نام افشین پیروانی در نقطه عطف نخسین دبل پرسپولیسی‌ها در تاریخ فوتبال ایران قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سال ۶۲ که دانشگاه‌ها پس از چهارسال تعطیلی گشوده شد، جانبداری از دکتر مصدق در سر کلاس‌های درس همچنان تابو به شمار می‌رفت تا اینکه نشریاتی مانند «راه مجاهد» به مدیریت لطف‌الله میثمی، به تدریج راه بزرگداشت مصدق را در حواشی مطبوعات رسمی دوباره گشودند و نام دکتر مصدق را از حوزۀ ممنوعات خارج کردند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از زیر مجموعه قوه قضائیه خارج و زیر نظر قوه مجریه اداره می شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از زیر مجموعه قوه قضائیه خارج و زیر نظر قوه مجریه اداره می شود.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی دماوند خبر داد.
مدیرعامل مس رفسنجان اعلام کرد این باشگاه همچون دوران مدیریت خودش در فصل گذشته در لیگ بیست و سوم هم از حواشی دور است.
حواشی مربوط به مسایل مدیریتی و مالی و بحران هایی که باشگاه استقلال از سر گذارنده حتی به زندگی شخصی رئیس سازمان خصوصی سازی هم رسیده است.
وزیر کشور در خصوص حواشی ایجاد شده در پی بخشنامه معاون سیاسی خود گفت: این مساله جزو موضوعات در دست رسیدگی ما است، امیدواریم با دوستان به یک تفاهم مناسبی برسیم و این کار را مدیریت کنیم.
داورزنی در سال‌های اخیر نشان داده که فرمول موفقیت را گم کرده یا اینکه آن‌قدر سرش شلوغ شده که بیش از آنکه به فکر ساختن پایه و اساس درستی برای والیبال جهت پیشرفت این رشته ورزشی در دنیا باشد، درگیر بند‌های ریزودرشتی است که بتواند با استناد به آن، یک دوره دیگر روی صندلی ریاست بنشیند. البته که حواشی درباره او زیاد است و این شایعات چندان زیبنده هم نیست. اینکه او حمایت فلان و بهمان نهاد را دارد و کسی نمی‌تواند خرده‌ای بر مدیریتش بگیرد به غیر از انعکاس حس منفی چیز دیگری به همراه ندارد.
معاون اجتماعی شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت خانه اندیشمندان علوم انسانی و حواشی مطرح شده در این رابطه، گفت: این چنین تهمت‌هایی به مدیریت شهری نمی‌چسبد، ما به دنبال پلمب این خانه نبودیم و توقع‌مان این بود که کسانی که اظهارنظر می‌کنند موضع ما را هم بپرسند. آن‌ها بدون داشتن موضع ما صحبت‌هایی را ارائه کرده‌اند.
سرپرست مدیرعاملی استقلال می گوید که اتفاقاتی که علیه وی و مدیریت باشگاه رخ داده، ساختگی بوده است.
برنامه زنده شیوه شبکه چهار صداوسیما میزبان مناظره علی علیزاده سیاست پژوه و موسی غنی نژاد اقتصاددان در موضوع لیبرالیسم و نسبت آن با اقتصاد ایران بود، حالا برخی کاربران با بازنشر سکانسی از سریال طنز «نقطه چین» ساخته مهران مدیری به حواشی این مناظره کنایه زدند.
مدیرکل مدیریت بحران اصفهان گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز در برج خنک‌کنندۀ نیروگاه برق اصفهان آتش‌سوزی رخ داد و این واحد نیروگاه از مدار خارج شد. با تلاش ۳۰ گروه آتش‌نشانی پس از مدتی آتش اطفا شد و حادثه مصدوم یا فوتی نداشت.
در حالی که تیم‌های لیگ برتری به دنبال تقویت خود هستند، حواشی در بخش مدیریتی صنعت نفت کم نیست!
29 ماه مدیریت در پرسپولیس با حواشی و اتفاقات مثبت و منفی زیادی از سوی محمد رویانیان همراه بوده است.
دوچرخه سواری که با هزار و یک مشکل دست و پنجه نرم می‌کند، این روزها انتخاباتش هم اسیر حواشی شده و خبری از برگزاری آن نیست.
سال‌ها پیش در محله‌ها جوی‌های آبی بود که از میان محله می‌گذشت؛ گاهی این جوی‌ها برای اهالی مایه دردسر بودند. نمونه‌اش در حاشیه محله «هزاردستگاه» جریان داشت و چنان بوی نامطبوعی می‌داد که اهالی منطقه۱۶ به کنایه آن را «گلابدره» می‌نامیدند. اما اوضاع به همین منوال نگذشت. مدیریت شهری در آن سال‌های دور دست به کار شد و ضمن زیرسازی، سطح آن را پوشاند و آسفالت کرد. اینگونه بود که در چشم‌به‌هم‌زدنی گلابدره به زیر زمین رفت، اما نامش روی محله ماند و جایش را به خودرو‌ها و تریلی‌هایی داد که آن حوالی را برای توقف و بارگیری مناسب می‌دیدند.
پولادگر گفت با توجه به حواشی زیادی که در تیم ملی فوتبال وجود داشت، کی روش این مسئله را خوب مدیریت کرد.
جا دارد صمیمانه از مدیریت کی‌روش و حمایتش از تیم ملی تشکر کنم. آن موفقیت، موضعگیری و پاسخی که او در کنفرانس مطبوعاتی داشت برای ما بسیار ارزشمند بود. ماشاءالله مثل شیر کنار تیم ملی است
برکناری ناگهانی مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال و جایگزینی علی فتح‌الله‌زاده حواشی زیادی را حول این باشگاه ایجاد کرده است.
پس از حواشی در خصوص یک بیانیه مشکوک که به طلاب حوزه علمیه از سوی رسانه‌های معاند، نسبت داده شده بود، ایجاد شد مرکز خبر مدیریت حوزه‌های علمیه نسبت به این بیانیه واکنش نشان داد.
هیأت کشتی استان مازندران به عنوان مهد کشتی ایران در حالی دستخوش تغییر و تحولات مدیریتی شده که تجربه نشان می‌دهد احتمالا این اتفاق در آینده با حواشی زیادی همراه خواهد بود.
هیأت کشتی استان مازندران به عنوان مهد کشتی ایران در حالی دستخوش تغییر و تحولات مدیریتی شده که تجربه نشان می‌دهد احتمالا این اتفاق در آینده با حواشی زیادی همراه خواهد بود.
حمید سجادی وزیر فعلی ورزش از سمت چپ در کنار حسین شهریاری دیده می‌شود. این دو نفر رفاقت طولانی با هم دارند و حواشی زیادی نیز در سایپا از مدیریت شان در رسانه‌ها منتشر شد.
براساس شنیده‌ها با وجود نارضایتی‌ها و ایرادات مدیریتی که به ریاست محمدباقر قالیباف در مجلس گرفته می‌شود و همچنین حواشی ماجرای سفر خانواده او به ترکیه که به سیسمونی گیت معروف شد، او برای رقابت در انتخابات جدید ریاست‌ مجلس رقیب قَدر و جدی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ