رئیس مجلس گفت: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی با برنامه ششم توسعه مغایرت ندارد و برای رأی گیری کلیات آن نیازمند دو سوم آرا نبودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهپری با بیان اینکه انتظاراتی که از وزارتخانه جدید می‌رود مانند وزارت بازرگانی سابق نیست و دولت دنبال این است که وزارت بازرگانی نوینی با رویکرد‌های جدیدی شکل بگیرد، گفت: وزارت بازرگانی وظایفش در حوزه تامین و ذخیره‌سازی در حوزه ترانزیت و حمل و نقل در حوزه تنظیم بازار و ... تعریف شده و این انتظاری است که از دولت از این وزارتخانه دارد. البته مباحثی مانند حکمرانی داده و داشتن نظارت جامع از تولید تا توزیع انتظارات جدید و به جایی است که دولت از وزارت بازرگانی جدید دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی را به منظور رفع برخی از ابهامات به کمیسیون اجتماعی باز گرداند.
رئیس مجلس شورای اسلامی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی را به منظور رفع برخی از ابهامات به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستورکار قرار گرفت.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار قرار گرفت.
در نشست امروز قرار است گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی بررسی شود.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستورکار قرار گرفت.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی باید هر چه زودتر در مجلس شورای اسلامی بررسی و تعیین تکلیف شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اهمیت توجه به حوزه تجارت خارجی گفت: امروز در سایه تعامل گسترده دولت با همسایگان و کشورهای منطقه، سطح و حجم روابط خارجی کشورمان در حال افزایش و لازم است شرایطی فراهم شود که در این بازار بزرگ حضور فعال و موثری ایفا کنیم.
معاون رییس جمهور گفت: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی دوشنبه در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی می‌شود و سه شنبه ۱۹ اردیبهشت با دوفوریت در صحن علنی بررسی خواهد شد.
نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با تقاضای بررسی دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی با ۱۴۳ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با تقاضای بررسی دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی با ۱۴۳ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
با تقاضای دولت مبنی بر بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی به صورت دو فوریتی موافقت شد.
نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با تقاضای بررسی دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی با ۱۴۳ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی دو فوریت «لایحه تشکیل وزارت بازرگانی» در دستور کار قرار گرفت.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از تصویب لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در نشست هیئت دولت خبر داد و گفت: این لایحه در اولین فرصت جهت کاهش بار وزارت کشاورزی و وزارت صمت تقدیم مجلس خواهد شد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از نامه رئیس مجلس به رئیس جمهور برای تدوین لایحه دو فوریتی تشکیل «وزارت بازرگانی داخلی و تنظیم بازار» خبر داد.‌
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر لایحه دولت برای تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی پخته و کارشناسی نشود، در مجلس رأی نمی‌آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ