لیونل مسی آرژانتین را ترک کرده و به فرانسه بازگشت و به زودی در تمرینات پی‌اس‌جی شرکت می‌کند. اما اولین بازی قهرمان جام جهانی با این تیم چه زمانی خواهد بود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ران تاکاهاشی تفاوت زیادی با نسبت به دوره قبلی مسابقات قهرمانی آسیا داشته است.
باشگاه الهلال عربستان بعد از رسمی کردن انتقال نیمار، فوتوشات‌های این بازیکن را منتشر کرد.
لوکا مودریج و تونی کروس برای دهمین فصل کنار هم بازی خواهند کرد و سپس باید منتظر وداع این دو اسطوره با پیراهن رئال و چه بسا دنیای فوتبال باشیم.
صحبت های احساسی دله آلی در مورد شرایط سخت زندگی‌اش با واکنش گسترده اهالی فوتبال همراه شده است.
ناهید کیانی پس از کسب دو مدال ارزشمند در خرداد ماه به صدر جدول رده‌بندی جهانی و جایگاه پنجم رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی تکواندو صعود کرد.
یک نماینده خطاب به رئیس جمهور گفت: براساس بسیاری از شاخص‌ها استاندار منصوب شما در حد یک بخشدار نیز نیست و فعالان استان رو رو در روی هم قرار داده و مدیران هر لحظه استرس تودیع خود را با بدترین شیوه دارند و مگر می‌شود فردی را مستقیماً از مدیریت یک مدرسه به مدیریت استان انتخاب کرد.
افزایش قیمت دنا پلاس که طی چند روز گذشته تبدیل به یک چالش جدی شده بود بالاخره با ورود شورای رقابت اصلاح شد و اعلامیه اصلاحی آن به زودی از سوی شرکت خودروساز منتشر خواهد شد.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
ژرژ مندس در حاشیه یک مراسم در پرتغال وعده داد که این تابستان شاهد انتقال‌های بزرگی در دنیای فوتبال خواهیم بود.
کمیته انضباطی در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر احکام انضباطی زیادی علیه تیم های لیگ برتری صادر کرده است و در این احکام جرایم نقدی طبق معمول پر رنگ است!
بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان های تیم استقلال به شدت به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری دیدار پیکان در ورزشگاه آزادی معترض شد.
یکی از دیدنی‌های منطقه، نقش پای رستم است که تعجب همه کوهنوردان را برمی‌انگیزد. نرسیده به قله، جای دو شهاب‌سنگ بزرگ دیده می‌شود که حفره‌هایی به عمق ۱۰ متر ایجاد کرده‌اند. اهالی منطقه افسانه‌ای زیبا برای این چاله‌ها دارند. آن‌ها معتقدند این گودال‌ها جای زانو‌های رستم است که در این منطقه زانو زده و از آب دریا نوشیده است. دورنمای بی‌نظیر قله دماوند و مناظر زیبای جنگلی با پوشش دشت‌های پر گل، این منطقه را به مکانی فوق‌العاده تبدیل کرده‌اند.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به اشتباه تصور کرد پنالتی محمد صلاح تبدیل به گل شده است.
طبق اخبار منتشر شده کره شمالی یک سامانه تسلیحاتی استراتژیک را در زیر دریا استفاده کرده است.
یک ایرانی نوزدهمین شطرنج‌باز برتر دنیا شد
ریکاردو ساپینتو پس از استعفای علی فتح‌الله‌زاده و حذف احتمالی استقلال از آسیا، یک پست اینستاگرامی را منتشر کرد.
دیروز در دو ورزشگاه بزرگ اسپانیا هواداران فوتبال علیه بارسلونا موضع گرفتند و به پرداخت رشوه از سوی این باشگاه به نایب رئیس سابق کمیته داوران واکنشی منفی نشان دادند.
والیبال ایران، آسیا و حتی دنیا می تواند در سال‌های پیش رو منتظر درخشش یک ستاره جذاب باشد.
جوانا سانز، همسر دنی آلوز، پیامی را در اینستاگرامش منتشر و فاش کرد که یک ماه قبل مادرش را از دست داده است.
روزنامه دنیای اقتصاد ، توییت یک فعال رسانه ای در باره حادثه سفارت آذربایجان در تهران را منتشر کرد.
غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر گفت: از هر ۵ دختر دانشجوی آمریکایی یک نفر مورد تجاوز قرار گرفته است و فقط ۵ درصد آن‌ها به پلیس گزارش می‌شود.
روزنامه ایران نوشت: بر اساس خبر منتشر شده در رسانه‌ها محمد مرادی پیش از خودکشی اعلام کرده است که می‌خواهد خود را در رود لیون فرانسه غرق کند تا توجه کشور‌های دنیا را به خود و ایران جلب کند.
زنجبیل بزاق انسان را تحریک و به تولید صفرا کمک می‌کند
سرمربی معروف کروات معتقد است که دیگر این تیم بهترین هافبک دنیا را در اختیار ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ