تردمیل‌ها اغلب دارای تجهیزات فنی مانند کنترل‌های تنظیم شیب و سرعت هستند که می‌توانند به ما کمک کنند تا سرعت حرکت و مصرف انرژی را تغییر دهیم. اگرچه، آن‌چه روی آن می‌دویم، بر طول گام ما نیز اثر دارد و اگر ورزش در فضای باز را با تمرینات درون خانه عوض کنیم، طول گام می‌تواند تغییر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بین تندیس‌های موآی تعدادی از آن‌ها در یک ردیف روی سکویی واقع شده‌اند که به آن‌ها در زبان محلی «ئاهو» گفته می‌شود. آن‌ها در جشن‌های مذهبی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. مناطقی که این مجسمه‌ها در آن قرار دارد در گذشته مکان مقدسی برای بومیان به شمار می‌رفت.
مشتری ۱۳۰۰ سیاره اندازه‌ی زمین را می‌تواند در خود جای دهد و بزرگ‌ترین سیاره در منظومه شمسی است. این سیاره، یک غول گازی با جرم یک‌هزارم خورشید است، ولی جرمی دو و نیم برابر تمامی دیگر سیاره‌های منظومه شمسی دارد. این سیاره اتمسفری دارد که از هیدروژن و گاز هلیوم تشکیل شده است. روی سطح آن ابر‌های ضخیم قهوه ای، زرد، قرمز و سفید را می‌بینید، همین گاز‌ها باعث می‌شوند این سیاره رنگارنگ دیده شود.
وزیر ورزش خاطره جالبی از حضور خود در مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال زیر 23 سال در المپیک آسیایی تعریف کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.
بازیکنان تیم ملی هاکی روی یخ ایران که روزگاری نه چندان دور مردم از دیدن تجهیزات ورزشی شان تعجب می کردند، حالا به چهره های شناخته شده در ورزش و بین مردم تبدیل شده اند.
بازیکنان تیم ملی هاکی روی یخ ایران که روزگاری نه چندان دور مردم از دیدن تجهیزات ورزشی شان تعجب می کردند، حالا به چهره های شناخته شده در ورزش و بین مردم تبدیل شده اند.
پیکر پله در آرامگاه نهایی او قرار داده شد و هواداران این ستاره برزیلی می‌توانند برای دیدن او به یکی از معروفترین قبرستان‌های دنیا بروند.
امانوئل پتی، ستاره سابق چلسی، گفت از دیدن بازیکنان تیم که روی نیمکت با هم جر و بحث می‌کرده‌اند و دوست نبودن آنها شوکه شده است.
چهار ستاره باشگاه رئال مادرید برای تشویق کارلوس آلکارس، ستاره تنیس اسپانیا در ورزشگاه حضور یافتند تا موجب شگفتی این تنیسور جوان شوند.
«اطلس» که یک ربات انسان‌نما فوق‌العاده پیشرفته است، توسط شرکت رباتیک بوستون دینامیک ساخته شده است. این یک ربات دو پا است که نزدیک به ۱۸۳ سانتی متر قد و ۸۱/۶ کیلوگرم وزن دارد. اطلس قادر به انجام کار‌های مختلف از جمله راه رفتن، دویدن و پریدن است. آخرین نسخه ربات‌های بوستون دینامیک می‌توانند با ریتم بیشتری نسبت به بسیاری از انسان‌ها برقصند. شرکت رباتیک بوستون دینامیک از سال ۱۹۸۳ در حال کار کردن بر روی روبات‌ها و توسعه فناوری‌های رباتیک است و اطلس آخرین نسخه ربات‌های این شرکت است.
درحالی که طی هفته‌های اخیر اخباری مبنی بر بیمار بودن رمضان قدیروف رهبر چچن منتشر شده، وی با انتشار ویدئویی از خود که درحال دویدن روی یک تردمیل است تلاش کرد که به گمانه‌زنی‌ها درباره بیماری خود پایان دهد. احمد زاکایف، رهبر سابق چچن و از رهبران ارشد جدایی‌طلب گفته بود که رمضان قدیروف از مشکلات حاد کلیوی رنج می‌برد.
اجداد ما از دویدن برای شکار، فرار از شکارچیان و جستجوی علوفه استفاده می‌کردند. دویدن فیزیولوژی و فرهنگ ما را شکل داده است. بسیاری از مطالعات نشان می‌دهند که پیاده روی و دویدن برای سلامتی و سلامت جسمانی ما بسیار مهم است.
موثرترین راه برای پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان فعالیت بدنی و داشتن تحرک است که عضلات تقویت شده از استخوان‌ها حفاظت می‌کنند. یوگا، پیاده روی، دویدن آرام از جمله فعالیت‌هایی است که باعث تقویت استخوان‌ها می‌شود.
رئیس انجمن هاکی روی یخ گفت: تیم‌های ملی هاکی روی یخ مردان به مسابقات دویژن ۳ جهانی و پیکارهای جهانی زیر ۱۸ سال مغولستان و تیم ملی بانوان به قهرمانی آسیا خواهد رفت.
رئیس انجمن هاکی روی یخ گفت: تیم‌های ملی هاکی روی یخ مردان به مسابقات دویژن ۳ جهانی و پیکارهای جهانی زیر ۱۸ سال مغولستان و تیم ملی بانوان به قهرمانی آسیا خواهد رفت.
نقش شهرداری تهران در دمیدن به آتش این رفتار‌ها را نباید نادیده گرفت. جایی که این مجموعه بعد از تعرض اول به سفارت بریتانیا اطراف این ساختمان بیلبورد زد که «ننگ با رنگ پاک نمی‌شود.» شهرداری تهران بر اساس کدام بخش از وظایف خود و یا کدام تحلیل و تفسیر سیاسی وارد این معرکه شد و بر آتش این دست اقدامات دمید؟ چرا شهرداری به یک اقدام غیرقانونی مشروعیت داد؟ چرا کسی در این رابطه توضیح واضحی نداده؟
دیدن کریستیانو رونالدو روی نیمکت در بازی‌های تیم ملی پرتغال تصویری نیست که فوتبال‌دوستان به آن عادت داشته باشند. اتفاقی که در سطح باشگاهی مدتی است عادی شده است.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تیم جوانی داریم، اما همین نفرات پتانسیل حضور دوباره روی سکوی جهان و کسب مدال در المپیک را دارند.
قهرمان فرمول یک از دیدن نام هوندا روی ماشینش در گرندپری ژاپن ابراز خوشحالی کرد.
آندری شوچنکو، ستاره سابق میلان، می‌گوید از تماشای جام قهرمانی روی دست بازیکنان این تیم بسیار لذت برده است.
«من یک کنده را از روی زمین بلند کردم و ابتدا از دیدن دو مار کوچک چندان تعجب نکردم، اما سپس متوجه شدم که دو سر روی یک مار وجود دارد.»
«م. ی» مادر یکی از بچه‌های اوتیستیک که درباره وجود مراکز بی‌شمار و غیرمجاز نگهداری بچه‌ها اطلاعاتی دارد و از سهل‌انگاری خانواده‌ها نگران است، می‌گوید: «مادر‌هایی که ناچار هستند فرزندشان را به این مراکز بسپارند می‌گویند که بار‌ها شاهد آثار کبودی و زخم روی بدن فرزندشان بودند و زمانی که علت را از مرکز می‌پرسند به آن‌ها می‌گویند که پا یا دست بچه به لبه استخر خورده و هزاران بهانه دیگر می‌آورند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ