دلیل آرای منفی مجمع را پیگیری کنم.
رئیس فدراسیون گلف با تشریح عواملی که در ابقای وی موثر بوده، برنامه ها و اولویت هایش را برای دومین دوره ریاست برشمرد و گفت: قبل از هر چیز باید دلیل آرای منفی مجمع را پیگیری کنم.
طی نیمه نخست ۱۴۰۱ نرخ رشد تشکیل سرمایه ثابت ناخالص در بخش ماشین آلات به دلیل افزایش واردات کالاهای سرمایه‌ای و همچنین افزایش کالاهای سرمایه‌ای تولید داخل ۱۵ درصد رشد کرد.
الزام ۱۵ درصدی خرید سهام توسط صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت، اگرچه در زمان خود به دلیل صیانت از اکوسیستم بازار بود، اما برای خود صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت، تصمیم درستی نبوده است.
اژه ای با تاکید بر اینکه «نباید یک حکم قطعی، بدون وجه و بدون اطلاع در اجرای احکام‌ها بماند»، بیان داشت: دادستان‌ها توجه داشته باشند تا در اجرای احکامی که صادر و قطعی شده، تاخیر نشود.
به گفته دانشگاه شیکاگو، کروکودیل‌ها به اندازه کافی ترسناک هستند، اما حدود ۱۱۰ میلیون سال پیش، بسیار ترسناک‌تر بودند. سارکوسوچوس برای اولین بار در نیجر، آفریقا کشف شد و به دلیل جثه بزرگ، دندان‌های تیز و فک قدرتمندش، یک شکارچی برتر بود.
کمبود جای پارک یکی از معضلات اساسی شهر تهران است که با یک بررسی میدانی ساده و گشت وگذاری کوتاه در خیابان‌های پایتخت، به راحتی می‌توان متوجه آن شد؛ مساله‌ای که در دهه‌های اخیر به دلیل افزایش جمعیت تهران، رشد تعداد خودرو‌ها و عدم توسعه متناسب پارکینگ‌های عمومی تشدید شده است و به صورت روزمره اهالی شهر تهران بخصوص دارندگان خودرو‌های شخصی را آزار می‌دهد و به افزایش ترافیک و آلودگی هوا دامن می‌زند.
دستگاه قضایی عربستان سعودی یک پزشک زن تونسی مقیم این کشور را به دلیل انتشار یک توئیت در حمایت از مقاومت اسلامی حزب الله لبنان، به ۱۵ سال حبس محکوم کرد.
ملاله یوسف‌زی ۱۰ سال قبل تنها ۱۵ سال داشت که به دلیل حمایت از تعلیم دختران هدف حمله طالبان قرار گرفت. پس از یک دهه دوری از وطن این زن جوان برای بازدید از مناطق سیل زده به پاکستان بازگشته است.
مدیران این باشگاه خوزستانی به دلیل دو شکست سنگینی که داشتند، بازیکنان و کادر فنی را جریمه کردند.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مورد دلیل تاخیر ۱۵ در آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی توضیح داد و تاکید کرد که با مسببین احتمالی برخورد شده است.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق با صدور بیانیه ای از تظاهرات مسالمت آمیز مردم عراق در روز دوشنبه به منظور دفاع از دولت و نهادهای قانونی قدردانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ