عباس عبدی ننوشت: دولت چین به دولتمردان کنونی ایران یاد داد که منافع ملی یعنی چه؟ و این خدمت بزرگی است، البته اگر این درس را گرفته باشند. این آغاز ماجرا است و مرحله‌ای برای دوشیدن بیشتر ما و منطقه.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتلتیکومادرید بعد از مصدومیت کوکه، به دنبال به خدمت گرفتن یک جانشین برای او خواهد بود.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: برای خدمت رسانی به هموطنان در مراسم اربعین تصمیم بر آن شد برای پوشش کمبودهای حمل و نقل از ظرفیت تاکسی اینترنتی هم استفاده شود.
مارکا مدعی شد باشگاه الاهلی عربستان پیشنهادی نجومی برای به خدمت گرفتن دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، ارسال کرده و منتظر پاسخ او است.
باشگاه تراکتور تبریز وینگر اسپانیایی که محصول باشگاه رئال مادرید به حساب می آید را خدمت گرفت.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستورات لازم جهت رفع مشکلات انتظامی شهروندان را به رؤسای پلیس‌های تخصصی ابلاغ نمود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستورات لازم جهت رفع مشکلات انتظامی شهروندان را به رؤسای پلیس‌های تخصصی ابلاغ نمود.
الله وردی دهقانی گفت: از زمانی که آقای فاطمی امین وزارت را بر عهده گرفتند قیمت خودرو تاکنون ۳ برابر شده و قیمت پراید از حدود ۱۰۳ میلیون تومان به ۳۳۰ میلیون رسیده است که این فاجعه است.
الله وردی دهقانی گفت: از زمانی که آقای فاطمی امین وزارت را بر عهده گرفتند قیمت خودرو تاکنون ۳ برابر شده و قیمت پراید از حدود ۱۰۳ میلیون تومان به ۳۳۰ میلیون رسیده است که این فاجعه است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر صمت در خدمت دو خودروساز بزرگ کشور است در حالی که وی باید وزیر صنعت باشند نه اینکه وزیر دو خودروساز باشد.
خبرگزاری ایرنا نوشت: اعطای عنوان استاد افتخاری دانشگاه پکن به ابراهیم رئیسی به پاس خدمات و اقدامات در مسیر تقویت و توسعه روابط ایران و چین و زمینه‌های مشترک فرهنگی میان دو تمدن بزرگ بود.
باجه های ویژه نابینایان بانک ملی ایران به منظور دسترسی بهتر مشتریان روشندل به خدمات بانکی در ۱۳ استان و شهر بزرگ کشور فعال شده است.
ژیله گریماندی، استعدادیاب سابق آرسنال، فاش کرد که این باشگاه چند سال قبل در آستانه به خدمت گرفتن کیلیان امباپه بود.
داده‌های رسمی نشان می‌دهد شرکت‌های بزرگ اینترنتی چین و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مرتبط شاهد افزایش هزینه‌هایشان در حوزه تحقیق و توسعه در سال ۲۰۲۲ بودند.
یک روزنامه آلمانی مدعی است رئال مادرید برای جذب هری کین برنامه‌ای جدی دارد و در صورت جدایی کریم بنزما با تمام قوا برای به خدمت گرفتن کین وارد عمل خواهد شد.
وحید امیری در بازی با نساجی هم یکی از خوب های پرسپولیس بود و شروع کننده کننده پیروزی فراموش نشدنی پرسپولیس در این بازی.
گفته می‌شود باشگاه استقلال برای پست دفاع میانی پدیده لیگ برتری را مد نظر دارد و قرار است در نیم فصل این بازیکن را به خدمت بگیرد.
عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: دولت چین به دولتمردان کنونی ایران یاد داد که منافع ملی یعنی چه؟ و این خدمت بزرگی است، البته اگر این درس را گرفته باشند.
عباس عبدی نوشت: دولت چین به دولتمردان کنونی ایران یاد داد که منافع ملی یعنی چه؟ و این خدمت بزرگی است، البته اگر این درس را گرفته باشند. این آغاز ماجرا است و مرحله‌ای برای دوشیدن بیشتر ما و منطقه.
شهردار تهران با بیان اینکه نیازمند این هستیم که یک جهاد بزرگ در جهت خدمت و پیشرفت داشته باشیم، گفت: خلق رضایت و افتخار برای مردم جز از طریق خدمت و پیشرفت شدنی نیست.
بر خلاف سربازان حرفه‌ای که به عنوان داوطلب خدمت می‌کنند بسیاری از سربازان روس سرباز وظیفه هستند. در باره کیفیت دوره‌های آموزشی گذرانده شده توسط سربازان روس تردید وجود دارد و به دلیل ماهیت وحشیانه این محیط روس‌های مرفه‌تر و با روابط خوب با مقام‌های عالی رتبه عموما به دنبال فرار و دوری از طی کردن این دوره‌ها هستند.
شاید بتوان بیمارستان امام حسین در کربلا را بزرگ ترین و مجهزترین پایگاه هلال احمر نه تنها در کربلا که در کل کشور عراق دانست.
نشریه تایمز امروز ادعا کرد که چلسی قصد دارد مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را تا قبل از شروع انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.
باشگاه الشارجه به صورت رسمی میرالم پیانیچ بازیکن بوسنیایی و سابق بارسلونا را به خدمت گرفت.
سازمان ثبت احوال با برپایی میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اقدام به دریافت درخواست‌های صدور گواهی یک بار خروج از کشور و تعویض شناسنامه می نماید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ