دستکم ۱۰ دقیقه دویدن در روز می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. احتمال مرگ بر اثر بیماری‌های قلبی در افرادی که می‌دوند، تقریبا به نصف کاهش می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشتری ۱۳۰۰ سیاره اندازه‌ی زمین را می‌تواند در خود جای دهد و بزرگ‌ترین سیاره در منظومه شمسی است. این سیاره، یک غول گازی با جرم یک‌هزارم خورشید است، ولی جرمی دو و نیم برابر تمامی دیگر سیاره‌های منظومه شمسی دارد. این سیاره اتمسفری دارد که از هیدروژن و گاز هلیوم تشکیل شده است. روی سطح آن ابر‌های ضخیم قهوه ای، زرد، قرمز و سفید را می‌بینید، همین گاز‌ها باعث می‌شوند این سیاره رنگارنگ دیده شود.
آنطور که تحقیقات نشان می‌داد رانندگان هنگام عبور از جاده بهشت‌زهرا توجهشان به راننده خودروی سانتافه که سرش را روی فرمان گذاشته بود مشکوک شدند. با دیدن آثار خون روی فرمان ماشین، وحشت کردند و به پلیس اطلاع دادند.
در این گشت‌وگذار متوجه شدم که ایران چه سرزمین حیرت‌انگیزی است؛ آنقدر که می‌توانی در جای جای آن بالاتر از ابر‌ها قدم بزنی و هربار با دیدن ابر‌هایی که زیر پاهایت شناورند بازهم حیران شوی.
زن می‌گریست و لابه‌لای اشک‌هایش می‌گفت: پسرم را از امام رضا گرفتم چطور می‌توانم این پسر را که نامش رضا (ع) است جانش را بستانم او را به حرمت آقا امام رضا (ع) می‌بخشم. او را بخشیدم، اما شرطی دارم برای بخشش و آن سربه‌راه شدن اوست. او باید قول بدهد بعد از این سالم زندگی کند و یادش نرود به حرمت چه کسی بخشیده شده است.
ماتیس می‌گوید: «هدف CEBRA کشف ساختار سیستم‌های پیچیده است. با توجه به اینکه مغز پیچیده‌ترین ساختار جهان ماست، یک فضای آزمایشی جامع و کامل برای CEBRA محسوب می‌شود. همچنین می‌تواند در مورد نحوه پردازش اطلاعات توسط مغز داده‌های جدیدی به ما ارائه کند و بستری برای کشف اصول جدید علوم اعصاب باشد.»
اوپرت یکی از آن مناطقی است که با شنیدن نامش و دیدن تصاویرش ممکن است با خودمان بگوییم وای چه بهشتی، کاش اینجا ایران بود و می توانستیم به آن سفر کنیم. منطقه‌ای بین استان سمنان و مازندران با طبیعتی زیبا و خیره کننده. دیواره‌ای از کوه که مسیر حرکت ابرها را سد می کند، این دیواره اوپرت نام دارد. منبع: خبرفوری
خیابان لاله‌زار را به چه چیز می‌شناسید؟ به فروشگاه‌های پرزرق و برق لوستر، لامپ، پریز و کلید فروشی‌اش یا به سالن‌های سینما و تئاترش؟ خاطرات شما از این خیابان به دیدن فیلم‌های راکی در سینما‌های آن زمان باز می‌گردد یا جگرکی‌های گوشه خیابانش؟
در ایام نوروز تا کنون نیم میلیون نفر از کاخ گلستان دیدن کرده اند برای این بازدیدکنندگان خاطرات ناصرالدین شاه به خط خودش نیز به نمایش در آمده و قرار است این کاخ در روز ۱۳ به در تعطیل شود.
سرمربی ذوب آهن در بین دو نیمه اجازه اعتراض را به بازیکنان تیمش نداد.
از صبح امروز فیلم وتصاویری از یک دختر خردسال با صورت خونی در فضای مجازی پخش شده است. پلیس اصفهان در این خصوص اعلام کرد: اصل ماجرا دعوای دو دانش آموز بوده که ورود مادر یکی از آنها و دفاع از دخترش منجر به آسیب دیدن این دختر دانش‌آموز می‌شود.
بر خلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر آتش تنش علیه ایران دمیده است. حالا به نظر می‌رسد صبر استراتژیک ایران نمی‌تواند همیشگی باشد. رویکرد تعامل‌جویانه، به هیچ عنوان نمی‌تواند در مقابل رویکرد تنش‌جویانه باکو کارایی داشته باشد. حالا از هر زمانی ضروری‌تر است که تهران رویکرد جدیدی را در تقابل با مخاصمه‌جویی‌های باکو اتخاذ کند
مرد کارتن‌خواب وقتی به سراغ چمدان می‌رود و آن را باز می‌کند با دیدن جسدی که داخلش بوده وحشت‌زده می‌شود و با پلیس تماس می‌گیرد. معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی نشان می‌داد جسد متعلق به مردی میانسال است و علت اولیه مرگ خفگی اعلام شد.
چه کسی فکرش را می‌کرد خرس‌ها هم درست مثل ما برای دیدن غروب و طلوع خورشید خودشان را به ساحل برسانند و از نفس کشیدن در هوای تازه صبحگاهی لذت ببرند.
لیونل مسی آرژانتین را ترک کرده و به فرانسه بازگشت و به زودی در تمرینات پی‌اس‌جی شرکت می‌کند. اما اولین بازی قهرمان جام جهانی با این تیم چه زمانی خواهد بود؟
سخنگوی قوه قضائیه درباره حمید فرخ نژاد گفت: این رفع ممنوع الخروجی متضمن رأفت است؛ چراکه این فرد اعلام کرده بود که می‌خواهد برای دیدن فرزندش به خارج از کشور برود.
عباس عبدی نوشت: دولت چین به دولتمردان کنونی ایران یاد داد که منافع ملی یعنی چه؟ و این خدمت بزرگی است، البته اگر این درس را گرفته باشند. این آغاز ماجرا است و مرحله‌ای برای دوشیدن بیشتر ما و منطقه.
عباس عبدی ننوشت: دولت چین به دولتمردان کنونی ایران یاد داد که منافع ملی یعنی چه؟ و این خدمت بزرگی است، البته اگر این درس را گرفته باشند. این آغاز ماجرا است و مرحله‌ای برای دوشیدن بیشتر ما و منطقه.
پس از گذشت 12 سال، بالاخره غنا شاهد انتقامی بود که به دست کره جنوبی از سوارز گرفته شد: چه چیزی شیرین تر از اشک‌های شیطان!
آیا تا کنون از خود پرسیده‌ایم که به چه حقی کودکانگی فرزندان این ملت را نقض می‌کنیم؟ و چرا اصلا به خود اجازه می‌دهیم وارد حریم رویا‌های کودکانه فرزندان این مرز و بوم شویم؟ واقعا با کدام اصل اخلاقی می‌خواهیم به آیندگان بگوییم که این جامعه سیاست‌زده، تشنه تراشیدن پیچیده‌ترین موضع‌گیری‌ها سیاسی به کودکان زیر ۱۰ سال بوده است؟ چگونه به تاریخ پاسخ دهیم که برخی‌ها تلاش کرده‌اند، اعتراض را به مدارس ابتدایی یعنی به میان کودکان زیر ۱۱ سال بکشانند و ما نیز به پای دیدن فیلم‌هایی از کنش سیاسی این کودکان نشسته‌ایم؟ چه کسی و کدام اصل اخلاقی به ما اجازه می‌دهد که کودکان را با آموزش‌های از قبل خود، به پای دوربین‌ها بکشانیم؟
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که اگر کودکان در ورزش‌های چند جهته مانند فوتبال یا بسکتبال به جای فعالیت‌های یک جهتی مانند دویدن شرکت کنند، استخوان‌های سالم‌تری خواهند داشت.
تردمیل‌ها اغلب دارای تجهیزات فنی مانند کنترل‌های تنظیم شیب و سرعت هستند که می‌توانند به ما کمک کنند تا سرعت حرکت و مصرف انرژی را تغییر دهیم. اگرچه، آن‌چه روی آن می‌دویم، بر طول گام ما نیز اثر دارد و اگر ورزش در فضای باز را با تمرینات درون خانه عوض کنیم، طول گام می‌تواند تغییر کند.
در تکیه‌های عزاداری، زنان ناصرالدین شاه جایگاه مخصوصی داشتند. مراسم تعزیه زمان ظهر آغاز و زمان غروب آفتاب تمام می‌شد و شاه با زنانش تا آخر مراسم تکیه را ترک نمی‌کردند. آن‌ها می‌توانستند هر زمان که مایل باشند در محرم برای روضه‌خوانی و دیدن تعزیه به تکیة دولت بروند بدون اینکه کسی آن‌ها را ببیند.
دویدن چه فوایدی برای سلامتی دارد؟
شاید تعجب کنید اگر بدانید که ورزش می‌تواند بر باکتری‌های روده ما نیز تاثیرگذار باشد. در حالی که همه ما می‌دانیم که ورزش تا چه اندازه برای سلامت جسمانی و روانی ما مفید است آیا دویدن بعد از کار می‌تواند همان چیزی باشد که برای حفظ شکل میکروب‌های روده خود نیز به آن نیاز داریم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ