سخنگوی قوه قضائیه درباره حمید فرخ نژاد گفت: این رفع ممنوع الخروجی متضمن رأفت است؛ چراکه این فرد اعلام کرده بود که می‌خواهد برای دیدن فرزندش به خارج از کشور برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی بنگاه فروش آپارتمان به یک قلاده سگ خبر داد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد، اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
یک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات عنوان کرد: در بسیاری از مراکز دنیا استفاده از این استخوان به علت خطر عفونت بعدی، توصیه نمی‌شود و از نظر علمی اصلا اتفاق عجیبی نیست و پیوند استخوانی هم در کار نیست.
وحید امیری کاپیتان پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس باید بزرگ‌ترین و بهترین اسپانسر مالی را داشته باشد تا این قدر با مشکلات مواجه نشود. وی درباره درگیری با شجاع خلیل زاده در بازی با تراکتور نیز توضیحاتی را مطرح کرد.
آیا به این موضوع فکر می‌کنید که واتس‌اپ وقتی از چت یا استاتوس دیگران اسکرین‌شات می‌گیرید، به آنها اطلاع می‌دهد؟ کنجکاو هستید که وقتی شخصی از چت یا استاتوس شما اسکرین‌شات می‌گیرد، اعلانی دریافت خواهید کرد یا خیر؟
زن جوانی که برای جراحی اسلیو معده به بیمارستان سیدالشهدائی سنندج رفته بود، به دلیل مشکلاتی که پس از جراحی برایش رخ داد، فوت کرد.
معاون سابق سیاسی وزیر کشور طرح استیضاح وحیدی آن هم در ایام ثبت نام انتخابات و سالگرد اغتشاشات را «بدعتی عجیب و بهت آور در تاریخ سیاسی کشور دانست و گفت: با وجود حادثه شوم تروریستی شیراز پیغام رسید که استیضاح به دلیل فشار نمایندگان توسط شخص قالیباف ۲۳ مرداد اعلام وصول می شود.
رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص انتشار خبری مبنی بر کشف مزرعه بزرگ ماری جوانا در این دانشگاه توضیح داد.
ایران نوشت: اگر دستگاه دیپلماسی کشورمان مطابق آنچه بار‌ها از سوی رئیس‌جمهور خواسته شده، با تبیین درست ماجرا، افکار عمومی را در این‌باره آگاه سازد، طبیعتاً تبلیغات علیه روابط راهبردی که برای رفع مؤثر تحریم‌ها صورت می‌گیرد، توفیق نخواهد داشت؛ بنابراین اگر قرار به احضار سفیری برای اعتراض به بیانیه مشترک کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس هم باشد، این سفیر امارات است که باید در اولویت قرار گیرد؛ فرایندی که اصلاح آن، هشیاری و تلاش بیشتر دست‌اندرکاران امر را می‌طلبد.
یکی از مهم‌ترین کشمکش‌ها میان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، ماجرای مشهور به فعالان محیط‌زیستی بود. بهمن ۱۳۹۶ بود که هفت فعال محیط‌زیستی بازداشت شدند؛ در ابتدای کار از نهاد بازداشت‌کننده خبری در دست نبود، اما پس از مدتی معلوم شد که آن نهاد، سازمان اطلاعات سپاه است. در همان زمستان بازداشت‌ها ادامه یافتند و تعداد دیگری از این فعالان توسط اطلاعات سپاه بازداشت شدند.
گسترش ابعاد ماجرا، این ضرورت را ایجاد کرده که کمیته‌ای با مشارکت و ایفای نقش متخصصین، مسئولان و حتی هیات‌های مردمی برای اطلاع‌رسانی به افکار عمومی شکل بگیرد. برای حفظ اعتماد عمومی و رفع نگرانی‌های عمومی ضروری به نظر می‌رسد که چنین کمیته‌ای سریعا تشکیل و به شکل روزانه به جامعه اطلاع‌رسانی کند
اگرچه بعدازظهر دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ با بررسی‌های مختلف و گزارش‌های متعدد مشخص شد که فروشگاه نرم افزاری گوگل یا گوگل پلی استور و حتی اینستاگرام در ایران و روی بعضی ارائه دهندگان اینترنت، رفع فیلتر شده اند، با این حال بررسی‌های بیشتر از بازگشت فیلترینگ گوگل پلی استور و اینستاگرام خبر می‌دهد و به نظر می‌رسد که رفع محدودیت این پلتفرم یک اختلال در فیلترینگ بوده است.
رئیس قوه قضاییه گفت:مسئولان سازمان تعزیرات تمامی موارد اختلافی و موارد ناظر بر برداشت‌های متفاوت از قانون را احصاء کرده و به ما در قوه قضاییه اعلام کنند تا ما نسبت به رفع یا تغییر یا اصلاح آنها اقدام کنیم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شلیک به مواد فروش در لویزان/ مخمصه اجاره بها/ اخاذی از دختری که می‌خواست پولدار شود/ نقشه عجیب زن جوان برای خروج از کشور/ کلاهبرداری گسترده با ادعای رفع تعهدات ارزی/ ماجرای قتلی که بر سر جای پارک رخ داد/ سرقت ۴۰ مینی بوس و خاور در پرونده باند وزغ/ مرد اعدامی سردسته باند سرقت شد
آمریکا بار دیگر هشدارهای مسکو درباره برنامه کی‌یف برای انجام «عملیات پرچم دروغین» و انفجار یک «بمب کثیف» را رد کرد.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: در ماجرای این اجتماعات، مردم بر وحدت خود تاکید کردند و خواستار اشد مجازات برای آشوبگران و فتنه انگیزان نیابتی شدند که امیدواریم دستگاه قضایی برخورد قانونی با آن‌ها داشته باشد. مردم از نیروی انتظامی و مجاهدت‌های آن‌ها برای تامین امنیت کشور، عاشقانه تشکر کردند و خواستار رفع ابهام و رسیدگی به مرگ مشکوک آن بانوی جوان شدند.
محسن پیرهادی نماینده مردم تهران نوشت:فوت غیرمنتظره مهسا امینی، مردم ایران را سوگوار کرده است؛ هنوز ابعاد ماجرا و چرایی بروز آن بصورت مستند اعلام نشده است. به همین دلیل رفع ابهام از چرایی بروز آن امری ضروری‌ست و باید علل و عوامل بروز اتفاق، بدون فوت وقت روشن شود. به عنوان وکیل مردم برای پاسداری از حقوق مردم و اجرای قانون اساسی و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیگیر چرایی و چگونگی بروز این اتفاق تلخ خواهم بود.
ابزار رفع تحریم‌ها در دستان دولت است و اینک انتظار مردم اینست که دولت در موقعیت مناسب کنونی این گره را باز کند و به ماجرای چندین ساله مذاکرات هسته‌ای از موضع قدرت پایان دهد.
ابزار رفع تحریم‌ها در دستان دولت است و اینک انتظار مردم اینست که دولت در موقعیت مناسب کنونی این گره را باز کند و به ماجرای چندین ساله مذاکرات هسته‌ای از موضع قدرت پایان دهد.
رسانه‌های معاند فارسی زبان در اقدامی قابل تامل نسبت به رفع تصرف از اراضی ملی حاشیه سازی کردند که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شهرداری قشم اعلام کرده است: در خصوص خسارات زیست محیطی درختان کنوکارپوس، قطع این درختان با اولویت رفع مزاحمت‌های ناشی از تهدید سلامت جسمی شهروندان، جلوگیری از انسداد مسیر فاضلاب و خسارت به تاسیسات شهری، پیاده روها، معابر و دیوار‌ها و جایگزینی با درختان بومی و شهری سازگار با محیط در کمیسیون ماده هفت شهر قشم با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و نماینده سازمان منطقه آزاد به تصویب رسید.
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ