زن می‌گریست و لابه‌لای اشک‌هایش می‌گفت: پسرم را از امام رضا گرفتم چطور می‌توانم این پسر را که نامش رضا (ع) است جانش را بستانم او را به حرمت آقا امام رضا (ع) می‌بخشم. او را بخشیدم، اما شرطی دارم برای بخشش و آن سربه‌راه شدن اوست. او باید قول بدهد بعد از این سالم زندگی کند و یادش نرود به حرمت چه کسی بخشیده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- معاون اول رئیس جمهور در پیامی در گذشت مادر سرلشکر شهید علی هاشمی را تسلیت گفت.
مادر شهیدان اسماعیل و ابراهیم فرجوانی را تقریبا همه به کارآفرینی می‌شناسد اما کمتر کسی است که بداند خانم عصمت احمدیان سرپرست ۳۰ تیم فوتبال در منطقه کوی علوی اهواز است
برخی از بنگاه‌های شرط‌بندی در سرتاسر جهان از همین‌حالا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را درباره‌ی برنده‌ی مبارزه‌ی قفس بین ماسک و زاکربرگ اعلام کرده‌اند و اکثر آن‌ها مدیرعامل متا را برنده‌ی این مسابقه می‌دانند.
مادر ارجمند شهیدان یعقوب و محمد جهانگیری از شهدای هشت سال دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
زن میانسال درحالی که می‌گریست فریاد زد: «بخشیدمش» چند نفر از افرادی که آنجا بودند به طرف بلال رفتند تا طناب را از دور گردنش بردارند و مادر عبدالله نیز یکی از همان افرادی بود که با دست‌هایی لرزان کمک می‌کرد تا طناب را از دور گردن قاتل پسرش بردارد.
مادر ستاره فقید سرخابی‌ها و تیم ملی فوتبال امروز دار فانی را وداع گفت.
مادر بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال و تیم ملی به دلیل عارضه قلبی درگذشت.
مادر اشرف حکیمی، مراکشی ستاره پاری سن ژرمن، به جدایی پسرش از هبه ابوک واکنش نشان داد.
فایزه العماری، مادر کیلیان امباپه، می‌گوید پسرش از تصمیم مدیران پاری سن ژرمن برای استفاده از عکس او بدون اطلاعش بسیار عصبانی بوده است.
همسر ۵۶ ساله مقتول در بازجویی‌های تخصصی در نهایت به قتل همسر سابق خود اعتراف و عنوان کرد وی را با ضربه چاقو و سپس پیچاندن طناب به دور گردنش به قتل رسانده است. زن میانسال انگیزه‌اش را از این کار اختلافات شدید با همسر سابقش عنوان کرد و اینکه شوهرش قصد داشته پسرش را از او بگیرد و همین موضوع باعث شده به فکر انتقام و قتل بیفتد.
مریم همسر مقتول در توضیح ماجرا به مأموران گفت: زمان حادثه من و همسرم در خانه تنها بودیم که فردی با عنوان مأمور سازمان آب و فاضلاب زنگ خانه‌مان را زد و به محض اینکه در را باز کردیم دو مرد جوان به طور وحشیانه وارد خانه‌مان شدند. محمود ابتدا خواست تا مانع ورودشان شود که به او شوکر زدند و روی مبل افتاد. پس از آن من را با تهدید به داخل اتاق بردند و جعبه جواهراتم را گرفتند. در آن لحظه همسرم قصد داشت با سر و صدا از همسایه‌ها کمک بخواهد که آن دو نفر به او شلیک کردند و بعد هم بسرعت فرار کردند.
مادر نیکولو زانیولو با انتقاد از دو باشگاه میلان و تاتنهام گفت پسرش بعد از مشکلاتی که با رم پیدا کرد حاضر بود با دستمزد کمتر به یکی از این دو تیم منتقل شود ولی با بی‌اعتنایی آن‌ها مواجه شد.
سرپرست اداره بهزیستی سیرجان گفت: درآمد کودکان متکدی اصولاً صرف اعتیاد افراد بزرگسال می‌شود، به همین علت دادن وجه نقد به متکدیان نه تنها جنبه سازنده‌ای ندارد بلکه موجب افزایش تعداد کودکان اجاره‌ای و گسترش اعتیاد خواهد شد.
مادر مقتول را قسم می‌دهم به هر آنچه باور دارد به خاطر مادرم من را ببخشد. مادرم زن رنج‌کشیده و تنهایی است. مرگ برای خودم مهم نیست، اینکه مادرم اذیت می‌شود خیلی آزارم می‌دهد.
در بررسی‌ها مشخص شد قاتل داخل پذیرایی پدر و مادرش را با ضربات چاقو هدف قرار داده است. همسایه‌ها در تحقیقات پلیسی اعلام کردند لحظه حادثه صدای دلخراش زن و مرد میانسال را از داخل خانه‌شان شنیده و بعد هم دیده‌اند که پسر آن‌ها وحشت‌زده از آپارتمان فرار کرده و میهمان مقتول هم با داد و فریاد درخواست کمک کرده است.
پدر و مادر پیکه هم وارد عوای اخیر او با شکیرا شده اند.
پژوهش‌های اخیر نشان می‌دهد که حاملگی می‌تواند انعطاف‌پذیری عصبی، یا مدلسازی مجدد، را در مغز زنان بهبود دهد.
دختر مقتول که او را به بیمارستان منتقل کرده بود به مأموران گفت: پدر و مادرم از مدت‌ها قبل باهم اختلاف داشتند. روز حادثه دوباره باهم بحث شان شد و ناگهان پدرم با چاقو به مادرم حمله کرد و او را زد بعد هم به سرعت از خانه خارج شد.
مادر پله هیچ خبری از مرگ پسرش ندارد.
خانواده پله تصمیم گرفته مرگ او را به مادرش که 100 ساله و در قید حیات است، اطلاع ندهد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۱۶۰ میلیون تومان از برادر مقتول طلب داشتم/ ماجرای قتل در رستوران ژاپنی محله چیذر/ ادعای یکی از عاملان جنایت در سفره خانه/ دستگیری عامل قتل رهگذر بی گناه/ درگیری خونین کارگران رستوران/ پشت پرده کودک ربایی در پارک قلم/ آزادی داماد با بخشش پدر و مادر
همسر مقتول در توضیح ماجرا به مأموران گفت: پسرم میلاد از صبح با محمود همسرم بر سر پول مواد مخدر جر و بحث می‌کردند. محمود به هیچ عنوان حاضر نبود که پول به پسرم بدهد و همین موضوع سبب شد تا آن‌ها پس از جر و بحث باهم درگیر شوند و در نهایت هم میلاد با چند ضربه چاقو پدرش را از پا درآورد و بعد هم از خانه فرار کرد.
مادر مقتول به هیچ عنوان حاضر به گذشت نشد و حکم قصاص به درخواست اولیای دم، صبح چهارشنبه ۲ شهریور اجرا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ