سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه کمیسیون ستاد ملی ترانزیت به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل می‌شود و میزان ترانزیت بار تا انتهای برنامه هفتم توسعه ۵۰ میلیون تن خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ را مشاهده می‌کنید.
دیداراعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل بارهبرانقلاب
رئیس جمهور برنامه‌سازی در رسانه ملی در موضوع جوانی جمعیت را از مهم‌ترین اقدامات فرهنگ‌ساز خواند، گفت: دبیرخانه ستاد ملی جمعیت با رویکرد چابک‌سازی آن تقویت شود.
جلسه ستاد ملی جمعیت با حضور رئیس جمهور
اولین جلسه ستاد ملی فرماندهی عملیات پاسخ به بحران
ستاد اربعین شرکت ملی نفت ایران با دستور مدیرعامل این شرکت برای آمادگی حداکثری خدمت‌رسانی به زائران اربعین امسال تشکیل شد.
جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی با حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز و در حال پیگیری است.
جلسه ستاد ملی پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران۱۴۰۱
نگرانی از موج هشتم کرونا موجب بازگشت به کار «ستاد ملی مقابله با کرونا» شد/ مثل قبل واکسن بزنید و فاصله گذاری و استفاده از ماسک را جدی بگیرید
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از تشکیل جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در روز شنبه با حضور رئیس‌جمهور خبر داد.
رییس جمهور با اشاره به اینکه در حوزه زن و خانواده قانون و آیین‌نامه و برنامه کم نداریم، گفت: ستاد ملی زنان ضمن پرهیز از هرگونه تصدی‌گری، بر پیگیری و اجرای این قوانین و برنامه‌ها تمرکز کند.
رئیس ستاد مردمی سومین سالگرد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مراسم ملی بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی ۱۳ دی از ساعت ۱۴ در مصلای تهران با حضور مردم برگزار می‌شود.
رئیس ستاد مردمی سومین سالگرد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مراسم ملی بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی ۱۳ دی از ساعت ۱۴ در مصلای تهران با حضور مردم برگزار می‌شود.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد سند ملی توسعه علوم و فناوری نانو تصویب شد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم تشکیل ستاد ملی مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور، گفت: امروزه کشور نیاز به محبت و گذشت دارد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم تشکیل ستاد ملی مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور، گفت: امروزه کشور نیاز به محبت و گذشت دارد.
ستاد توسعه زیست فناوری اعلام کرد ۹ پروژه ملی با کمک شرکت های دانش بنیان و نهادهای موثر در راستای توسعه کشاورزی اجرایی می شود.
پزشک اسبق باشگاه استقلال طی حکمی از سوی وزیر ورزش به عنوان عضو شورای عالی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ انتخاب شد.
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی دکتر امین نوروزی را به عنوان عضو شورای عالی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
دبیر ستاد ملی جمعیت، جایزه ملی جمعیت را اقدام ویژه‌ای در جهت اجرای شایسته‌تر و جامع قانون ملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت معرفی کرد.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، در ارتباط با نحوه بلیت فروشی دیدارهای لیگ برتر بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، توضیحاتی ارائه داد.
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس، بیان کرد: به نظر می رسد که ستاد ملی مقابله با کرونا به تصمیمات مصلحتی روی آورده و باید از نو مبنای جدیدی در این ستاد پیش گرفته شود.
متخصصان حوزه درمان با بررسی‌های دقیق به این جمع‌بندی رسیده‌اند که تزریق دوز یادآور واکسن کرونا در کنترل شیوع بیماری بسیار مؤثر است، لذا لازم است مراکز واکسیناسیون حتی در روز‌های تعطیل پیش رو فعال باشند، تا بتوانند به مردم عزادار نیز خدمت رسانی کنند.
بورس امروز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه هر چند سبزپوش بسته شد اما با گذشت زمان و شروع عرضه ها این سبزپوشی کاسته شد. تنها نکته امیدوارکننده بورس امروز شکسته شدن رکورد ارزش معاملات بود. در ادامه در گفتگو با دو کارشناس به بررسی بورس امروز و پیش بینی بورس فردا پرداخته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ